נעלי עקב. ShutterStock
ShutterStock

לכי על זה

26.6.2018 / 16:37

ניוז פלאש - לא צריך לנעול כפכפים כל הקיץ, הטרנדים החמים שיעזרו לך ללכת בקלות ובסטייל:

אם את חושבת שלמצוא נעליים טובות לקיץ זה קשה, תחשבי שוב. הבשורה המשמחת היא שעלה לאוויר אתר קניות נעליים ענק שנקרא STEPIN. האתר מכיל למעלה מ-40 מותגי הנעלה בארץ ובינלאומיים שזה אומר 100 חנויות בקליק אחד וזה אפילו הסלוגן שלהם.
מה זה אומר בשבילכן? שתוכלו למצוא כל סוג נעל בקטגוריה ובטרנד שמתאים לכן ולרכוש אותו אונליין באתר אחד ידידותי, בלי לצאת מהבית אם יש חמסין בחוץ. מה גם שהאתר מבטיח מבצעים ומחירים אטרקטיביים באופן קבוע, אז לא יזיק להציץ.

אם את מחפשת נעל לקיץ שתהיה הדיפולט שלך תמיד ולא רק לים או למכולת ליד הבית, הפתרון הוא לא כפכף של האוויאנס. הנעל השולטת ברחובות תל אביב, בשנתיים האחרונות לפחות, היא כפכף הסליידרס. מדובר בכפכף נוח ללא שרוכים, סקוצ' ושאר הסיבוכים אלא פשוט נעל להחליק לתוכה ומעוצבת בפשטות צעירה באלמנטים טרנדיים כמו שילובי פרווה, הדפס, כיתוב, או נצנצים לאלו שמחפשות משהו יותר גלאם. שווה לרכוש זוג אחד כזה שמתאים לך ולארון הבגדים שלך כדי שתוכלי לחרוש עליהן.

הפלטה הצבעונית, שתודה לאל נכנסה לחיינו בהשראת הקיץ וגלידות לא מגבילה אותך לסנדל או סניקרס, אלא מאפשרת לך ללכת על הנעליים הנוחות המועדפות עלייך, פשוט בצבעים הטרנדיים הללו. הגוונים הקיימים בשוק מאוד נשיים ומתוקים, והצבעוניות הפסטלית לא דומיננטית מדי ולכן תתאים לכל מיני לוקים.

למי שרוצה להתבלט ושהנעל שלה תהיה מיוחדת כמוה, הנה כמה אופציות לקישוטי נעליים כדי שלא יהיה משעמם. ניטים למראה הארד קור או פנינים למראה הנסיכה העדינה. האלמנט הדקורטיבי הזה נותן לנעל את הקיק הדרוש כדי להפוך כל לוק לקצת יותר מגונדר. הכי מגניב: לקנות נעל קיץ שחורה עם מוטיב מנצנץ קטן שיתאים למראה ערב.

משהו מרגש מאוד קורה עם הטרנד המטאלי שמשתלט על עולם האופנה, בין אם בשפתונים, לקים, בגדי ים או נעליים - זה הזמן ללכת עם הזרם. מטאלי לאו דווקא אומר כסף או זהב, יש הרבה תתי גוונים של ורודים, טורקיזים וסגולים במגמת עלייה בתצוגות ובקולקציות הבגדים וההנעלה. למי שאוהבת אלגנטי עם טוויסט, לכי על השילוב הכי שיקי - דגם פשוט בצבע מטאלי מעניין.

משהו לרוץ איתו

כבר די נדיר לראות בחורות ברחוב נועלות משהו חוץ מסניקרס. הסניקרס היא כבר מזמן לא רק נעל ספורט, ובתצוגות הן חלק הכרחי בסטיילינג, אפילו של שמלות ערב. כמו בכל טרנד, גם עם הסניקרס הגענו לשלב שבו מעצבים החלו להגזים, וכרגע כדי לקנות זוג טוב באמת, צריך לסנן לא מעט סגנונות. הבחירה הנכונה היא הפשוטה - לבן, פסטלי או הדפס חמוד בסקייל קטן שמתאים לבגדי הקיץ הצבעוניים שלך. עוד בטרנד תמצאי את נעלי הטניס הרטרו, כמו של בנסימון למשל. איתן אף אחד לא יחשוד שאת באמצע אימון כושר.

סניקרס בנסימון. Charles Antigua,
בנסימון ומריון ברטולי 279 שקלים/Charles Antigua

הן צבעוניות, יפות נראות כאילו משולבת בהן עבודת יד: רקמות, פרנזים, חרוזים ועוד. כל הלוק הזה של "חזרתי מהודו" לגמרי עובד כרגע למראה קז'ואל יומיומי ויכול לייצר שילובים די מוצלחים אם יודעים איך להתנהל עם העומס הויזואלי. הטרנד הזה לא מתאים לכולן ולכן יש גרסאות יותר עדינות שלו, אבל אם את יודעת איך להתאים אותן בלי להיראות כאילו את באשראם במדבר, את קול. סנדלים בשילוב קש או בגווני אדמה טבעיים עם נגיעות רקמה אתניים יכולים להיות האינטרפנטציה שמתאימה לך ועדיין קולעת לטרנד.

ASH סנדל הדפס שבטי. חו"ל,
ASH לעימנואל 1050 שקלים/חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully