מייגן מרקל והנסיך. מערכת Sheee
מערכת Sheee

לעשות מייגן מרקל: כיצד להשיג נסיך

19.5.2018 / 12:09

כולנו תוהים איך קרה שדווקא שחקנית בינונית עם משפחה לא ייצוגית זכתה בנסיך הג'ינג'י, וכנראה לא נדע. מה שכן - אם היא הצליחה, גם לנו, תיאורטית, יש סיכוי

seperator

הרגשנו מחויבות להצטרף לפארסת הסיקורים של החתונה המלכותית. כולם מדברים על זה, סוקרים את התלבושות, את האיפור, מלכלכים על המשפחה שלה - הרגשנו זנוחות. מצד שני זה נורא לא מעניין אותנו, אז החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה ולראות מה החתונה של הנסיך ומייגן מרקל תורמת לנו באופן אישי.

הרי מייגן מרקל היא לא הבחירה הטיפוסית להינשא לבית המלוכה, מה שאומר שבית המלוכה הבריטי, המוסד הכי ארכאי ביקום, מתקדם לאנשהו, שזה מצוין.

זה אומר שמאז הנסיכה דיאנה, שההתנהגות המלכותית אליה היתה הרבה פחות סלחנית בלשון המעטה, כנראה עברו הרבה מים בתמזה. מה זה אומר? זה אומר שנתח השוק שמטורגט לנסיכות עתידיות, הולך וגדל בצעדי ענק, ושביקום מקביל כלשהו, גם לנו יש סיכוי.

מייגן מרקל. GettyImages
יש לה סטייל, חייבים להודות/GettyImages

6 דרגות של הפרדה | גם נסיכים יוצאים לדייטים

כמו כל בני האדם בימינו, גם נסיכים יוצאים לדייטים. אולי הם לא בטינדר, כי בואנה, לא נעים, אבל כן כן, מייגן פגשה את הנסיך בדייט. חברה משותפת הכירה ביניהם, וכמו כל בני האדם הם ישבו במסעדה וסיפרו על עצמם שקרים כדי להישמע יותר מעניינים. טוב, לא כמו כל בני האדם.

הם בטח ישבו במסעדה הרבה יותר יקרה, שבטח סגרו אותה במיוחד בשבילם, והשף הכין להם תפריט מיוחד, אבל עדיין, התובנה החשובה היא שצריך להכיר את האנשים הנכונים, וכמו שאומרת התיאוריה 6 דרגות של הפרדה - אין יותר משישה אנשים שמפרידים בינך לבין כל אחד אחר בעולם הזה. גם אם הוא נסיך.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עבודה מגניבה

את לא חייבת להיות טובה בעבודה שלך, כפי שמוכיח כשרון המשחק של מייגן - למי שלא מכירה את הסדרה "חליפות", מייגן שיחקה שם את רייצ'ל זיין, אחת מהדמויות הראשיות אמנם, אבל בסדרה שבה כמעט אף אחד לא באמת יודע או נדרש לשחק, זה לא ממש משנה.

עובדה, היא ויתרה על קריירת המשחק שלה מאד מהר בשביל להתחתן, מה שהופך את הקריירה שלה לקורס ארוך של עמידה מול מצלמה. ביננו, בתור הדוכסית מסאסקס היא תקבל כל כך הרבה יותר זמן מסך וצלמי פפראצי, כך שהשיעורים השתלמו ובגדול.

להיות יפה

לא מזיק להיות יפה. תגידו מה שתגידו על מייגן מרקל, מכוערת היא לא.
אבל אם כבר מדברים, היא גם לא מדהימה. רק היום כשעברתי בשדרת רוטשילד בתל אביב, ראיתי שלוש בחורות יותר יפות ממנה.

אבל למייגן יש סטייל, היא דואגת לעצמה היטב, ובטוח גם לא אוכלת גלוטן. אפילו לא צריך להיוולד עם זה, ודי לחכימא ברמיזה. ומי יודע, עם כל ההתקדמות הזאת של העולם, בסוף המלוכה הבריטית עוד תתחיל להעריך אישיות.

גילוי נאות: אנחנו פסימיות לגבי האופציה הזאת.

עבר מעניין

רצוי שיהיה משהו מעניין בעבר שלך, גם כדי לשרוד איתך דייט וגם כי בניגוד לפעם, ששערוריות היו בלתי רצויות בבית המלוכה הבריטי, כיום, מסתבר שגם הם הבינו סופסוף שהעולם לא שייך להם ולא לצעירים, אלא לתקשורת ההמונים.

ומה לעשות שההמונים אוהבים האח הגדול? ואם זה מה שהם אוהבים, צריך לתת להם את זה, כדי שבמשך עשור נוסף יעלימו עין מכמה נטול הצדקה כל הדבר ההזוי הזה שקוראים לו משפחת המלוכה.

מה שנחשב פעם סקנדל מבייש, כיום מתייחסים אליו כאל "עבר מורכב", שנותן לתקשורת משהו לדבר עליו, למשפחת המלוכה תדמית סובלנית, ולהמונים משהו להתחבר אליו, פשוט כי לעוד אנשים יש אח מניאק ואחות רודפת בצע. חלקם אפילו התגרשו, רחמנא ליצלן.

מייגן מרקל והנסיך. מערכת Sheee
האקס. ללא ספק הנסיך הוא שדרוג/מערכת Sheee

אישיות גמישה

האימהות הסבירו מזמן וסירבנו להאמין, אבל הן צדקו - זוגיות זו פשרה. תמיד. גם כשזוכים בכל הקופה וחותמים על חיים בתור בובה על חוט שכל היום מתלבשת והולכת לאירועי צדקה, גם אז צריך לוותר על משהו. כנראה על האישיות.
אבל מי צריך את זה אם יש לך נסיך?

מייגן נאלצה לוותר על אחד הדברים הכי חשובים לה בעולם - חשבון האינסטגרם שלה! היא לעולם לא תעשה יותר סלפי. תחשבו על זה. לכן מזל גדול שמייגן ניחנה באישיות גמישה, ואכן היא מחקה את כל המדיות החברתיות, וסגרה את בלוג האופנה שלה (כן, ברור שהיה לה בלוג אופנה, דאא), שזה כל מה שתמצאו בו עכשיו מכתב פרידה שהקופי המלכותי כתב לה. שוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully