מלון גלי רימונים טבריה. אלמוג פריוב, אתר רשמי
אתר רשמי/אלמוג פריוב

חופשה זוגית: מלון רימונים גלי כנרת

הדר שוהם

9.5.2018 / 18:23

שלוש דקות מחמי טבריה ובחלק הצפוני של רצועת החוף, מוקף מבנים עתיקים, ולידו הכנרת - חזרנו מחופשה זוגית במלון עם תזכורת חשובה: באמת לא כדאי להסתכל בקנקן

מיקום
רימונים גלי כנרת שוכן בקצה הצפוני ברצועת החוף של מלונות טבריה, מרחק שלוש דקות נסיעה מחוף גיא וחמי טבריה ומספר דומה של דקות הליכה לטיילת. כמו כל עיר קיט עם חוף, כמעט, חלקים גדולים של טבריה תקועים באייטיז, אבל הטיילת שלה הכניסה אותנו לממד אחר שמנצח כל זמן. 2,000 שנים של מבנים עתיקים הנושקים לימה היקרה שלנו הופכים את פיסת ההיסטוריה הזאת למקום ששווה לבקר בו, אפילו אם אתן עושות את זה על הדרך ליעדים אחרים באזור.
אגב, אם אתן בקטע של שופינג, על הטיילת יש מבחר די גדול של חנויות, בחלקן תוכלו למצוא מציאות של ממש. קניון BIG סנטר רחוק פחות משני ק"מ מהמלון, כרבע שעה הליכה.

עיצוב
הו, טוב ששאלתן. לרוב המלונות בטבריה מראה חיצוני מיושן, ורימונים גלי כנרת אינו מתבלט לטובה בנוף הזה. מכירים את הפתגם "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני"? האנטי-כרייסט שלו הוא "אל תסתכלו בקנקן", ולשמחתנו הוא זה שפועל היטב על המלון הזה. כשתיכנסו ללובי תשכחו לחלוטין את מה שראיתן מבחוץ. הוא מעוצב בטוב טעם, בסגנון עדין, נעים ולא מפונפן, הריהוט מוקפד ובזמן ההליכה למעלית הרגשנו שאנחנו במלון בוטיק אירופי. קהל האורחים היה מורכב ברובו ממיסיונרים אמריקאים וממדינות המזרח הרחוק, כך שהתחושה שעלתה הייתה של כפר גלובלי קטן וקסום. הכי חו"ל בעולם.

החדר שאליו נכנסנו היה גדול ומרווח עם ספה ומרפסת קטנה המשקיפה לכנרת. גם חדר האמבטיה היה גדול, פונקציונלי ובעיקר נקי, פרט לא טריוויאלי כלל. עם זאת, המיטה הייתה בעייתית עבורי. המזרון אינו בעל קפיצים מבודדים, וככל שבן זוגי ישן עמוק יותר, כך הוא גם זז באופן תכוף יותר. בהיעדר בידוד בין הקפיצים, חווית השינה שלי דמתה יותר לסימולציה של שיט באנייה. בנוסף, החדר שכן בסמוך למעלית, כך שאם אתן, כמוני, רגישות לצרימות שמבשרות על הגעת המעלית לקומה ולדלתות נטרקות בחדר המדרגות, בקשו חדר רחוק במסדרון ושתי מיטות נפרדות.

מלון גלי רימונים טבריה. אלמוג פריוב, מערכת וואלה! NEWS
טיילת שמנצחת כל זמן/מערכת וואלה! NEWS, אלמוג פריוב

שירות
חו"ל כבר אמרנו? לשמחתנו, הבעיה הידועה והכאובה של השירות (או חוסר השירות) הישראלי לא הייתה מנת חלקנו. מהרגע שהגענו לדלפק הקבלה ועד צאתנו נתקלנו באחת מהרמות המקצועיות ביותר שידענו בנופש בארץ. הצוות אדיב, מסביר ועוזר, שולט בעברית, ערבית ואנגלית, וניכר שהוא מיומן ושעבר עליו קילומטראז' גבוה של תיירות פנים וחוץ.

פינוק ואטרקציות
כשהגענו הבהירו לנו במלון שהבריכה והחוף הפרטי סגורים לרגל מזג האוויר. התמרמרנו, אחרי הכול מהו נופש בכנרת אם אתה לא יכול לטבול בה? חצי שעה לאחר שהגענו לחדר כבר הבנו שהצדק עם הנהלת המלון. הברד העוצמתי שניתך התנגש בוויטרינה בעוצמות מפחידות, הרוח איימה לחדר דרך הקירות ואזעקת החירום של המלון הופעלה. עם שוך הסערה רק תהינו מה היה קורה לו אנשי הצוות היו קצת פחות קפדניים בנושא הזה.

בימי שמש תוכלו ליהנות ממגוון גדול של חופי רחצה, ממרחצאות, מפארקי שעשועים, שיט קאנו, מחנות קמפינג ועוד, אבל בסוף שבוע כזה - גורנישט. כל החופים מסביב היו סגורים ואסורים לרחצה, ובהיעדר אופציות נאלצנו להישאר במשך רוב הזמן במלון.
הריתוק לגבולות המתחם הוא מבחנו הגדול של כל בית אירוח, וכאן רימונים גלי כנרת רשם ניצחון עצום. גם אם הבריכה והחוף לא היו נגישים, יש לו עדיין שני נכסים גדולים: מדשאה עם ערסלים מרגיעים וספא עם בריכת זרמים מקורה ומצוינת, במבנה שהזכיר לנו ולו במעט חמאם טורקי. לא הגעתי במיטבי, אבל העיסוי המוצלח שעברתי במקום יחד עם טבילה בג'קוזי הקלו עלי. בעלי אפילו לא ידע שהוא סובל מכאבים, ורק במהלך המסאז' הבין שהטיפול הזה היה בחירה נכונה גם עבורו.

מלון גלי רימונים טבריה. רוני בלחסן, מערכת וואלה! NEWS
"כשתיכנסו, תשכחו לגמרי את מה שראיתן בחוץ"/מערכת וואלה! NEWS, רוני בלחסן

אוכל
בערב הראשון אכלנו במלון וקשה לומר שהתאכזבנו. האוכל היה ברמה גבוהה (אפשר להגיד שהופתענו), עם מבחר עצום של בשרים, פסטות, מרקים, סלטים ותוספות מגוונות. ארוחת הבוקר כבר הייתה טובה בקנה מידה אוניברסלי, וכללה שפע של גבינות, מיץ תפוזים סחוט (לא מובן מאליו), חביתות ומאפים מיוחדים.

עבור בעלי ועבורי, כשרות במלונות היא בעיה. בעלי לא אהב את קינוחי הפרווה בארוחת הערב, אני לא יכולתי להכין קפה בשבת בבוקר מאחר שהמכונה לא עבדה. העדפנו לוותר על הארוחה בערב השני ויצאנו למסעדה באזור שהגישה לנו אוכל בשרי ממוצע וקינוח מטמטם. באזור הכנרת והגולן לא מעט מסעדות, חלקן טובות וחלקן פחות - הכינו את הארנקים, כי זולות הן לא.

שורה תחתונה
דרך מצוינת ליהנות משקט, מפיסת כנרת פרטית ומהנה ומהשירותים שמציעים המלון וסביבתו - רק תקפידו להגיע בין מאי לספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully