ריבר איילנד. יח"צ חו"ל,
יח"צ חו"ל

פלאס סייז? 5 טיפים להדגשת המותניים

23.5.2018 / 17:45

בריזה של שינוי נושבת בקולקציות הקיץ של המותגים המובילים שפונים גם למידות גדולות. לא רק שקים מסתירים וגזרות A ענקיות ו"בטוחות" אלא הדגשת סילואט שיקי ללא טשטושים והסתרות - קו המותניים מוחזר לפלאסיות - כך תעשי זאת נכון:

חולצה וחצאית טליה. נעמי ים-סוף,
גם מעל מידה 40 אפשר ללבוש חולצה בתוך החצאית ולא להבליט כלום בדרך חוץ מסילואט נשי./נעמי ים-סוף

במשך עשורים מותגי האופנה המובילים לפלאס סייז יצרו בגדים חסרי גזרה שבעיקר מטשטשים ומסתירים את גזרת הלובשת, בטח לא חוגגים אותה.

אחד הטרנדים החזקים של קיץ 2018 הוא מותניים מודגשים, ולשם שינוי אנחנו רואים את זה לא רק בקולקציות לרזות, אלא גם במידות הגדולות שאינן תואמות את אידיאל היופי השולט בענף האופנה 90-60-90.

אז איך עושים את זה נכון?

אנה שולץ. יח"צ,
לא רק מדגישה מותניים נשיות אלא גם משלבת ברכות גם את טרנד הכתפיים החשופות והצבעים הקיציים. צילום יח"צ אנה שולץ/יח"צ

אפקט שעון החול

חשוב להבין שכאשר מדגישים אזור צר בגוף, יש לו כניסה ויציאה רחבים יותר. זה בדיוק מה שיוצר את מבנה הגוף האידאלי על פי עולם האופנה; שעון החול.
על כן, בלי פאניקה, דעי שכאשר את מדגישה את המותניים או יוצרת כאלה, מן הסתם שהחזה והאגן יראו רחבים יותר. זה חלק מהטוטאל לוק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דורותי פרקינס. יח"צ חו"ל,
בשילוב גזרה מנצחת במכנסיים, גם פלאסיות יכולות להכניס את החולצה פנימה. צילום יח"צ חו"ל Dorothy Perkins/יח"צ חו"ל

מה שרואים מכאן

ישנן שמלות שנראות 'ישרות' על הקולב אך הגזרה שלהן עוטפת את החזה, מחבקת את המותניים ויורדת למטה בגזרת A לצדדים, כך שנוצרת הדגשת מותניים טבעית. איך יודעים לזהות? הכי פשוט- מודדים.

נאבאבי. יח"צ חו"ל,
הדגשת מותניים בעזרת קולור בלוק, לנשים שקשה להן שהבגד עוטף את הגוף ומחפשות את האופצייה הנינוחה. צילום יחצ חול Navabi/יח"צ חו"ל

סוד החגורה הרחבה

יש לך שמלה ישרה בארון ואת חולמת על מותניים מודגשים? שלבי חגורה רחבה שתיצור את הלוק המיוחל. אין לך מותניים צרים? לא נורא, חגורה רחבה בגובה המותניים תעניק אשליה שיש לך.

מנדקו. יח"צ חו"ל,
השמלה הקלאסית שזכתה לשם "שמלת החריש", כי היא מתאימה לעבודה עם נעלי בובה, לפאן של אחה"צ עם כפכפי אצבע או לאירוע קליל עם עקבים. צילום יחצ חו"ל Mandco/יח"צ חו"ל

אפקט האמצע

ישנן שמלות רבות שמגיעות עם חגורה בילד-אין בבגד. זה יכול להיות בצורת תיפור מודגש, חיתוך חגורה מאותו הבד או תוספת חגורה בצבע שונה. הקפידי שהחגורה מונחת בגובה הנכון עבורך - לא צמודה מדי לחזה אבל גם לא נמוכה מדי, אלא ממש בחלק המרכזי של המותניים, קצת מעל הפופיק.

עיקרון הגזרה הזהה

חורשת על השמלות האלה אבל נמנעת מחולצה בתוך חצאית/מכנסיים? חבל.
אם תגזרי שמלה באמצע, בדיוק בקו המותניים, תגלי שמדובר בעצם בחולצה וחצאית, לכן כל שעלייך לעשות זה להבין איזו גזרת חולצה חבויה בשמלה ואיזו גזרת חצאית, ולחפש בדיוק את הגזרות האלו.
בעזרת חצאיות, מכנסיים וחולצות תוכלי להרכיב עשרות לוקים של שמלות מיוחדות, עדיף מאשר לוק אחד משמלה אחת.

רוצות עוד מגאלה? הנה האתר הרשמי

ריבר איילנד. יח"צ חו"ל,
טרנדים ושיק יכולים להגיע בכל מידה ואין צורך להסתיר את הלקוחה; חושפים כתפיים רגליים ודקולטה נשי לצד מותניים מודגשות. צילום יח"צ חו"ל River Island/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully