אנני לנוקס. רועי רוז, אתר רשמי
אתר רשמי/רועי רוז

הכובען המשוגע: מה תקני לו

5.7.2018 / 19:04

הוא מגן מהשמש, הוא אמירה אופנתית, וכשצריך, הוא גם יכול להסתיר דברים שעדיף לא לחשוף. מדור מתנות לגברים. למה? כובע

הכל קרה לפני חודשיים, היה לי אירוע חשוב והשיער שלי היה חייב תחזוקה וצורה מסודרת ומוגדרת. התקשרתי לספר הקבוע שלי שאצלו אני מפקיר את רעמתי וגיליתי שהוא לא בארץ.

אמרתי לעצמי, לא ייתכן שרק אדם אחד יכול לסדר לי את השיער. הרי יש לי שיער קצר, רק צריך לסדר אותו ולהעניק לו צורה שהיא לא בוקסה. ברחוב שלי לא חסרים ספרים, אכנס פשוט לראשון שיהיה פנוי. מה כבר יקרה?
או הו, מה שקרה.
כל אשר יגורתי הודגם עליי היטב: זה היה קצר מדי, לא סימטרי והנורא מכל, היה לי פוני מגולח כמו של האימהות האמניות ששוהות כל הקיץ בפסטיבלים. נראיתי כמו אנני לנוקס אחרי שווטרינר חבט בה.

אנני לנוקס. צילום מסך
את לא צריכה כובע. זה סתם היה בשביל המטאפורה. חולות עלייך אנני לנוקס. סוויט דרימז!/צילום מסך

הרגשתי את החרדה משתלטת ופתאום קיבלתי חשק עז להשליך את עצמי מגורד שחקים, אך בעודי תוהה מאיזה מהם בדיוק אבצע את התוכנית שלי, עלתה בראשי הגלוח דרך פחות כואבת לטשטש את המפגע הזה. ובכן, כובעים. ויש לי לא מעט כאלה.

כובע בייסבול של המותג השבדי Cheap Monday

כובע צ'יפ מונדיי. גיא נחום לוי,
בייסבול קלאסי, 159 שקלים/גיא נחום לוי

כובע בייסבול קלאסי העשוי מ-100% כותנה, גמיש ומתאים את עצמו לצורת הגולגולת. קיים בצבעים שחור, לבן, ג'ינס ותכלת. אני בחרתי בשחור המינימליסטי. לחבוש כובע שמוטבע עליו שם המותג Cheap Monday גרם לי לתהות - כמה אני אוהב אותם בשביל ללכת אתם במרכז הפנים שלי? ובכן, אני אוהב את Cheap Monday ואוחז בלא מעט בגדים שלהם. במהלך השנים האחרונות לא התאכזבתי. מתאים למי שלא מפחד ממותגים.
מחיר: 159 שקלים
להשיג ב-Belle&Sue או באתר

כובע מצחייה רנואר

כובע רנואר. אלעד חיזקי,
שמש? מה הקשר? 49.90 שקלים/אלעד חיזקי

כבר שנים ארוכות שחובשים כובעי מצחייה ללא קשר לשמש. זה סימבול למגניבות או לסחיות, תלוי מי חובש.
יש כובעים רבים במחירים גבוהים, והנה חברת רנואר מציעה אלטרנטיבה שמתאימה לכל כיס: כובע מצחייה עשוי מבד וג'ינס בשלושה צבעים. אם הגבר שלך זורם על כל מה שאת מביאה לו, קני לו את הכובע הזה. הוא זול, נוח ומתאים לכל עונות השנה.
מחיר: 49.90 שקלים
להשיג ברשתות החברה ובאתר

כובע רחב שוליים דוחה יתושים Exofficio Ba Sol Cool Brim

כובע רחב שוליים.
דוחה יתושים ויקיצות, 216 שקלים, למטייל

התאהבת, התחתנת, הפכת לאמא, את בורגנית - והגרוע מכל - התחתנת עם סחי שמעיר אותך כל שבת בשש בבוקר לטיולים הארורים שלו. תני לו את זה ובואי נקווה ביחד שהוא יניח לכולנו לישון קצת. הכובע הזה יכול להתאים גם לך. הוא נוח לטיולים, מתקפל כמו תחתונים, קל משקל ועשוי מבד הדוחה מים ויתושים.
מחיר: 216 שקלים
להשיג ברשתות למטייל ובאתר

כובע טמבל של אתא

כובע טמבל אתא. אבי ולדמן,
קלאסיקה ישראלית, 120 שקלים/אבי ולדמן

אף פעם לא ייחסתי חשיבות היסטורית לכובע טמבל אבל במקרה הזה קשה להתעלם מן המוניטין ההיסטורי. השבוע ראיתי בכיכר הבימה אמא וילד, שניהם עם כובעי טמבל של אתא. זה היה חמוד. ומעבר להכל, זו קלאסיקה ישראלית. גם אתא, גם הכובע, ולצערינו, גם הטמבלים. אבל מסורת זו מסורת. הכובע מגיע בכמה צבעי בייסיק כמו חאקי קלאסי, בלו נייבי ועוד.
מחיר: 120 שקלים
ניתן להשיג באלנבי 93 ובשדרות רוטשילד 141, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully