יד מחזיקה ספריי. יח"צ חו"ל, ShutterStock
ShutterStock/יח"צ חו"ל

הכל פיקס. פלוס

14.5.2018 / 14:05

8 רעיונות מעולים שלא חשבת עליהם לשימוש בספריי פיקס פלוס שיוצא עכשיו בניחוחות חדשים וגימורים מעניינים. יו אר וולקאם

בתור צופה אובססיבית בכל מה שקשור לאיפור וטיפוח ביוטיוב, אני חיה בסרט שכולן יודעות מה זה פיקס פלוס וכמה הוא מיוחד וחיוני לכל שגרת איפור. זה מן הסתם לא נכון, והגיע הזמן לתקן את זה.

מדובר בספריי לחות עדין שמסיימים איתו את האיפור והוא מתקן את המראה המפודר יתר על המידה - במיוחד בחורף, כשהעור באופן כללי יותר יבש, וגם בקיץ, אם העור שלך יבש תמיד.
אישית עוד לא נתקלתי בסיטואציה שבה שפריץ עדין של פיקס פלוס לסיום, עושה משהו מלבד לשפר את המראה הכללי של האיפור- מאחד את הכל יחד, ומחזרק ללוק את המראה הנכסף של גימור עור ריאליסטי, עקב שילוב של גליצרין, מי מעיינות, ויטמינים וקפאין. הוא גם מרגיע אדמומיות כי יש בו תמצית מלפפונים, תה ירוק וקמומיל. הוא גם מרענן ולא סותם נקבוביות, וכאילו זה לא מספיק עכשיו הוא גם יוצא בניחוח קוקוס, לבנדר, ורדים, בגימור מאט, ובקרוב, שימו לב - עם נצנצים.

מעבר להכנת העור וסיום האיפור, ישנם דברים נוספים שאפשר לעשות עם המוצר הזה, שעל חלקם ידעתי, ואת חלקם שמעתי בפעם הראשונה מנטע סקלי, גלובל סניור ארטיסט של מאק, ואחת המוכשרות והמבריקות שאני מכירה.

כן, יש הבדל בין להקשיב למישהו אינטיליגנטי מדבר על איפור, לבין למישהו, שהוא, ובכן, לא.

טיפים מעולים לשימוש בפיקס פלוס: גלובל סניור ארטיסט נטע סקלי מדגימה על עצמה

יח"צ - חד פעמי

טיפים וטריקים

הכנת העור
מומלץ להתיז את Prep + Prime Fix + על עור נקי לפני האיפור - אפשר להספיג אותו אל תוך העור בעזרת מברשת ואפשר להניח לו להיספג באופן טבעי .

סיוע לספוגית
אפשר לרסס מעט ממנו על המברשת או הספוגית בהן משתמשים להנחת המייק-אפ כדי להעניק למייק-אפ לחות וגימור חי ורענן.

הקפצת פיגמנטים
מומלץ לשלב את Prep + Prime Fix + עם מוצרי צבע באבקה כמו צלליות, סמקים ושימרים כדי לתת להם עומק, ברק וחיות. מספיקה מעט מאד לחות כדי להפוך צבע לעשיר ומבריק יותר. לתשומת ליבכן, מתחילים מהמוצר, ורק כשהפיגמנט נמצא על המברשת, מתיזים עליה את הפיקס פלוס - רוב המוצרים ניזוקים אם מרטיבים אותם ישירות.

יצירת אייליינר
בעזרת Prep + Prime Fix + ניתן להפוך להפוך כל צללית שחורה לאייליינר, באותה צורה כמו בסעיף הקודם.

העצמת ברק
ניתן להיעזר ב Prep + Prime Fix + כדי להעצים את מידת הברק של השימר או הסומק בהם אנו משתמשים - על ידי התזה שלו על מברשת האיפור.

החייאת השיער
אם השיער שלך יבש, בדיוק כמו הפנים, שפריץ של פיקס פלוס יכול לעזור לו לחזור לחיים. השפריצי קצת לתוך הידיים והעבירי אותן בשיער

החייאת מוצרים
כשיש לכן אייליינר קרמי או צללית קרם שהתייבשה מעט, או אפילו מסקרה התיזו קצת פיקס פלוס אל תוך הקרם או על מברשת המסקרה והמוצר יתרכך

החזרת גלאם
לסיום, כדי להרגיע את המראה המפודר, החזיקי את הפיקס פלוס כ-20 ס"מ מהפנים שלך ורססי מכל הכיוונים. נפנפי עד שמתייבש

מחיר: 106 שקלים, ובעכשיו במחיר השקה 99 שקלים עד סוף יוני. להשיג בחנויות MAC

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully