מסיכה שחורה מתקלפת. ShutterStock
ShutterStock

שגעת מסיכות הבד תתחדSheee

28.6.2018 / 17:39

כבר לא צריך להזמין מחו"ל, כי טירוף מסיכות הבד הגיע גם אלינו - בלי למרוח, בלי לשטוף, בלי להתלכלכך ובמחירים נגישים

מה יותר טוב ממסיכת בד? באמת עכשיו. שואלת ברצינות. למי יש כוח למרוח שכבה עבה של חומר צמיגי-נוזלי-לבן-אפור-תכלת, לשבת איתו על הפרצוף רבע שעה ולהיזהר לא להישען-לנשק-לפזר שיער-לגעת בפנים בטעות, ואז לשטוף את זה עוד כמה דקות ולמצוא שעה אחר כך שאריות של חימר בצידי האף?

אז מסיכת בד. מסיכת בד זה המשיח של המסיכות, והוא הגיע, וסוף סוף גם לסופר-פארם, למותגי מאסמרקט, ובמחירים סבירים והגיוניים (רובן).

גם בגלל היעילות - המסיכה, שמונחת מעל הסרום ושומרת עליו לא להתייבש, גורם לו לפעול ביתר יעילות ולמקסימום מהרכיבים הפעילים מוצאים את דרכם למקום שאליו הם אמורים להגיע. וכשמסיימים פשוט זורקים אותה לפח. יש יותר נוח מזה? אין.

מסיכות הידרוג'ל סופרפארם.
זהב, יהלומים, זרקונים. בעקבות האוצר האבוד 24.90 שקלים CETTUA

בתור מובילת תחום הטיפוח הקוריאני בארץ, משיקה סופר-פארם שלוש מסיכות חדשות של המותג הקוריאני Cettuaהמשווק בלעדית ברשת. מסיכת FOIL מועשרת בזהב קולאידי ותמצית פרח התפוז, מסיכת יהלומים וחומצה היאלורונית ומסיכת הידרוג'ל המכילה זהב 24 קאראט. מתוך שלושת המסיכות האלה הכי אהבתי את היהלומים.

מסיכת FOIL זהב מועשרת בזהב קולאידי ותמצית פרח התפוז, מעניקה לחות אינטנסיבית, מזינה את העור ומסייעת לפעולת אנטי אייג'ינג. בעלת מבנה ייחודי של 3 שכבות המסייע למניעת התאדות הסרום וייצור קליטה מקסימלית של חומרי הזנה, חומצה היאלורונית וקולגן לעור. מגיעה בשני חלקים לשימוש נוח והשגת תוצאות אידיאליות.

מסיכת יהלומים וחומצה היאלורונית המכילה תמצית יהלומים ומי במבוק ומעשירה את העור בלחות והזנה. מעוטרת בזרקונים לאקסטרא נצנוץ אינסטגרמי. נבדקה דרמטולוגית. כלומר הזרקונים לא יוציאו לנו את העיניים.

מסיכת הידרוג'ל המכילה זהב 24 קאראט ומעניקה לעור מראה קורן וזוהר במהירות. מושלמת לשימוש כמה שעות לפני אירוע. מגיעה בשני חלקים לשימוש נוח והשגת תוצאות אידיאליות.

מחיר: 24.90 להשיג בכל סניפי הרשת.

מסיכה. גרנייה חו"ל,
12.90 ליחידה Garnier Tissue masks/גרנייה חו"ל

גרנייה הוציאו גם הם סדרת מסכות בד, מחולקות ל-3 צבעים, ולפי סוגי עור:

מסכה ירוקה: לעור רגיל עד מעורב, עם תמצית עלי עץ התה לרענון ותחושת ניקיון, מראה עור מאט וטהור ונקבוביות מצומצמות. המסיכה מכילה תמצית תה ירוק, חומצה היאלרונית,וגליצרין להזנה.

מסכה ורודה: לעור יבש ו/או רגיש, כוללת תמציות פרחים לשיקום והרגעה, מרגיעה מלחחת, מרככת. מכילה תמצית תה קמומיל, חומצה היאלרונית, גליצרין מרוכז.

מסכה כחולה: לעור מיובש, כוללת תמציות רימונים. מרעננת ומסייעת בהשבת המראה החיוני לעור הפנים, מספקת לחות אינטנסיבית, להפחתת מראה הקמטוטים. מכילה חומצה היאלרונית.

מחיר ליחידה: 12.90 שקלים

מסיכות קרליין. מוטי פישביין,
5 מסיכות הידרוג'ל שחורות 69.90 שקלים/מוטי פישביין

Black HydroGel Mask של קרליין היא אחת משני סוגי מסיכות הידרוג'ל חדשות של החברה. מגיעה בערכה של חמש מסיכות, כל אחת מהן עטופה בנפרד ומכילה את הסרום ואת מסיכת הג'ל. בניגוד למסיכת הבד, מסיכת ההידרוג'ל עשויה מדף דקיק של ג'ל שאוטמת פני השטח בזמן שהסרום נמצא על הפנים, תוך שמירה על הלחות מהתאדות. המסיכה השחורה היא מסיכת מיצוק מועשרת בקולגן, תמצית פולי סויה, חומצה היאלרונית ותמציות קקטוס.

Gold HydroGel Mask מאותה סדרה היא מסיכת הידרוג'ל להזנה עמוקה, מיצוק ותיקון נזקי גיל ובין מרכיביה תמצאו אבקת זהב ללחות, אנזים פפאיה ליקלוף עדין והסרת תאי עור מתים, קומפלקס אצות ותמצית קקטוס שמעשירים את העור בויטמינים, נוגדי חמצון ולחות להשבת הזוהר לפנים.
מחיר: 69.90 שקלים ל-5 מסיכות.

מסיכות אהבה. מוטי פישביין,
אייג' קונטרול: מסיכות בד של אהבה 125 שקלים ל-6 יחידות/מוטי פישביין

גם אהבה הוציאו שתי גרסאות למסיכת הבד שלהם שמגיעה במארז הכולל 6 יחידות:

Age Control Even Tone & Brightening Sheet Mask
זוהי מסכת בד המיועדת מבהירה, מרככת, מלחחת, משקמת ומסייעת להאחדת גוון ומכילה ריכוז עשיר של סרום Osmoter™, תמצית המינרלים הבלעדית ל- AHAVA בשילוב תמציות ממקור בוטני. המסכה מועשרת בחומצה היאלורונית ואצת דונליאלה סלינה להחלקת מרקם העור, ובנוסף יש בה תמציות תה ירוק, תפוז וזית.


Beauty Before Age Uplift Sheet Mask המסכה הזו מיועדת למיצוק, מתיחה, החלקה, והיא מכילה חומצה היאלורונית, Osmoter™, תמצית מעץ הלגש, Super Foods כגון גוג'י ברי, ויטמינים, ונוגדי חמצון והיא נטולת פארבנים, פתאלטים וסולפטים

מחיר: 125 שקלים

מסיכת מיצוק רונית רפאל. יוסי גמזו,
Royal C של L RAPHAEL GENEVE/יוסי גמזו

מסיכת הליפטינג המיידי של רונית רפאל אידאלית לשימוש לפני אירוע מיוחד שבו את רוצה להירואת במיטבך. המסיכה שייכת לקו המוצרים פרואקטיב של המותג, ומכילה הרבה גודיז: קוקטייל ויטמינים מרימים ומחליקים, ויטמין C פעיל נגד תהליכי החמצון, מבהיר את העור ומפחית את השפעת נזקי השמש, תמצית סוויס אלפיין שמונעת עקה חמצונית, ולקינוח, תרכובת ליפוזומית בעלת מרכיבי הלבנה חזקים על מנת לטשטש כתמים כהים והבדלי גוון. הקסם של המסיכה הזאת הוא ללא ספק הבהרה מיידית שנותנת אפקט מואר ומורם לפנים. והמחיר בהתאם: 95 שקלים למסיכה אחת

3 בנות עם מסיכות. חו"ל,
3 בנות עם מסיכות/חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    5
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully