יום האהבה באולינג. ShutterStock
ShutterStock

איך לשרוד את יום האהבה במינימום עוגמת נפש

23.7.2018 / 16:41

יום האהבה הוא מבחן זוגיות מהקשים ביותר בו אנחנו נדרשים להיות מקוריים, רומנטיים ועם רגליים מגולחות. בקיצור, מעיק. אז הנה כמה רעיונות שאולי, לא בטוח, לא יגרמו לכם לשלוח יד בנפשכם בטרם עת

פרחים
קלישאתיים, מתים מהר. מזל שהם לפחות יפים. מה רע בעציץ? אותו אפקט, ללא הדפקט. לא חייבים מרפסת או חצר, עציץ בבית עושה נעים, ותוכלו לטפח יחד משהו מתחילת חייו. אם מדובר במישהו שאוהב לבשל או להכין תה מחליטה, תבלינים הוא גם כיוון טוב.

סבונים וקרמים
ובכן, יש נשים שיחשבו שזה מאוד מפנק ומרים לאמבטיה רומנטית ויש שיחשבו "אתה חושב שאני מסריחה?" אז אנחנו לא שוללים את המתנה לחלוטין, אבל חשוב לדעת למי קונים אותה. כל אחד מעדיף ריחות מסויימים, וביננו, סבון ידיים זה לא בדיוק רומנטי. אז אם הלכתן על הכיוון הזה, מארז הוא התשובה. בחרו כמה דברים קטנים ומיותרים כמו סבון מתפוצץ לאמבטיה או קרם גוף בריח ליקר (כי אף אחד לא רוצה לקבל דאורדורנט ליום האהבה), גם אם הוא צריך.

תמונה שווה אלף מילים
בין אם אתם ביחד חודש, שנה או נצח - בטוח יש לכם תמונות יפות שלכם ביחד, כאלה ששווה להדפיס ולמסגר. גם הרעיון הזה נחרש לא מעט והאמת היא שתמונה מוגדלת שלכם בסלון זה די טרן אוף לאורחים. האלטרנטיבה האסתטית היא קולאז' או אלבום - בוחרים כמה תמונות, מדפיסים בקטן ולא בודקים בפינטרנסט, שם יש רעיונות מקוריים לתליית תמונות כמו על חבל, עם אטבים או לוח ברזל שאפשר לקנות או להכין לבד (וזה בכלל יתן לכם נקודות בונוס).

יום האהבה אוכל. ShutterStock
תבשלו משהו למען השם. ממילא לא כיף בחוץ/ShutterStock

יום האהבה דורש הכנה ותכנון מראש, אם תחכו לרגע האחרון יכול להיות שתצטרכו לצאת לדייט ספונטני שיכול מאד להצליח, אבל הסיכון לתוצאה ההפוכה, גם הוא קיים. אבל לא, לא חייבים לעשות הזמנה למסעדה חודש מראש:

פודיז
מזון זה חלק הכרחי בדייט של יום האהבה, כדאי להתמקד באוכל חושני ולא להתמקד במנות של שום ובצל, לא משנה כמה זמן אתם ביחד.

או שתבשלו
אפשר להפתיע ואפשר לארגן ביחד, זה הערב להגזים, להוריד מתכונים הזויים מהאינטרנט ולהזמין תבלינים מוזרים מ-I HERB.

לכו יחד לסדנת בישול
יש הרבה אופציות של סגנונות בישול שיכולים לעניין את שניכם, וזו חוויה שיכולה לרגש ולהוציא אתכם מהשגרה.

דינר אנד א-מובי
אם בכל זאת בחרתם לשחק על בטוח עם הארוחה זה לא יכול ולא צריך להיגמר בקינוח. ללכת לסרט בקולנוע זו אולי קלישאה שהיא לא ייחודית ליום האהבה אבל טמון בזה הרבה פוטנציאל. בבחירת הסרט למשל, או המיקום: בסינמטק טווח הגילאים הוא בדרך כלל מעל גיל 50 ולמרות שהאווירה יכולה להרגיש קצת אולד פאשיין, יש בזה משהו יותר מתוחכם ואינטימי. לעומת הסינמה סיטי בגלילות, פה לא תמצאו טינאייג'רים שמלקקים את הפרצוף אחד של השניה ומפריעים לסרט.

רומנטיקה לאורך החוף
יום האהבה בא בעונה הנכונה, אז לכו תראו את השקיעה בחוף. תארזו פיקניק קטן ורומנטי, נשנושים שאפשר לאכול בידיים בלי להתלכלך, סדין לשבת עליו והתמקמו בפינת חוף מבודדת. גם נעים, גם טעים, וגם פוטוגני.

אקטיב דייט
אולי אתם יודעים מראש איך הדייט יגמר אבל כדי להיכנס לאווירה לא חייבים ללכת על דברים זוגיים בנאליים. פעילות כיפית יכולה להרים לכם את המצב רוח ולהכין אתכם להאפי אנדינג. לא משנה בני כמה אתם, מה שאהבנו בגיל 15, יכול להתאים גם היום, למשל: באולינג, פיינט-דייט, לייזר טאג, סנוקר, שש בש - כל דבר שמאםשר טראש-טוק יכול ליצור סיטואציה מושלמת לפורפליי פחות שקוף, מה גם שהתחרותיות תמריץ לכם את הדם, וככה בסופו של דבר, שניכם תצאו מנצחים.

יום האהבה באולינג. ShutterStock
נדוש, אבל לפחות זול/ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully