מוצרי שיער שוורצקופף.

טיפוח בגישה הוליסטית

12.6.2018 / 11:00

אין דבר כזה "מטופחת חלקית" - יש או מטופחת או לא - לכן החלטנו לתת במתנה ערכה שמכילה את כל מה שאת צריכה לעור ולשיער

הערכה מכילה מוצרי עור של דוקטור עור, המותג הישראלי הותיק שפותח על ידי רופאי עור ומוצרי ניקוי עמוק לשיער של שוורצקופף פרופשיונל שכולנו מכירות:

מתוך הבנה כי שיער יפה להפליא מתחיל בקרקפת בריאה, מותג הטיפוח המקצועי מבית "שוורצקופף פרופשיונל" משיק סדרה חדשה לטיפוח ייעודי של עור הקרקפת והשיער .

סדרת BC Scalp Genesis החדשה מבית שוורצקופף פרופשיונל, מהווה את השיטה השלמה הראשונה לניקוי וטיפוח הקרקפת, הודות לקומפלקס StemCode הבלעדי לחברה, המסייע להשבת האיזון לקרקפת באופן מיידי, ובה בעת מסייע גם לשמור על איכות השיער לעתיד. כל ערכה תכיל שני מוצרים לאיזון הקרקפת.

הנוסחה משלבת מגוון ויטמינים מיוחדים ומסייעת באופן מיידי לנטרל חוסר איזון גלוי ולאזן מחדש את הקרקפת והשיער:
ויטמין B3 - מחזק את השיער, ויטמין B5 - מספק לחות, עוזר לאזן את תכולת הלחות של השיער והקרקפת, ויטמין E - נוגדן חמצון המסייע להגן על הקרקפת מפני השפעות חיצוניות, ביוטין - עוזר לחזק את זקיק השיער בכדי למנוע דילול של השיער.

מוצרי דוקטור עור.
קרם יום ולילה מסדרת רטיניו פלוס

בנוסף הערכה תכיל גם מגוון מוצרי דוקטור עור: קרם יום וקרם לילה מסדרת רטיניו פלוס- סדרת אנטי אייג'ינג שפותחה כנגד סימני ההזדקנות של העור ומכילה רטינול וחומצות אלפא הידרוקסיות הידועים בתרומתם להאצת קצב חידוש התאים ולהבהרת כתמים.

Super Alpha Eye Cream - קרם עיניים אנטי אייג'ינג מסדרת AGE COMPLEX ,CC קרם של דוקטור עור שהוא גם קרם לחות, גם גוון לכיסוי אחיד, עם מקדם הגנה SPF50+ ואנטי אייג'ינג. CC Creamהקרם עומד בתקינה החדשה של משרד הבריאות לגבי הגנה מ-UVB/UVA.

איך משתתפים? נכנסים לפייסבוק שלנו וקוראים את ההנחיות

מוצרי שיער שוורצקופף.
שוורצקופף פרופשיונל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully