נעל מתפרקת עקבים שונים. יTanya Heath Paris, מערכת Sheee
מערכת Sheee/יTanya Heath Paris

לחיות בגדול, לארוז בקטן: נעליים עם עקבים מתחלפים

10.5.2018 / 18:34

בתור דיילת פיתחה שנטי גדרון שיטות יעילות כדי שתוכל לטוס רק עם טרולי. ולאחרונה היא השתכללה - הכירי את הנעל עם העקבים המתחלפים, שתציל את הנסיעה הבאה שלך

"תארזי דברים שלא צריך לקחת חזרה"

בואו נודה בזה, כולנו, ללא יוצא מן הכלל, אורזות יותר מדי. כן, גם אני, ממרום כמעט חמש שנותיי באוויר, עדיין מוצאת את עצמי לעתים עם טרולי קצת יותר כבדה מהרצוי, אבל אני חייבת להודות שעם השנים סיגלתי לעצמי יכולת אריזה מופלאה שכוללת מספר כללי ברזל שמאפשרים לי לארוז תיק לנסיעה גם ברבע שעה.

נתחיל מהבסיס, שהוא בעיני החשוב ביותר בכל מסע - תיק כלי הרחצה. כמי שטסה הרבה, יש לי תיק כלי רחצה קבוע בטרולי, על כל צרה שלא תבוא. לצד מוצרי בסיס באריזות מוקטנות כמו סבון פנים, קרם פנים ועיניים ודאודורנט, אני מקפידה לתחזק את תיק כלי הרחצה במסיכות פנים, שהכרחיות בהחלט אחרי טיסה ארוכה. וכאן מגיע כלל הברזל הראשון שלי:

תארזי דברים שלא צריך לקחת חזרה. ואם נפרק את זה למשהו ברור קצת יותר: כשזה נוגע למסיכות פנים, מסיכות הבד החד פעמיות מככבות אצלי ובגדול. את הטרנד הקוריאני שכבש אותנו בסערה כבר אפשר למצוא גם בפארמים בארץ, ונראה שלא רחוק היום וגם מותגים ישראליים יעלו על הטרנד. מסיכות הבד החד פעמיות מציעות פתרון מהיר ויעיל לתחושת היובש המעיקה המלווה בילוי ארוך במטוס, ואני אוהבת להתפנק אתן אחרי כל נסיעה.

הן דקיקות, קלות ולא תופסות מקום בתיק והשוס האמיתי הוא היעדר הבלאגן, והעובדה שברגע שסיימתי להשתמש במסיכה היא מוצאת את מקומה בפח.

seperator

כלל הברזל השני נוגע לבגדים כשבמרכזו מספר פריטים שתמיד אפשר למצוא אצלי במזוודה, או במילים אחרות:

יש רק שלושה פריטים שאת באמת צריכה. ג'ינס סקיני שחור מחמיא, טי שרט מבד איכותי וג'קט עור (או דמוי עור, למקפידות) להשלמת ההופעה. אני כמובן לא מתייחסת לאקלים קיצוני לכאן או לכאן, אבל אם את נוסעת לנסיעה קצרה ולא בטוחה מה לארוז - אלה פריטים שהם בגדר חובה.

בצירוף האקססוריז הנכונים ואיפור מדויק, אפשר לקחת את שלושת הפריטים הללו וליצור איתם לוק שלם שילווה אותך מבוקר ועד ערב.

Sheee
seperator

הגענו לחלק הכי מורכב באריזה, לפחות בשבילי, וזה הנעליים. מי שמכיר אותי יודע שיש לי חיבה יתרה לנעליים, שלא נאמר התמכרות של ממש. אני מאלה שיצאו במטרה ממשית להתחדש בכמה פריטים איכותיים למלתחה ויחזרו עם עוד זוג נעליים יוצא דופן שפשוט היה חייב לחזור איתי הביתה.
אבל כשאורזים טרולי קטנה, אם אני רוצה לקחת איתי יותר מזוג נעליים אחד אני די בבעיה.

מה הפתרון? אורזים זוג נעליים ייצוגי אחד שנח ללכת איתו, וזוג נעלי עקב שיסובבו ראשים בלילות. או יותר פשוט, תארזי זוג נעליים אחד, עם עקבים מתחלפים. כן, מה ששמעתן.

הקונספט מדליק: נעל בסיס (בין אם מדובר בסנדל, נעל אלגנטית מחמיאה או מגף), עליה מתלבשים בקליק עקבים צבעוניים בשלל טקסטורות וגבהים. התוצאה: נעל שיכולה לשמש אתכן ביום-יום כשזו מצוידת בעקב נמוך וסולידי, וכזו שהופכת ברגע לנעל יציאה צבעונית, עם עקב גבוה ומשודרג. את הנעליים של המותג Tanya Heath מייבאת לארץ ליטל, ובעוד ההשקעה הראשונית נשמעת מעט גבוהה, הנעליים מספקות פתרון מצוין למי שאוהבת לגוון אבל רוצה לשמור על מלתחה מינימליסטית ופרקטיקה.


הצעת הגשה: דגם Valerie ושני זוגות עקבים צבעוניים
מחיר הנעליים 1327 שקלים, עקבים במחירים משתנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully