השקה מון פלטין. דביר כחלון,
דביר כחלון

לחפוף עם קוויאר: מוצרי שיער יוקרתיים

8.7.2018 / 7:33

חודש המתנות נמשך, ולכבוד תחילת השבוע אנחנו מתכבדים להעניק לכן את ההזדמנות לנסות לראשונה את מוצרי השיער של מון פלטין

למי שלא מכירה, דעו שמדובר בחברה ישראלית, כחול לבן, שמפעלה ממוקם בבת ים. החברה הוקמה על ידי משפחת מזרחי שהיו צורפים במשך דורות אך לפני כ-20 שנה החליט הדור החדש למשפחת מזרחי לשנות כיוון. מאחר והחברה היא נגד ניסויים בבעלי חיים, לקח שנים של ניסויים במעבדות פיתוח מקצועיות כדי להגיע לתגליות חדשות בתחום הטיפוח.

במפעל מיוצרים מוצרי טיפוח לפנים, לגוף ולשיער. חברת א. משי תעשיות קוסמטיקה כיום מנוהלת על ידי הדור הראשון והשני של משפחת מזרחי ושולחת את תוצרתה למעל 50 מדינות ברחבי העולם, ופועל תחת התקנים המחמירים ביותר, מה שמבטיח ללקוח את הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם, כולל תו איכות מוצרי ים המלח שמוענק על ידי התאחדות התעשיינים בישראל.

רוצה לזכות בערכה של חמישה מוצרי שיער מעולים? קל!
עושים לייק לפייסבוק שלנו, נכנסים לפוסט המתאים, וממלאים אחר הוראות הפעילות

אוהבת אתSheee בפייסבוק
עוקבת אחרי Sheee באינסטגרם
תקנון

מה בערכה?

השקה מון פלטין. דביר כחלון,
צילום: דביר כחלון/דביר כחלון

שמפו קוויאר: נוסחה מדויקת המעניקה נפח ויכולת שליטה בשיער. משאירה את השיער בריא, מלא נפח ועתיר לחות. מועשר בתמציות קוויאר שחור, ויטמין B3 וחומצות אמינו מתקדמות המסייעים בשמירת הברק והגוון של צבע השיער. בעל חומציות מאוזנת. מכיל חלבוני נבט חיטה המזינים את השיער, ופרוטאין משי שעבר הידרוליזה מותרים אותו רך נעים למגע ובעל נפח מגודר.

מסכת קוויאר: מסיכת לחות טיפולית אינטנסיבית במיוחד המזינה את השיער במרכיבים חיוניים ומסייעת בשימור חוזקו של השיער. לא מכילה מלחים ואיננה נוגדת טיפולים כימיים כגון החלקה. מסייעת באיזון רמת ה-ph בשיער ומעניקה לשיער ברק לחות גמישות וחיוניות. פורמולה המונעת חשמל סטטי בשיער ומבוססת על מגוון מרכיבים חדשניים המועשרים בתמציות קוויאר שחור ובשמן זית. מזון מלכות ותמציות צמחים למניעת חימצון (תמצית אובליפיחה רימונים ותה ירוק). שימוש: חשוב מאד להשאיר את המסיכה לפחות 7 דקות על השיער!

בושם לשיער הייר פרשנר: הבושם הינו בעל יכולת ספיגה מהירה ואבסולוטית בסיב השיער- הוא מתפקד גם כמבשם וגם כדוחה ריחות לא נעימיםומשרה על השיער הגנה מפני נזקי האקלים והשמש מגיע בבקבוק פלסטיק עמיד אשר ניתן לנשיאה בארנק קטן, והבקבוק בלתי שביר. הניחוח עצמו מרוכז ומשתחרר באיטיות ולכן נשמר בשיער לאורך זמן. מגיע בשלושה ריחות. מתאים במיוחד למעשנות או לנשים אחרי בילוי לילי שלא מצאו זמן לחפוף. מתיזים על השיער ממרחק של 15 ס"מ ויוצאים מהבית.

בנוסף, בערכה שמפו ומסיכה בגודל רגיל וגם בגודל המתאים לנסיעות, כדי שלא תצטרכי להיות בלעדיו גם כשאת רחוקה מהבית.


רוצה לזכות בערכה של חמישה מוצרי שיער מעולים? קל!
עושים לייק לפייסבוק שלנו, נכנסים לפוסט המתאים, וממלאים אחר הוראות הפעילות
אוהבת אתSheee בפייסבוק
עוקבת אחרי Sheee באינסטגרם
תקנון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully