רוני דלומי לקמפיין נקה 7. צילום מסך
צילום מסך

התלתלים, הקריירה, הבעל הרופא: רוני דלומי משתחררת מאחורי הקלעים

מערכת Sheee בשיתוף עם נקה 7, בשיתוף נקה 7

2.8.2018 / 7:48

צילומי קמפיין הם עניין מתיש מאוד. קמים מוקדם, יושבים יום שלם על הסט, מתאפרים, חוזרים על כל טייק עשרים פעם. אז חשבנו, למה לא לנצל את ההזדמנות ולתפוס את רוני דלומי לשיחה? צפו

רוני דלומי, זוכת כוכב נולד ויקירת מצעדי הפזמונים, אם לא ידעתן, היא גם הפרזנטורית של מותג הטואלטיקה הישראלי והאהוב נקה 7. קמפיין חדש מצולם ברגעים אלה לסדרת מוצרים במהדורה מועשרת בשמני הזנה. בסדרה שמפו, מרכך ותחליב רחצה אשר מכילים חמאת שיאה ושמני הזנה.
גיא הוכמן, כתב וואלה! NEWS, היה מאחורי הקלעים של צילומי הקמפיין, ותפס את רוני לשיחה על מוצרי שיער ותחליבי רחצה, על בעלה, על החיים המרגשים בתור פרזנטורית של נקה 7 במשך כמה עונות כבר, ובעיקר מהעובדה שעכשיו היא אשת דוקטור - בואו, זה באמת מרגש.

רוני נשואה למי שהיה בן זוגה במשך שנים, ושאותו ליוותה במהלך לימודי הרפואה שלו. "אני איתו משנה ראשונה", היא מספרת, "כמו שהוא מלווה אותי אני מלווה אותו, ביחד כזה, וזה מחזק אותך בתוך זוגיות וזה בונה אותך." דבר נוסף שהתגלה לנו בזמן הצילומים הוא שבעלה של רוני, שיחיה, התאמן עליה בבדיקות דם במהלך שנת הלימודים הרביעית שלו (אמאל'ה!) ואם זאת לא אהבת אמת, רוני, אנחנו לא יודעות מה כן. מזל טוב רוני!

צילום מסך
מערכת Sheee בשיתוף עם נקה 7, בשיתוף נקה 7

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully