Ice Cube שמלות. צילום: איתן טל,
צילום: איתן טל

החתונה של החברה שלי: איך תתלבשי נכון לאירוע

24.5.2018 / 16:53

עברנו את השלב באבולוציה שבו לגיטימי ללכת לקנות שמלה כי "יש לי אירוע מחר" אבל זה עדיין לא אומר שמותר לך לזרוק כשאת מתלבשת לחתונה של חברה שלך

עונת החתונות נפתחה רשמית ועל המקרר אספנו כמה הזמנות יפות שמזכירות לחלקנו כמה אנחנו רווקות ורחוקות מלצעוד אל החופה. אם את כמוני, עוד לפני שהסתכלת על תאריך החתונה, כנראה דמיינת בראש את מגוון אופציות הלבוש שיש לך בארון. למי שלא יודעת, במהלך ערב החתונה ישנה הצבעה שקטה בין האורחים, היא מתבצעת רק עם העיניים שאומרות "מה לעזאזל היא לובשת?" או "פשש..דפקה הופעה זאתי!".

לא ככה תזכי בתואר הנחשק, זה בטוח

Always the bridesmaid, never the bride
התפקיד שלי בחתונה הוא להרים לזוג הנשוי על הרחבה עד שכואבות הרגליים. די מחריד בעיניי שאנחנו ב-2018 ועדיין יש נשים שבאות לחתונה עם שמלות ערב מסאטן מבריק עם מחשוף שאפשר להחביא בו את המנה העיקרית. אז לפני שאת יוצאת לשופינג בשביל שמלה חד פעמית או תשלפי שמלה מהארכיון האישי שלך, הנה כמה טיפים איך לבלוט בצורה שתהיה הכי נכונה לך:

זה לא פרום בתיכון
הרעיון של שמלה באורך רצפה מבד מבריק הוא מיושן ברמות, את לא בת 18? לא אם הכלה? לא בסרט אמריקאי? תשחררי, אין את זה. האופנה באה לקראתנו, היא כבר לא מקדמת את האג'נדה שכדי להיות יפה את צריכה לסבול, אז קודם כל שיהיה לך נוח.

אם הבנת מהמשפט הזה שאת יכולה ללכת בטרנינג, אז לא, תלבשי משהו שמחמיא לך ואת אוהבת והיית לובשת מעבר לערב החתונה הספציפי הזה. אחרי ממש מעט זמן על הרחבה עם שמלת מקסי, את תטאטאי את הרצפה בכל צעד ריקוד. בנוסף, בדי הסאטן מתאפיינים בדרך כלל בחוסר היכולת שלהם לספוג כתמים וזיעה בצורה טובה ולכן קל לשים לב אם חם לך מהריקודים או שהיד שלך רעדה כשעשית לחיים עם השמפניה (מגושמות, הישמרו!)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אבל אם השמלה השחורה שלך נראית ככה, יש לך אישור מיוחד ללבוש אותה

וינטג'
האופציה ה-כ-י טובה היא ללכת על שמלת וינטג' או יד שנייה, מה שיבטיח לך שלא תראי את השמלה הזו על מישהי אחרת ותרגישי וואן-אוף-א-קיינד. מניסיון, כנראה שתמשכי הרבה תשומת לב, גברים יפלרטטו איתך ונשים יקנאו בך. בתחום הוינטג' תמצאי מגוון אופציות שמתאימות לאירוע כמו שמלות תחרה או שמלות עם הדפס מגניב וייחודי.

אם הרעיון שמישהי לבשה את השמלה לפנייך לא בא לך טוב, יש הרבה מעצבים שיוצרים קולקציות חדשות עם קריצה לפעם וכך תרקדי על שתי החתונות. אם הלכת על שמלת וינטג', מומלץ לאבזר אותה בצורה יותר עכשווית כדי לא להיראות כמו הדודה של החתן.

Ice Cube שמלות. צילום: איתן טל,
שמלות אייס קיוב, צילום: איתן טל/צילום: איתן טל

חתונת צהריים
בין אם זה בחוף הים, ביער או באולם אירועים - קוד הלבוש הוא קליל יותר מחתונת ערב. אלכוהול בשעות אור הוא בהחלט רעיון מנצח ולכן אני מאוד אוהבת ללכת לחתונות האלה, מה גם שרוב הארון שלי כבר מותאם לאירוע זה ואני לא צריכה להיערך במיוחד.

אז איך עדיין בולטים ומתגנדרים אבל שומרים על קמצוץ של קז'ואל ומגניבות? הכי פשוט, שמלה מבד נושם, עם הדפס פרחוני או פסים באיזה צבע שתרצי. ההמלצה שלי - לכי על גוונים פסטליים, הם בדרך כלל מאוד מחמיאים לשיזוף שהשקעת בו לקראת האירוע וזה פשוט הכי נשי, רומנטי, קייצי וכייפי!

Time to shine
הטרנד המטאלי, הפייטים והחרוזים בא והולך, ככה שאין מצב שאין לך לפחות שמלה אחת בארון שאין לך לאן ללבוש כי לא כל יום בא לך להרגיש כמו כדור דיסקו. אז הנה, חתונות נותנות לך הזדמנות להוריד את האבק מהפריט הזה שכל כך בא לך ללבוש ולתת בהופעה מנצנצת. לוק הגליטר&גלאם בא בכל מיני צורות וגדלים ואם את רוצה להרגיש טוב, שמרי על איזון ואל תוסיפי לשמלה את נעלי הזכוכית של סינדרלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully