בחורה עם מסיכת פנים. ShutterStock
ShutterStock

צריך לדבר על הפילינג שבחדר

19.6.2018 / 16:51

חברת הקוסמטיקה המקצועית HL מעניקה 10 ערכות של פילינג לטיפול ביתי במתנה לגולשות SHEEE

הערכה מורכבת משניים מתוך חמישה מוצרי פילינג לשימוש ביתי שהוציאה החברה לאחרונה. בסדרה: מיקרו פילינג, אנזימטיק פילינג, ריוויל פילינג, ווייט פילינג וסופר-ליפט פילינג. מוצרים אלה משלימים את הטיפול המקצועי במכון ומהווים שלב חשוב בשגרת הטיפוח היומית.

שימוש בפילינג מסיר תאים מתים, מעודד התחדשות מהירה ובריאה של תאים חדשים, מגביר ייצור של סיבי קולגן, מעלה את רמת הלחות הטבעית בעור ומונע יובש, מעניק מראה זוהר, חלק ונעים למגע, מאזן שומניות יתר על פני העור, מטשטש קמטים וקמטוטים, מאפשר לחומרים פעילים במוצרי הטיפוח להיספג טוב יותר העור, מטפל בנזקי השמש ומשפר את טונוס העור.

10 הזוכות המאושרות יקבלו ערכה המכילה שני מוצרי פילינג!

להשתתפות בפעילות הפייסבוק
לעקוב אחרי האינסטגרם שלנו
התקנון

בחורה עם מסיכת פנים. אורי גרון,
בחורה עם מסיכת פנים/אורי גרון

אנזימטיק פילינג

פילינג פעיל המבוסס על פורמולה אנזימטית. הוא עדין, במרקם קרמי, מבוסס על פורמולה אנזימטית המכילה 4 סוגים של אנזימים. הפילינג ממיס ומסיר תאים מתים תוך שמירה על רמת הלחות הטבעית של העור, מחדש ומפחית קמטוטים ויוצר גוון אחיד ובריא. ייחודיות הפילינג - 4 סוגי אנזימים: פורמולה ייחודית המשמרת את פעולת האנזימים באופן אופטימלי למקסום תפקודם. הפורמולה מכילה אנזימים צמחיים וביו טכנולוגיים: פפאין, ברומלאין סאבטליזין וליפז.

אופן השימוש- פעם עד פעמיים בשבוע, למרוח שכבה אחידה על עור נקי ויבש תוך הימנעות מאזור העיניים ולהמתין 5-10 דקות. לשטוף היטב במים פושרים, לייבש את העור ולמרוח קרם יום או לילה. עיסוי קל וחימום עד לטמפרטורת הגוף מפעיל את האנזימים. לשימוש פעם-פעמיים בשבוע.

ריוויל פילינג

תכשיר פילינג מיוחד המבוסס על חומצות אלפא הידרוקסיות ותמצית סנטלה אסיאטיקה. מסיר תאי עור מתים, סופח לכלוך ושומן על עורי ובנוסף מעניק אפקט מתיחה ומותיר את העור קורן וחלק. הוא בעל מרקם חדשני המתקלף בשלמותו בזמן ההסרה ומעניק לעור הפנים תוצאה אפקטיבית מיידית של רעננות, נקיון ואפקט מתיחה.

חומצות אלפא הידרוקסיות מקלפות בעדינות את העור, חושפות שכבת עור רעננה ומעניקות עור חלק ומתוח. תמצית סנטלה אסיאטיקה משמשת כאנטי בקטריאלית ומסייעת בתהליכי ריפוי. תועלת- התכשיר ממריץ את תהליך החידוש תוך שיפור מראה עור עייף וחסר חיות ומעניק אפקט מתיחה.

להשתתפות בפעילות הפייסבוק
לעקוב אחרי האינסטגרם שלנו
התקנון

את סדרת הפילינגים החדשה ניתן להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות HL

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
בחורה עם מסיכת פנים. אורי גרון,
צילום:/אורי גרון

קצת על החברה

חברת HL נוסדה לפני שלושים שנה ובבעלותה מעבדות מחקר ומפעל בוטיק לייצור מתקדם, המבוססים על הטכנולוגיות המדעיות החדשניות ביותר בתחום, והמאפשרים לחברה לפתח ולייצר תכשירים קוסמטיים ייחודיים, איכותיים, יעלים ובטיחותיים. החברה מציעה מגוון פתרונות טיפול רחב, הכולל סדרות תכשירים בתחומי האנטי אייג'ינג, התחדשות, הבהרה, שיקום, איזון עור שמן ואקנתי, הגנה מהשמש וסדרות נוספות לטיפול במכון הקוסמטי לצד תכשירים המיועדים לטיפול ביתי. חברת HL הינה חברת קוסמטיקה מקצועית ישראלית, מהמובילות והוותיקות בישראל, המייצרת ומשווקת תכשירים קוסמטיים מקצועיים, פרא-רפואיים לשוק הישראלי ולשוק העולמי. מוצרי החברה משווקים בקרב קוסמטיקאיות, מכוני יופי וטיפוח ומכוני ספא.

אתר HL
אינסטגרם
פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully