פעילות השקה ביודרמה וד"ר דבור. ShutterStock
ShutterStock

מהגליל באהבה

15.7.2018 / 12:23

שלוש ערכות טיפוח של ד"ר דבור ומים מיסלריים של ביודרמה במתנה במסגרת השקת אתר הנשים החדש שלך. פרטי הפעילות בפנים

הרומן בין צמחיית הגליל לד"ר זיאד דבור החל לפני שנים רבות, למעשה כבר עם צאתו לאוויר העולם במרומי הר מירון בגליל. זיאד בן למשפחה דרוזית נולד וגדל בכפר בית ג'אן בלב שמורת הר מירון, שמורת הטבע הגדולה והעשירה בצמחיית מרפא בארץ.

את שנות הילדות בילה זיאד בצמוד לסבא שלו, איכר קשור בעבותות אהבה לאדמת הגליל. כך התוודע דבור למגוון צמחי הגליל השונים, שמע ואסף את סיפורי הצמחים הפיקנטיים והעסיסיים של ה"סבתות" וזקני העדה. אוצרות הידע המסורתי שעבר מפה לאוזן במשך מאות שנים, בתוך העדה הדרוזית ותושבי הגליל, עברו גם אל זיאד, שגילה כבר בילדותו סקרנות עזה לחקר השפעות הצמחים על גוף האדם. לאחר שנים מימש זיאד את סקרנותו בלימודי פרמקולוגיה וצמחי מרפא עד לקבלת תואר ד"ר במדעי הרפואה מהטכניון. היום, הוא מימש חלום ילדות לשלב ולמזג את הניסיון והידע המקצועי העשיר שלו עם אוצרות הטבע הגליליים וסיפורי המסורת ארוכת השנים עליה גדל.

רוצות לזכות בערכה של מוצרי ד"ר דבור ומים מיסלריים של ביודרמה? זה פשוט - היכנסו לפייסבוק שלנו ומלאו אחר הוראות הפעילות
אוהבות את Sheee בפייסבוק
עוקבות אחרי Sheee באינסטוש
לתקנון

פעילות השקה ביודרמה וד"ר דבור.
פעילות השקה ביודרמה וד"ר דבור

המים המיסלרים Sensibio H2O של המותג 'ביודרמה' ייעודיים לניקוי עור הפנים ולניקוי איפור קלילה ונעימה הודות לאיזון מושלם של מלחי מינרלים ומרכיבי "אוליגו", הם מחקים באופן מדויק את המאפיינים הביולוגיים והפיזיולוגיים של העור ולכן הם בעלי ברית אידיאלים לעור רגיש במיוחד, לעור לאחר פרוצדורה דרמטולוגית ולעור בעל תסמינים של תופעות עוריות שונות. המים המיסלרים הם בעצם מים רכים המכילים בתוכם מולקולות שמן זעירות ש"ממגנטות" אליהן את השומן, הלכלוך ושאריות איפור שהצטברו על העור, ללא צורך בשפשוף העור וללא השארת תחושת שמנוניות על העור.

פטנט ה-DAF המשלב תמצית מלפפון ומרכיבים פעילים מרגיעים (פרוקטו-אוליגוסכרידים, רמנוז, קסיליטול, מניטול) המעצימים את סבילות העור ושומרים על איזונו הטבעי תורמים לנתון מרשים מאד המדווח על ידי היצרן של - *פחות מתופעת לוואי אחת למיליון משתמשות.
התוצאה: עור פנים נקי ורענן, בעל רמת pH מאוזנת של 5.5

רוצות לזכות בערכה של מוצרי ד"ר דבור ומים מיסלריים של ביודרמה? זה פשוט - היכנסו לפייסבוק שלנו ומלאו אחר הוראות הפעילות
אוהבות את Sheee בפייסבוק
עוקבות אחרי Sheee באינסטוש
לתקנון

פעילות השקה ביודרמה וד"ר דבור.
ביודרמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully