גן ילדים. ShutterStock
ShutterStock

בגדים שהילדה תרצה ללבוש לגן

30.5.2018 / 20:23

את קמה בבוקר, כולך תמימה, בוחרת לה בגד לגן ופתאום מתחילות צרחות "לא רוצה! לא רוצה!" ישיבה על הרצפה, התעקשות, פרצופים - עד שאת נכנעת. מוכר? אז הנה כמה הצעות שלא יהרסו לך את הבוקר

ShutterStock

אם את אמא לילדה אני בטוחה שבשלב זה או אחר התחלת להתפלל בלילה בתקווה לא לקום לבוקר של סיוט ומריבה עם הילדה לגבי הלבוש שלה לגן, ובתור אמא שחוותה לא מעט בקרים כאלה החלטתי להקדיש סרטון ללוקים אופציונליים לגן. כאלה שתוכלי לרכוש מראש ולהפוך את הבקרים שלך להרבה יותר רגועים.

שמלות
יש לא מעט ילדות שמתעקשות ללבוש רק שמלות, במיוחד אם הן בגיל גן. אני בעד לאפשר לילדה ללבוש שמלה בתנאי שהיא מבד טריקו נוח וכמובן שמתחת לשמלה היא תלבש טייץ או מכנסיים קצרים.

אוברול ג'ינס
אם יש משהו שאני אוהבת על ילדות זה אוברולים ובמיוחד אוברולים מג'ינס. רצוי להלביש מתחתיו חולצת טי שרט או גופייה ואז האוברול משמש מכנסיים והן יכולות ללכת לשירותים בלי להתפשט בכל פעם לגמרי. מראה האוברול הוא סופר מגניב ובשילוב עם סניקרס הן יהיו מלכות הסטייל של הגן.

מכנס פוטר/טייץ וחולצה
אין ספק שזה הלבוש הנוח ביותר וככזה חשוב להשקיע בו כדי שגם יהיה יפה. הילדות של היום מאוד אוהבות הדפסים ופרינטים אז דווקא בפריטים כאלה אני בעד להוסיף וכמה שיותר. רכשו להם מכנסיים עם הדפסי עלים או חולצות יוניקורן, כל מה שהוא ילדותי ושמח עובד כאן, כי במיוחד את הטייץ הפשוט רצוי לשדרג, ואין יותר טוב מפרינט מגניב.

בהצלחה!

עוד מיטל?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully