אמבר רוז משקפי מסיכה. GettyImages
GettyImages

מה לקנות לו: משקפי שמש

20.6.2018 / 17:17

הוא תמיד קונה לך מתנות ואת, ובכן, פחות. נראה לנו שהגיע הזמן שתשקיעי בו לשם שינוי. לא יודעת מה לקנות לו? הנה המדור בשבילך

הלוואי שתמיד הייתי יכול ללכת עם משקפי שמש, גם ללא קשר לשמש. בוקר, צהריים, ערב, לילה. מבחינתי, לא מדובר רק בהגנה מפני השמש אלא בהגנה מן העולם, פריט הדיסטנס האולטימטיבי. כמה פעמים יצא לנו ללכת ברחוב, להיתקל במישהו שאנחנו לא מעוניינות לראות והודות ותודות למושקוף, נבלם מפגש מביך ומיותר? בנוסף, אחרי לילה שבו איבדנו צלם אנוש, קמנו בבוקר, התבוננו במראה ונבהלנו תמיד נאלחש את האפקט באמצעות משקפי השמש.

המפגש הראשון שלי עם משקפי שמש לא עבר חלק בכלל. נולדתי בסוף שנות השמונים וכאמור, בשנות התשעים המחזות האופנתיים היו מרגשים ועוצמתיים, ועם זאת, קשים לצפייה. השנה הייתה 1994 ונחשפתי לראשונה אל משקפי השמש הכי מבאסים שקיימים בעולם. משקפי הרכיבה והספורט, כמו אלו שיוצא לנו לראות על רוכבי אופניים מקצועיים. מטרתם של המשקפיים האלו היא הגנה מפני השמש בלבד. אין כאן ולא מנסה להיות כל קשר לאופנה או אפילו לאסתטיקה. מדובר במפגע קשה מאוד ואני מתקשה מאד להאמין מאמין שהם קיימים עד עצם היום הזה.

פראדה ספורט

משקפי מסיכה פראדה.
1300 שקלים, להשיג ברשת i-optic

מזל שפראדה החליטו לעשות מהדפקט אפקט, כי כפי שסיפרתי, משקפי השמש של רוכבי האופניים גורמים לי להתקף חרדה. מה עשו פראדה? לקחו את משקפיי הספורט והפכו אותן לעתידניות כמו של גיבורי על. בקולקציית הגברים בלטו משקפי השמש שהזכירו לי את הסגנון של רוכב האופניים האמריקאי גרג למונד. קולקציית הגברים של פראדה מתאפיינת בתרבות הקומיקס ובעדשות מסכה עשויות פלסטיק שצבועות בגוונים קיציים של ירוק כחול וצהוב. מתאימים לגברים שלא מפחדים מצבעים ומטרנדים.

הזמן עבר, אופנות קמו לתחייה והתממשו בדגמים חדשים ואטרקטיביים, וכמו עם כל פריט בגלריית ההתמכרויות שלי, התמכרתי גם למשקפי שמש. אני לא יכול לצאת מהבית ללא משקפי שמש, מבחינתי זה כמו לצאת בלי דאודורנט. ולמען האמת, אני לא יודע מה יותר גרוע.

משקפי עדשה אחת - מסיכה, טום פורד

משקפי מסיכה טום פורד. רן תורג'מן,
טום פורד, 2299 שקלים, להשיג ברשת אירוקה/רן תורג'מן

בואו נדבר קצת על קנייה ווסט, ליתר דיוק, על הנשים שסביבו. ובכן, כל הנשים שלו הן כמו אקססורי עבורו, ומה שהן עוטות על עצמן נתון להחלטתו ולהשקפת עולמו האופנתית. את סגנון המסכה (עדשה אחת) ראיתי על 2 נשים משמעותיות בחייו. הראשונה היא האקסית היפיפייה שלו אמבר רוז והשנייה היא אשתו הנוכחית קים קרדשיאן. אמבר ידועה באהבתה לסגנון המסכה ואהבה לשלב אותם עם פירסינג בשפה התחתונה.

כשקנייה עזב את אמבר לטובת קים גיליתי מוטיבים דומים ואף זהים אצל שתיהן; גם קים אימצה את טרנד המסכה בשילוב פירסינג בשפה התחתונה. אין לי צל של ספק שמי שהתקין עבורן את הסטיילינג הזה הוא קנייה - הרי לפני כמה שנים כשקנייה וקים הפכו לקימייה הוא זרק את כל ארון הבגדים שלה, וכולנו יודעות איך קים התלבשה לפני קנייה - לא היה הבדל מהותי או משמעותי בין סגנון הלבוש שלה לזה של סנוקי.

למזלי הרב, אירוקה, ששומרת על קו אחיד עם העולם השיקה את הקולקציה החדשה והמרשימה של טום פורד המכילה בתוכה כמה סגנונות מרכזיים: משקפי טייסים, משקפיים עגולים וגדולים (סטייל ג'ניס ג'ופלין), עדשות חצי שקופות החושפות במקצת את העיניים וכמובן, סגנון המסכה - עדשה אחת, סגנון שמככב גם בקולקציית קיץ 2018 של סלין. חוץ מהעובדה שהמשקפיים מאוד יפים וגדושים בסטייל הם נוחים, יושבים טוב ומחמיאים לפנים. אם הגבר שלך אוהב אופנה גבוהה העניקי לו את המשקפיים האלו וגם את תוכלי לקחת לו אותן. אני סבור שעד 2019 נלך כולנו עם מסיכות, אני התחלתי.

משקפי טייסים Ray Ban

לפני שנתיים, קראתי את הספר סוד הקסם היפני של מארי קונדו. אחת המטרות שלי היא ליישם את המינימליזם היפני, בא לי ארון עם בגדים בשחור לבן בלבד, בא לי להיפתר מכל האוספים שלי ולהיכנע לקז'ואליות (דבר אשר מוטל כאמור בספק שיקרה). עד שאיישם את סוד הקסם, אספר לכן על אחד המותגים האהובים עליי - ריי באן. אני אוהב את המותג הזה מהסיבה שהוא מינימליסטי ונטול מאמץ. שנים שאני מסור וכנוע למשקפי הבטלנים ומשקפי הטייסים של המותג האהוב, שבעיניי מתאימים לכל אדם. אם הגבר שלך לא אוהב להשקיע באאוטפיט, משקפי השמש האלו יעשו את העבודה. ריי באן השיקו קולקציה חדשה של משקפי טייסים והאהובים עליי הם השחורים.

משקפי טייסים. Ray Ban,
Ray Ban טייסים, 650 שקלים, להשיג ברשת i-optic/Ray Ban

פרינס קלאסיים

רשת PRINCE הוותיקה שקיימת מתחילת שנות ה-80 השיקה קולקציה חדשה שמתייחסת למשקפי השמש כאל תכשיט. המשקפיים הם בסגנון הפנטו שמתאים בעיקר לאנשים בעלי מבנה פנים צר וארוך. גם הם מינימליסטים ויוניסקס כך שמדובר במתנה כפולה - גם לעצמך וגם לגבר שלך. רוב משקפי השמש של PRINCE מתאימים לנשים וגברים כיאה לסגנון קלאסי על זמני.

משקפי פרינס. אורי בן עמי,
משקפי פרינס על זמניים, 650 שקלים, להשיג בחנויות אופטיקה פרטיות/אורי בן עמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully