אל סנטרו 2. שנטי גדרון, מערכת Sheee
מערכת Sheee/שנטי גדרון

3 ארוחות במנהטן: יומנה של דיילת

2.8.2018 / 12:41

את בניו יורק ומתלבטת איפה לאכול, כי הרי כל מה שעושים בניו יורק זה לנסות לבחור בין אופציה מגרה אחת לאחרת, עד שמתעלפים מרוב FOMO. אז פתרנו לך את הבעיה - את יכולה להזמין אובר

אם יש דבר שעדיין לא ברור לי, זה איך כל כך הרבה בתי עסק שקשורים לאוכל מצליחים להתקיים בניו יורק. זה כאילו לא משנה לאן אני אסתכל צץ לו מקום חדש ואינסטגרמי במיוחד, והמקומות האלה מלאים באופן תמידי. היתרון של העניין הזה הוא שיש לי הרבה דברים חדשים לטעום ומקומות חדשים לשתף. יש שפע מקומות במרכז מנהטן, ושדרה עמוסה וצבעונית במיוחד היא השדרה התשיעית, בה תוכלו לטעום מטעמים מכל העולם, ולדלג בקלילות ממקום למקום. מתלבטים איפה לאכול? הנה שלוש אפשרויות כיפיות שירעננו לכם את האווירה והטעמים.

ארוחת בוקר באווירה טרופית

טרופי בול. שנטי גדרון, מערכת Sheee
אסאי בטרופיבולס: יותר בריאים מזה כבר לא נהיה/מערכת Sheee, שנטי גדרון

יש מקומות שמגלים במקרה, Tropibowls זה מקום כזה. השלט הצבעוני בכניסה משך את תשומת לבי, והטפט הצבעוני חתם את העניין. זה מקום ששווה לבדוק, ולו רק בשביל התמונות לאינסטגרם. אבל לא רק שהמקום יפה, גם האוכל טעים. הקונספט של המקום זה קערות צבעוניות ומלאות כל טוב, על בסיס אסאי, פירות טרופיים, מאצ'ה או כורכום, לצד שייקים בריאים המבוססים על אותם המרכיבים. אני חובבת אסאי לא קטנה, וכאן מדובר בקערה חגיגית ומשביעה במיוחד. בחרתי בקערת Superman על בסיס אסאי, וזו הגיעה עמוסה כל טוב, עם גרנולה, בננות, תותים, קוקוס וחמאת קשיו טעימה להפליא. חובבי האסאי בקהל לבטח יסכימו איתי שמרקם וסמיכות החומר חשובים במיוחד, וכאן האסאי מגיע במצב צבירה מושלם.
כתובת:
774 9th avenue, NY

אל סנטרו 2. שנטי גדרון, מערכת Sheee
אל סנטרו. געגועים קשים לאבוקדו/מערכת Sheee, שנטי גדרון

ארוחת צהריים מקסיקנית ומרגריטה קרירה

אי אפשר להגיע לניו יורק ולא לאכול אוכל מקסיקני ולשתות מרגריטה, בטח ובטח בקיץ כשהעיר מתעוררת לחיים והאווירה תוססת במיוחד. El Centro היא מסעדה מקסיקנית צבעונית ומצועצעת למדי, עמוסה דקורציה ומלצרים ססגוניים. היא מציעה מבחר מנות מקסיקניות רחב ומקיף, בשלל וריאציות שמתאימות גם לצמחונים. המנות נדיבות ומתאימות לחלוקה בין חברים (לא לוותר על מנת הצ'יליקילס שרימפס הטעימה!), והמרגריטות גדולות, קפואות ועולות מהר לראש. אני אוהבת לאכול במקומות מהסוג הזה דווקא אחרי שעת ארוחת הצהריים הקלאסית, סביב 16:00-17:00, כשהאווירה מעט נינוחה יותר, וחוץ מזה ככה אפשר מיד להמשיך לעוד מרגריטה.
כתובת:
824 9th avenue, NY

אל סנטרו נאצ'וס. שנטי גדרון, מערכת Sheee
יש גם נאצ'וס. אל סנטרו/מערכת Sheee, שנטי גדרון

ארוחת ערב בתאילנדית הכי טובה בעיר

מדהים איך גם אחרי חמש שנים אפשר להמשיך ולגלות מקומות חדשים שנכנסים בקלילות לרשימת המקומות המומלצים בעיר ועוקפים בסיבוב אהבות ישנות. Pure היא תאילנדית קטנה ושווה במיוחד, עם תור ארוך בכניסה של 35 דקות במקרה הטוב, אבל כזה שלגמרי שווה להמתין. המסעדה הקטנה צפופה ואותנטית והטעמים מדויקים להפליא, המנות בגודל נאה והמחירים נוחים. הזמנו סלט פאפאיה חריף ועוקצני, פאד קפאו (מנה של אורז, בשר טחון וביצת עין) שהיה מצוין לדברי שותפתי לארוחה ופאד סי יו עם ירקות וטופו שהיה טעים ברמה לא סבירה וגרם לי לחלום עליו בלילה ולתכנן כבר את הביקור הבא. בנוסף, מציעים במסעדה שירות טייק אווי יעיל וזריז דרך האתר של המסעדה, ותוכלו להגיע עצמאית לאסוף את המנות או להזמין משלוח למלון. האם נמצאה התאילנדית הכי טובה בעיר? לפחות לעת עתה, לגמרי כן.
כתובת:
766 9TH avenue, NY

פיור אוכל. שנטי גדרון, מערכת Sheee
35 דקות תור. לא נורא, זה פחות מטיסה לתאילנד/מערכת Sheee, שנטי גדרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully