נשים ומונדיאל. ShutterStock
ShutterStock

קנאת מונדיאל: חופרות

31.5.2018 / 19:34

כל מונדיאל אנחנו צריכות לסבול כותרות כמו "חמישה דברים שתוכלי לעשות בזמן שהגבר שלך צופה" שגורמות לנו להרגיש קצת כאילו אין לנו חיים. האמנם? יצאנו לחפור בזה

כבר חודש שכל אתר נשים שמכבד את עצמו (אולי שלא בצדק) מעלה תכנים כגון: "יש מונדיאל! מה תעשי עם עצמך?" או "ארבעה דברים שאת יכולה לעשות כדי לשכוח שלא מתייחסים אלייך" או "הערב ריק מתוכן? הנה ספר מצוין" (הוא בדרך כלל לא מצוין). אנחנו צוחקות, כמובן שאלו לא הכותרות האמיתיות, אבל הן לגמרי יכלו להיות, כי זו האמירה שמתחבאת מאחורי כתבות ה"מונדיאל לנשים" הללו.

מצד שני, בחיים לא תראו כתבה שכותרתה: "אשתך יצאה לשופינג, הנה שלושה דברים שאתה יכול לעשות בנתיים" ואם תראו כזאת, היא תהיה כתבה הומוריסטית, בבלייזר. התפיסה המחשבתית הזו, שלפיה בזמן המונדיאל צריך לדאוג לנשים לפעילות מיוחדת שתמלא את זמנן, רומזת, ולא בעדינות מרובה, שאין לנו חיים. שכל הוויתנו, או לפחות רובה, קשורה איכשהו לגבר כלשהו, ולהימצאותו התמידית בחלל כספק תוכן.

כשחושבים על זה, חייבים להודות שיש בזה משהו. לגברים יש פעילויות רבות שהן רק שלהם - כדורסל של ימי שישי, פוקר של ימי שני, פלייסטיישן - ואת כל אלה הם עושים בעדרים של שלושה חברים ומעלה. אז נכון, הם לא מדברים הרבה ואנחנו אוהבות לצחוק עליהם שהם לא "עמוקים", (כאילו זה מעניין מישהו) אבל בנות - חוץ ממסיבות רווקות או יציאות של "היא נפרדה מחבר שלה אז אנחו הולכות להשתכר ולמצוא לה אחד חדש" מה אנחנו עושות יחד באופן קבוע?

משתתפות: אביעד בללי (קורנליוס האיום), קארין ארד, ג'ני דנסון, אביב אירגז

ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully