כפכפים במרשל. שנטי גדרון
שנטי גדרון

הנעליים שחבל שלא קניתי בניו יורק: יומנה של דיילת

1.7.2018 / 12:51

אין אחת שנוסעת לניו יורק ולא עושה קצת שופינג. ובקצת, הכוונה היא להרבה. נכון שתמיד רצית שדיילת אויר תגלה לך באיזה מקומות תוכלי לעשות את זה בלי התקף חרדה? אז הנה

אני אתחיל דווקא מהסוף: ניו יורק היא עיר יקרה. איך שלא נהפוך את זה, איך שלא נסתכל על זה. אומנם על המדפים רוב המחירים נראים מפתים למדי, בטח ובטח ביחס לארץ, אבל כשמגיעים לקופה לרוב הרכישות מתווסף tax שמיד מקפיץ את המחיר, ופתאום תג המחיר שהיה עד לפני דקות ספורות ידידותי למדי, כבר לא כל כך ידידותי.

אבל היי, אני מבקרת בה לפחות פעם בחודש (אם לא שלוש) בחמש השנים האחרונות, כך שאתן וודאי יכולות לשער שכבר פיצחתי שיטות לנצח את המערכת ולמצוא מציאות שוות במחירים שווים לא פחות. למי שיש זמן בניו יורק ומתכננת לפשוט על החנויות, כדאי שתיקח בחשבון גם את החנויות הבאות, שלמרות היותן מקור בלתי נדלה להפתעות משמחות בקופסאות קצת חבוטות, יש הרבה אנשים שלא מכירים אותן. שתי חנויות עם תג מחיר גבוה, שתי חנויות עם תג מחיר נגיש וחנות נעליים אחת, מי צריך יותר מזה?

Bloomingdale's outlet+ Cencury21

פראד בלומינג. שנטי גדרון
פראד בלומינג/שנטי גדרון

אם אתן חובבות מותגים ויש לכן סבלנות, אלה שתי חנויות שבהחלט כדאי לבקר בהן. אני מודה שבתחילה התחושה מעט מבהילה כשנכנסים לחנות עמוסה לעייפה, אבל מהר מאוד מתרגלים לעומס והעיניים מתחדדות ומתכווננות. כדאי לסמן מראש אילו מותגים מעניינים אתכן ולהתרכז בהם, כמו גם באזור הנעליים והאקססוריז, שתמיד מציעים הפתעות שוות במיוחד.

כך לדוגמא אותרו משקפי שמש של סלין (שנשארו בסופו של דבר מאחור בגלל פגם קטן), ותיק מפיל לסתות בצבע אדום של של פראדה, ב-400$ פחות מאשר באתר הרשמי. היפרדו לשלום מבני זוג עייפים או חברות מבולבלות - אתן צריכות להיות ממוקדות וענייניות. קבעו שעת פגישה בכניסה לחנות וצאו לצוד.

Marshalls + T.J.Maxx

קוסמטיקה במרשל. שנטי גדרון
לא יזיק לבדוק תאריכי תפוגה/שנטי גדרון

צמד חנויות אחיות, שניתן לאתר בפריסה רחבה בכל מנהטן. תוכלו למצוא בהן ביגוד לכל המשפחה במחירים נוחים, רובו של מותגי ביניים מוכרים יותר או פחות, כמו גם פריטי מעצבים כמו קלווין קליין. איזור האיפור וטיפוח הגוף והשיער בדרך כלל עמוס במוצרים, ולא פעם תאתרו שם מציאות שוות ביותר בכ-30% הנחה. לעתים מדובר במוצרים שיצאו מגיוון או מהדורות מוגבלות, אולם תוכלו למצוא גם לא מעט עודפי ייצור ומוצרים שעדיין נמכרים בספורה.

שימו לב לתאריכי תפוגה על אריזות כמו גם אריזות איפור פתוחות שלבטח עברו כמה ידיים ועדיף להשאיר בחנות. את צמד החנויות הללו אני אוהבת במיוחד מכיוון שהן מחזיקות במוצרי אווירה לבית במחירי רצפה. את הנרות האהובים עלי של מותג הנרות DW אני רוכשת שם באופן קבוע, ובכל פעם נחשפת לריח חדש ומסקרן. גם את רוב המחברות הצבעוניות שאני כל כך אוהבת אני רוכשת שם, במחיר מצחיק שנע בין 2-5$.

נרות במרשל. שנטי גדרון
מוצרי אוירה לבית במחירי רצפה/שנטי גדרון

DSW

יש לי בעיה, אני מכורה לנעליים. אני רוצה אותן בכל סגנון וצבע, העיקר שיהיה מהן הרבה והכי כדאי שאלה יהיו במבצע. ברשת DSW תמצאו הכל מהכל, בדרך כלל במחיר נח יותר מאשר בחנות המותג המקורית אבל השוס האמיתי הוא אזור הסייל הקבוע. הנעליים מחולקות לפי מידות ולרוב הסדר נשמר באופן מפתיע, כשעל כל קופסא תמצאו מדבקת מחיר בצבע אחר.

כל צבע מסמל את גובה ההנחה שתקבלו על המחיר שעל הקופסא, שגם ככה הוא מוזל. בקיצור, זה סוג של גן עדן קטן לחובבות נעליים, ולרוב בחורף תוכלו למצוא שם מגפיים של מותגים נחשבים שווים, במחירים מאוד מאוד נוחים.

נעליים במרשל. שנטי גדרון
אם אין לחם, נאכל נעליים/שנטי גדרון

בניו יורק תמצאו עוד מבחר חנויות מוזלות מחולקות לפי תחומים, אולם בעיני אלה שציינתי מעלה הן אלה שלא כדאי לפספס. הצטיידו בסבלנות, נעליים נוחות ועיני נץ, ואני משוכנעת שתצאו עם שקיות עמוסות.

עוד שנטי: אינסטגרם, בלוג

נעליים DSW. שנטי גדרון
DSW/שנטי גדרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully