קולקציית אייבי פארק השנייה של ביונסה לרשת טופשופ – חורף 2016/17.

7 מראות הליפסטיק של העונה והנשים שלבשו אותם הכי טוב

מערכת Sheee בשיתוף סופר-פארם, מערכת Sheee בשיתוף סופר-פארם

16.7.2018 / 8:35

לכבוד יום הליפסטיק הבנלאומי גייסנו את רירי, ג'יג'י קימי וחברות להדגים לך 7 דרכים שונות ללבוש את הליפסטיק האהוב עלייך

כמו השמלה השחורה הקטנה המושלמת שהיא שונה אצל כל אחת ומספר הדרכים ללבוש אותה הוא אינסופי, כך גם הליפסטיק. אפשר לקחת ליפסטיק אחד, לאפר איתו 100 בנות שונות, והוא ייראה קצת אחר על כל אחת מהן. קחו למשל את הליפסטיק האדום הקלאסי בגימור מאט. מישהי מכן מכירה אישה אחת שאין לה כזה? לא - ועל כל אחת הוא נראה כמו ליפסטיק אחר לגמרי. המראה הסופי מושפע מכל כך הרבה גורמים כמו גוון העור, גוון השיניים, הבגדים, השיער. בדיוק כמו השמלה הקטנה השחורה, גם הליפסטיק רק מעמיד פני פשוט - כי ליפסטיק מדויק הוא אמנות.

מה בקופסת Read My Lipstick
גלי מהו הליפסטיק האדום המושלם שלך
מה הליפסטיק שלך אומר עלייך? שלי גפני מייעצת
רונה לי שמעון ושי מיקה מנסות לזכות בקופסת ליפסטיקים

ג'יג'י חדיד בליפסטיק בורדו מטאלי

תראו איזה יופי השיער האסוף בפשטות מרושלת משלים את השפתיים המוקפדות ומלאות האמירה, ולא סתם - כשאת מורחת ליפסטיק כזה את לא יכולה להגזים בשום מקום אחר - אייליינר, מסקרה, וזהו. פשוט, פשוט, פשוט. הבורדו של העונה הוא בורדו ערפדי, כהה מאוד, ורצוי בגימור מאט - ליפסטיק שכולו הצהרה, הצהרה שהיא במיטבה כשאין הפרעות חיצוניות. הטריק בגוונים כהים כאלו הוא לתת להם את הכבוד שלהם, במיוחד אם הוא מטאלי. ולהיראות כמו ג'יג'י גם לא מזיק אף פעם.

קים קרדשיאן ווסט - הניוד הכי מפורסם בעולם

קים קרדשיאן, בנוסף להיותה אחת הנשים הכי מפורסמות בעולם כיום, שלא לדבר נשואות לקניה ווסט ועשירות, החזירה במו ידיה את הניוד לאופנה. קשה מאוד להחזיק שפתיים בגוון קונסילר, והיא לובשת אותו הכי מוצלח שאפשר. בכלל זה הצבע האהוב עליה. הכול אצלה ניוד. הבגדים ניוד, הליפסטיק ניוד, האריזות והקריאייטיב של חברת האיפור שלה ניוד, וביננו גם רוב תמונות האינסטגרם שלה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

בלה חדיד בגלוס אדמדם

הגלוס חוזר העונה, ובגדול, שתהיו בעניינים. טרנד הליפסטיקים המאט אמנם לא הולך לשום מקום, אבל בניגוד לשנים קודמות שבהן הגלוס כמעט לא נראה, השנה הוא חוזר, ובגדול, וטוב שכך. מראה גלוסי עדין ועסיסי נראה כל כך טוב עם עיניים מעושנות בלי להיות מוגזם. הוא טוב מעל ליפסטיק, בלי ליפסטיק מתחתיו, וגם בלי איפור עיניים בכלל, למראה בתולי. והנה האחות חדיד השנייה, מדגימה מראה גלוסי מושלם באי מושלמותו. ככה, ללא ספק, עושים את זה.

קלי אוסבורן בסגול

שפתיים סגולות הן להיט העונה, וסגול הוא צבע לא פשוט. הנה קלי אוסבורן בסגול מאט זועק, וכמה חוקים שצריך לקחת בחשבון כשמדובר בליפסטיק סגול. 1. מדדו אותו לפני הקנייה כדי לוודא שהוא לא גורם לשיניים שלכן להיראות צהובות, ולפנים שלכם להיראות חיוורות. 2. עוד לא ראיתי ליפסטיק סגול משולב עם מראה עיניים כבד, שעובר. שפתיים סגולות לא משתלבות עם צבעוניות בשאר המקומות. 3. אם את נוטה להגזים עם היילייטר, זכרי - ליפסטיק סגול יותר שיק כשהעור בגימור מאט.

קיילי ג'נר בקורל נועז

צבעי הקורל הסלחניים גם הם חזקים העונה, ולשמחתנו גם מתאימים לכולן - לא קשה למצוא את הגוון המדויק שיחמיא לכל אחת. קיילי עשתה כאן מהלך מעניין - במקום להיצמד למציאות שבה הצבעים הקיציים והבהירים תמיד נלבשים בגימורים קרמיים ולחותיים, בעוד את גימורי המאט היינו שומרות לאדום דם ולליפסטיקים כהים, היא הלכה על קורל בגימור אולטרא-מאט, מה שהופך אותו מגוון נשי, ענוג, בתולי וחמוד, להצהרה אדג'ית, מגניבה, ולמרות שהליפסטיק לא כהה - כמעט ערפדית.

קייטי פרי בליפסטיק אדום קלאסי

אי אפשר בלעדיו, מה לעשות? הוא היה כאן ראשון, ולא הייתה שנה שלא לבשנו אותו. כל כמה שנים צורת הלבישה שלו משתנה מעט, למשל השנה,לעומת שנים קודמות ההמלצה היא ללבוש אותו בגוונים מעט שקופים, מה שיוצר מראה נשי ומתוחכם כאחד. אבל אדום מאט או מבריק, אטום או שקוף, עובד, תמיד יעבוד, ויקבור את כולנו.

ריהאנה בליפסטיק מטאלי חום ירקרק

גם הדואו כרום עשה U-טרן מהאייטיז וכאן כדי להישאר. הדואו כרום בדרך כלל מופיע בפיגמנטים של צלליות. מדובר בגוון מתעתע שמתחלף עם התאורה. למשל, צבע שנראה חום כהה וגם ירוק, ועכשיו כל הטוב הזה טרנדי גם על השפתיים. תראו את רירי, עם מוהוק תואם - הסטייליסטים שעיצבו את הפריים הזה עשו בשכל כשציוותו את הליפסטיק הזה עם השיער, המלא בהומור עצמי. הדבר הכי חשוב כשלובשים צבעים חריגים הוא היכולת לעמוד מאחוריהם בגאון, ואחד הטריקים הוא לא לקחת את עצמכן ברצינות - לא באיפור, ולא בכלל.

מערכת Sheee בשיתוף סופר-פארם, מערכת Sheee בשיתוף סופר-פארם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully