מה תקני לו לייזר בוטוקס. ShutterStock
ShutterStock

גורילות בערפל

9.5.2018 / 19:18

רועי רוז טוען שהפך במרוצת השנים לאדם זאב, תובנה שהביאה אותו במהירות שיא לשתי קליניקות יוקרה לטיפול לייזר ובוטוקס. ספוילר: הוא נרפא

כשהייתי קטן פחדתי מאדם זאב, יצור מיתולוגי הרסני של אדם הפושט צורתו והופך לזאב מטיל אימה. בדיעבד, מסתבר שצדקתי בחששותי, כי לימים, אני חושב שאני מתחיל להפוך לאחד בעצמי - לגבר טיפוסי, מזיע ושעיר. תמיד אמרו לי שפחדים מתגשמים, ואכן, לא עבר יותר מידי זמן והנה קמתי בוקר אחד וגיליתי שהפכתי לאדם זאב שעיר ומיוזע.

תראו בנות, אני מגזים. אבל מה לעשות ששלוש השערות שהפציעו לי באמצע הגב גרמו לי להתפלפ לחלוטין. הלחצים האלה, מהשיער שהנץ פתאום, גרמו לי להזיע מעל הממוצע, והרי התוצאה, אדם זאב עצבני, חסן חן, לא מאופק ונטול פאסון. גבר.

מצבי לא השתפר עקב ההבנה הזו. נהפוך הוא. הרגשתי שהעולם סוגר עליי לאיטו, אך זרוק, מיואש וגדוש טינה להיסטוריה הגנטית שלי הבנתי שזה בר פתרון.

השבוע, אחרי קרב שנמשך זמן מה, הצלחתי למתן את עודף הטסטוסטרון ולהעניק לעצמי מתנה מושקעת שתשמיט שיער מיותר ותמתן את הזיעה בצורה סופר קפדנית ואיכותית. מאמץ כביר נדרש על מנת לארגן את עצמי מחדש, אך כל פעולה שבולמת זיעה ושיער מבורכת בעיניי. ולמזלי, מצאתי את עצמי במקומות טובים וראויים שסייעו לי להיפטר מהשיט של עצמי.

מה תקני לו לייזר בוטוקס. ShutterStock
מילא הזיעה, אבל למה החולצה? קודם תשרוף את הארון- אחרי זה תעשה בוטוקס/ShutterStock

הזרקת תת עורית עדינה, AKA בוטוקס, בבתי השחי
הגעתי ליו"ר כירורגיה פלסטית ואסתטית בישראל, ד"ר מאיר כהן, והאדיבות, השירות והמקצועיות הן ברמה הכי גבוהה שיצא לי לחוות בתחום. ואני צריך את זה, כי אני מפחד ממחטים וזריקות.

כשאני צריך לבצע בדיקות דם כלליות מגיעים אליי עד המיטה בביתי. אני רק שומע מחט נפתחת ואני מקבל וורטיגו. זה לא פיזי, זה נפשי לגמרי, ועדיין, הד"ר לגמרי הצליח להשתלט.
מדובר בתהליך פשוט, מהיר והעיקר - לא כואב. אין הגבלת גיל, אבל ללא ספק קהל היעד הגדול ביותר של בוטוקס בבתי השחי הם אנשי עסקים שסובלים מכתמים רטובים בחולצות מכופתרות. תארו לעצמכם כמה מבאס באמצע ישיבה חשובה לעשות תנועה לא רציונלית ולחשוף כתמי זיעה לא אטרקטיביים.

מדובר בכמה דקירות קטנטנות שבולמות את הזיעה לתקופה של עד שנה, כמובן שכל אחד מגיב אחרת. כשאני מזיע, אני עצבני והתהליך הקוסמטי הזה העניק לי חיים הרבה יותר רגועים ושלווים.

מחיר: 3000 שקלים. לפרטים לחצ/י

מה תקני לו לייזר בוטוקס.
מה תקני לו לייזר בוטוקס

Laser 3D Soprano Ice
הסרת שיער בשיטת ה-HSR עם מכשיר ה- Laser Soprano Ice 3D היא פשוטה ונטולת כאב. מדובר במכשיר עם 3 אורכי גל שונים בו זמנית המשתנים במהלך הטיפול ובהתאם לסוג עור ולמבנה האנטומי של זקיק השיער.

מכיוון שמדובר במכשיר משוכלל וטכנולוגי לא נדרשים יותר מידי טיפולים כי הוא פועל על פני שטח עור רחב. זה הדור החדש של הסרות השיער ונאמר לי שהוא זכה בפרס תעשיית האסתטיקה כלייזר הטוב ביותר בעולם. אז מי אני שאתווכח עם הצלחה?

והתהליך? קליל. הגעתי אל היבואן של המכשיר בקליניקה הראשית וכל הוויב היה כמו הקליפ מהשיר Bills Bills Bills של הדסטניז צ'יילד, כך שקבלת הפנים באה לי בטוב.
והתהליך, ובכן, כמו אולטרה סאונד. המטפלת מורחת ג'ל קריר על האזור הרצוי ועוברים עם מכשיר חמים המרגיש כמו עיסוי. מעט מעקצץ, מעט מדגדג אך נסבל. בואו מגולחים.

מחירים: 600 שקלים עד 4800 שקלים. תלוי באזור המטופל ובמשך הטיפול
לבירור הקליניקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully