חזה גדול בגדי ים. חו"ל,
חו"ל

קבוצת תמיכה: 7 המלצות בגדי ים לבעלות חזה גדול

17.7.2018 / 10:36

ניתוחי חזה הם בין הפופולאריים בארץ, אך המענה שמקבלות בעלות חזה גדול מעולם האופנה בכל הנוגע לבגדי ים אינו מספק - גאלה רחמילביץ מצאה 7 אתרים מעולים שפותרים את הבעיה

בעוד שניתוחי הגדלת חזה הם בין הפופולריים ביותר בארץ, אחת הצרות הגדולות של נשים זה חזה גדול. במיוחד בארץ קשה למצוא בגד ים, שלם או בקיני, שיתמוך בחזה שופע, ירים אותו ולא יגרום לפאדיחות בחוף הים. זו משימה ממש לא פשוטה, וזה עוד בטרם התחלנו לדבר על הסגנון או המחיר. כי אם כבר יש בנמצא זה בדרך כלל לא מאוד טרנדי (יותר דומה לשל דודה) ובמחיר לא עממי בכלל. ככה זה כשהופכים בארץ משהו בסיסי כמו בגד ים למותרות לעשירות בלבד.

במיוחד לרגל עונת הרחצה ליקטתי עבורך 7 אתרים שווים המציעים בגדי ים בסגנונות מגוונים לחזה שופע, ובמחירים שפויים שלא מצריכים לרוקן את הכיס. כן, תתפלאי לגלות שלחזה השופע שלך יש גם מונקיני, סטרפלס וביקיני ולא רק בגד ים שלם. כי חזה גדול זו לא מחלה.

Bare Necessities

חזה גדול בגדי ים. צילום מסך
יותר מ-80 מותגים/צילום מסך

האתר האמריקאי מתמחה בחזיות ומאגד יותר מ-80 מותגים שונים בטווח מידות רחב, מחזה והיקף קטן ועד לגדול. לצד החזיות מציע מגוון בגדי ים בגזרות שונות וכמובן שולח לישראל.

swimsuitsforall

חזה גדול בגדי ים. צילום מסך
טרנדים במטווח מידות רחב/צילום מסך

האתר 'בגדי ים לכולם' הוא מותג אמריקאי ידוע המאגד עשרות מותגים כולל את הקולקציה של גבי פראש, שמציעה דגמים טרנדיים בטווח מידות רחב, גם לחזה גדול ומוכיחה שהמשוואה של חזה גדול שווה בגד ים משעמם, זו סתם קלישאה.

bravissimo

חזה גדול בגדי ים. צילום מסך
התמחות בחזיות/צילום מסך

חברת ברויסימו הבריטית ידועה בזכות החזיות שלה לחזה גדול. המטרה שלהם, לפי הצהרתם, זה לגרום לכל אישה עם חזה גדול להרגיש מהממת. ההתמחות בחזיות הובילה לליין בגדי ים הכוללים אפילו סטרפלסים שמתיימרים לתמוך ולהחזיק חזה שופע בלי בעיה ובלי פאדיחות בחוף הים. שימי לב מאיזה אתר את מזמינה, הבריטי או האמריקאי (את יכולה לבחור) כדי לוודא שהמידות נכונות לך.

brastop

חזה גדול בגדי ים. צילום מסך
מחירים שפויים/צילום מסך

מותג האונליין נולד מהצורך ליצור חזיות שמותאמות לחזה גדול, אופנתיות וטרנדיות ובמחירים שפויים. כך מצהירים בחברה. המותג הינו בריטי (שימי לב למידות) ומציג בגדי ים בגזרות קלאסיות וטוויסטים טרנדיים.

simplybeach

חזה גדול בגדי ים. צילום מסך
מותגים יוקרתיים/צילום מסך

מותג בריטי יוקרתי המאגד מעצבים שונים של בגדי ים כגון טד בייקר, סיפולי, היידי קליין, ג'סיקה הלן ועוד. בהתאם למיתוג היוקרתי ולשמות המעצבים, המחירים באתר יותר יקרים ולצד דגמים קלאסיים וטרנדיים ניתן למצוא קולקציית חוף מגוונת ועשירה.

curvykate

חזה גדול בגדי ים. צילום מסך
הלבשה תחתונה מחמיאה/צילום מסך

אתר האונליין הבריטי פונה לנשים עם קימורים. לא, לא פלאס סייז, אלא נשים עד מידה 42 שיש להן קימורים ומחשפות בגדי ים והלבשה תחתונה שתחמיא להן ולא תדחוס אותן. למותג עשרות חנויות ברחבי העולם, כך שאם את טסה לחופשה בקרוב, שווה לך לבדוק אם יש להם חנות שם, כי עם כל הכבוד לאונליין, אין כמו למדוד על הגוף בחנות.

asos

חזה גדול בגדי ים. צילום מסך
מי לא מכירה את אסוס?/צילום מסך

מישהי לא מכירה את אסוס? כן כן, אסוס הרגיל. גם אצלם אפשר למצוא בגדי ים עם טופים לחזה גדול, אבל הכל תלוי בסטייל. יש שם הרבה אופציות של חזיות משולשים, שזה אחלה למי שאוהבת את הסגנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully