אישה עם טלפון וינטג'. ShutterStock
ShutterStock

טרנדים שצריכים לחזור

2.7.2018 / 14:47

טרנדים באים וחוזרים כמו הרפס. נראה כאילו הכל זה רטרו ואי אפשר להמציא משהו חדש. הדברים ההזויים ביותר חזרו, החל מצ'וקר ועד פאוץ'. הרשו לי להיות נוסטלגית, אבל אני חושבת שפספסנו כמה טרנדים שחייבים לעשות קאמבק, ואם אפשר, לא לעזוב אותנו יותר.

אזהרה: לא לבעלות OCD חריף

אחרי שהגולגולים של נטע ברזילי מיצו את הסצנה, הגיע הזמן להתקדם לתסרוקת הבאה. מה יותר נכון לקיץ 2018 מקוקו צד? בדקנו, שום דבר. מחקרים הוכיחו שקוקו צד הוא השילוב הנכון בין אולד סקול שיק לבין לוק לא מתאמץ. אני לא נוהגת להתווכח עם מחקרים.

Set me free, why don't you babe

ואם כבר בשיער עסקינן, אני באמת לא מבינה למה איך עם כל הלחות הזאת עוד לא חזר הטרנד של שיער נפוח משנות השמונים (זה שזה מכוער זה לא תירוץ). רק תנו לי להיפרד מהמחליק, מהפן, מהסרומים להורדת הנפח ובגדול מהעיסוק האובססיבי בשיער. בא לי לצאת מהבית בשיער פזור ונפוח, כמו שאלוהי היולי-אוגוסט התכוון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מנורת לבה: קלאסיקה מודרנית

למה? למה לא?! אני לא מכירה אחד שלא רצה מנורת לבה כשהיה צעיר. מחמם את האווירה, הופך אותה לסקסית, ואחלה דבר לבהות בו בעת סטלה חרבות. רק אל תשכחו להדליק את המנורה לפני שאתם מדליקים את הג'וינט, כי לוקח ללבה זמן להתחיל לזוז, זוכרים?

יופי, עכשיו בא לי כאלה

ספציפית הסוג שמתרחב כבר מלמעלה, אבל יכול להיות על כל סוגיו. המכנסיים שעשו כבר כמה קאמבקים במהלך השנים, פינו את הדרך למחליפם הסקיני ג'ינס. זוכרות שהסקיני רק יצאו וכולנו לא ידענו איך לעכל את הבשורה האופנתית, ועכשיו הם כמו שכבת עור שניה שלנו? אז גם לפדלפון אתן תתרגלו. מבטיחה.

אני קוראת לזה אומנות פונקציונאלית

לא מזמן הקש חזר לאופנה בצורת תיקים מקסימים, וגם כובעי קש הם פריטים שלא נס ליחם, אבל מה עם קאמבק לרהיטי הקש הנוסטלגיים? לא יזיק לעיצוב הגיאומטרי הקר והמנוכר טאץ' של חום ואהבה בצורת כורסה עגולה ומזמינה שנקלעה בול למידותינו. זרקו עליה כרית נוחה, וזה כמו לשבת בתוך חיבוק חם של אימא.

מדגדג במקומות הנכונים

הזקנים ההיפסטרים מזמן הפכו נחלת הכלל, ובתכלס יש משהו בשפמים שגם יותר מגניב וגם מתאים לאקלים הישראלי. אם לגבר שלכן כבר יש לכם זקן- הרווחתן! כל שנותר הוא לקצץ אותו עד לקבלת מראה של כוכב פורנו משנות השמונים (בקטע טוב, כן?). אם אין לכם גבר עם זקן או גבר בכלל, אל יאוש! כנראה שהוא נמצא לכן ממש מתחת לאף, ממש כמו שפם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully