חנות ספורה בשדרת האליזה בפריז מקושטת לקראת חג המולד, 22 נובמבר 2014. ShutterStock
ShutterStock

בשורות מרעישות למכורות איפור: מעכשיו יש משלוחים מספורה לארץ

קארין ארד בשיתוף Shupperz, קארין ארד בשיתוף Shupperz

6.6.2018 / 7:33

אם גם לכן נמאס להטריד את כל החברים שטסים - הסבל הסתיים. היום בשמונה בערב תוכלו להזמין איפור מספורה ניו יורק דרך אפליקציה חדשה ו ג א ו נ י ת

אם אתן לא מכירות אותי, אתן כנראה לא יודעות עד כמה אני חולת נפש בכל מה שקשור לאיפור. לא משנה כמה יש לי, תמיד אני רוצה עוד. ועוד, ועוד, כמו עורב שנמשך לדברים נוצצים, ככה אני ואריזות של איפור. ופלטות של צלליות. אבל מה, בארץ לא ממש עושים פלטות. גם מותגים שיש להם פלטות לעיתים נדירות בלבד מביאים אותן לארץ.

איפה אפשר למצוא אותן? בספורה - פרח לב הזהב של כל ישראלית שאוהבת איפור, שאגב, בכלל קוראים להם ציפורה, שזו אשתו של משה רבנו. לא שזה גורם להנהלת החברה לנהוג במידת הרחמים התנכית ולעשות משלוחים לישראל, לא לא. אז מה נותר לי ולשכמותי לעשות חוץ מלשבת על היוטיוב שלי כמו איזה מסכנה ולראות בבינג' מלא סרטוני הול, ולבכות. ולקנא. ולא לפרגן? וכאילו זה לא מספיק, אז מתוך מאגר הפעילויות הלא מומלצות אלו שלושת הפעולות הכי גרועות לעור הפנים.

ספורה ריהאנה.
רוצה את הצלליות החדשות של ריהאנה? אין בעיה. תזמיני לך

די, נמאס להטריד את החברות האומללות שנוסעות לחו"ל, ועוד יותר נמאס להטריד את החברים האומללים, שמבחינתם להיכנס לספורה זה ניג'וס צרוף. נמאס להוציא 1,000 דולר בפעם שמישהו מסכים לעשות לי קניות, כי אני לא יודעת מתי תהיה לי עוד הזדמנות, והגיע הזמן שמישהו יפתור את הבעיה הזאת אחת ולתמיד. ואז...

ואז מצאתי את האפליקציה הכי גאונית בעולם.

שופרז.

נכון, זה קשור לשופינג.

גאונות שלי.

אבל לא סתם לשבת על האינטרנט ולהקליק על מוצרים ועל סלי קניות משעממים. זו אפליקציה שמאפשרת לך לתקשר בצ'אט עם מגוון נשים שהן במקצוען קנייניות אישיות וסטייליסטיות שממוקמות בניו יורק, שמסתובבות איתי בעיר קונות בשבילי דברים, באיזו חנות שאני רוצה.

ומה אני רוצה? ספורה.

מי שלא יודעת מה זה ספורה, מדובר ברשת חנויות צרפתית שקיימת משנת 1969 ומציעה יותר מ-300 מותגי יוקרה ומותגים טרנדיים שונים. אם להשתמש במטאפורה עדכנית, זו המקבילה הקוסמטית-איפורית לחתונה של מייגן והארי. שם תמצאו את כל המוצרים הנכספים שיש לכל יוטיוברית אמריקאית מעצבנת שבתמונת הטאמבנייל שלה תראו אותה יושבת מחובקת עם שקית פסים שחור-לבן לפחות פעם בשבוע.

ספורה.
ספורה. פרח לב הזהב של כל מכורת איפור.

איך זה עובד?

וזה מה שעשיתי בשבוע שעבר - קניתי שתי פלטות שאני רוצה כבר הרבה זמן. את ה-DESERT DUSK של הודה, ואת הפלטה השנויה במחלוקת של אנסטסיה בברלי הילס SUBCULTURE.

משום מה, עצם העובדה שמלא יוטיובריות טענו שזו פלטה נוראית הפכה אותה לפלטה נחשקת מאד בעיניי, מתוך ההנחה שהן רובן די קשקשניות קטנות שנדבקות אחת מהשנייה בדעות, כמו מגפת שפעת. ואכן, לא נעים להודות, אבל צדקתי. הפלטה מעולה. לא יודעת על מה הן דיברו. פיגמנטית בטירוף, גוונים מיוחדים, אפילו עם אצבע שבורה אני מצליחה ליהנות ממנה.

איך קונים? נכנסים לאפליקציה, ממלאים את עמוד הפרטים האישיים, ובוחרים שופרית שמתאימה לאישיות שלכם, לסטייל שלכן, או שהיא סתם נמצאת במקום הנכון ובזמן הנכון. אפשר להישאר עם אותה שופרית ואפשר כל פעם לחבור לאחת אחרת, כמובן, אבל אני אוהבת את הקטע האישי הזה, ולא נראה לי שאי פעם אחליף את ראשידה, כי ישר התאהבתי בה.

תראו אותה, נו בחייאת. הכי צבעונית ומלאת חיים. אחותי מחיים אחרים. חמש שעות הייתי איתה על הקו, טרטרתי לה את החיים מחנות לחנות עד שמצאתי מה שרציתי, כי כמו שאתן יודעות, או אולי לא, אבל לא בכל ספורה יש את אותם מוצרים.

את הקניות התחלנו בספורה. הקצבתי לעצמי מראש 70 דולר פר חבילה - מספיק כדי לא לשלם על משלוח של 20 דולר, ולא יותר מדי, כדי לא לשלם מע"מ - טריק שאני ממליצה לכן לאמץ, המשכנו במוגי', אורבן אאוטפיטרס ואולטה.

היה סשן קניות ארוך, כי רציתי להספיק הרבה חנויות באותו יום, אבל זה לגמרי לא מחויב המציאות. למעשה את יכולה לאסוף צילומי מסך בעבודה, לשלוח אותם באפליקציה, לקבל דרישת תשלום ולסיים את האינטראקציה כאן. אני סתם נהניתי לשאול אותה איפה היא עכשיו ולדמיין את עצמי מסתובבת איתה בחנויות שברחובות מנהטן.

ראשידה שופרז.
השופרית שלי, ראשידה - מקצועית, מנומסת, מהירה כברק

ראשידה רכשה את המוצרים בכסף שלה, מה שעושה טוב לדירוג האשראי שלה (בארה"ב הם מקבלים מתנות ונקודות וזה שווה להן, מה שגם שאפשר תמיד להחזיר הכל, במקרה של חרטה) ואחרי הרכישה היא שלחה לי באפליקציה בקשת תשלום שנדרשתי לאשר. ברגע שאישרתי, הכסף ירד מהפיי פאל שלי. וזהו. שבוע לאחר מכן המוצרים היו בסניף הדואר הקרוב לביתי, בתוספת 15% עמלה לשופרית. סניף קרוב זה אומר חנות חיות, כמובן.

אבל למי אכפת? קיבלתי פלטות!

ככה החבילות שלי נראו כשהן הגיעו:

חבילות סגורות שופרז.
איזה כיף לקבל חבילות כאלה בדואר

והנה הפלטות שלי

פלטות שופרז.
אם אתן רוצות הדגמה חיה, תוכלו למצוא אותי ביוטיוב, אני מבטיחה לצלם לפחות סרטון אחד עם כל פלטה

רוצות גם? בואו היום לאירוע שופרז בספורה

שופרז מקיימים אירועים מיוחדים בחנויות שונות, לרוב עם הנחות מיוחדות לזמן האירוע, ושופריות שכבר נמצאות במקום ומוכנות לפעולה.

הזדמנות מעולה לשופינג חווייתי כזה תהיה לכן היופ בערב ב-6.6, בשעה 20:30 בערב, שעון ישראל, היום שבו שופרז מקיימים אירוע קניות בספורה. מה זה אומר? זה אומר שהשופריות רבקה ומוג'ו יהיו שם בשעה המדויקת הזאת, וכל מה שאתן צריכות לעשות זה לפנות אליהן ולהתחיל את הקניות. גם שי מיקה ומור סילבר יהיו בניו יורק בצ'ק-אין ותוכלו לראות את האירוע גם בסטורי שלהן.

רצוי לבוא מוכנות, לדעת מה אתן רוצות, להכין מראש צילומי מסך, לברר גוונים - כמה שתהיו יותר מדויקות, השופינג יהיה מהיר יותר ויעיל יותר. אני ממליצה לבדוק את ליין המוצרים של ריהנה. אישית בא לי על המייק-אפ שלה.

אני לא יודעת אם אתן יודעות, אבל פנטי הוא המותג הראשון שהוציא בבת אחת 40 גוונים של מייק-אפ - רוב המותגים מוציאים מקסימום 10 בהתחלה, וגם אז אלו תמיד גוונים בהירים עד בינוניים, וריהאנה החליטה שלכל אחת מגיע למצוא את הגוון שלה, בסיסי.

ריהאנה עשתה מהפכה בעולם הביוטי - מעכשיו כל מותג שמוציא מייק אפ או קונסילר נשפט בהשוואה לפנטי ביוטי של ריהאנה, ואם מותג מוציא ליין בלי מספיק גוונים, מחרימים אותו. אפילו רק בשביל זה צריך לקנות את המייק-אפ שלה, וגם בא לי על הבודי גלואו. אז גם אני אהיה שם, וב"שם", אני מתכוונת על הספה בבית שלי, מדברת עם ראשידה.

הצטרפו לקהילה של שופרז בפייסבוק

הצטרפו ותוכלו להישאר מעודכנים בכל המכירות והארועים.

שם יחכו לכם גם הטבות ומכירות סגורות רק לחברי הקבוצה

קארין ארד, קארין ארד בשיתוף Shupperz

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully