ניקוי פנים. ShutterStock
ShutterStock

כך תגיעי לשולחן החג עם עור פנים זוהר

22.8.2018 / 17:20

ארוחת ראש השנה היא אולי אירוע שלא חייבים להיראות בו כמו מיליון דולר, אבל בואו לא נתקמצן ונגיע אליו נקיות ונוצצות

עם כל הכבוד למייקאפ, שום איפור, מושקע ויפה ככל שיהיה, לא יראה טוב, אם עור הפנים שלנו לא נקי וזוהר. ניקוי עור הפנים הוא אחד משלבי טיפוח העור החשובים ביותר, וראש השנה הוא הזדמנות מצוינת לעשות סדר גם עם ניקיון הפנים שלנו. מעבר להרגלי שינה, שתיית מים, תזונה, ספורט, טיפולי קוסמטיקה מתקדמים, גיל ובעיקר גנטיקה מושלמת, יש תפקיד סופר חשוב גם לטיפוח עור הפנים שלנו על בסיס יומיומי.

לא ללכת לישון עם איפור, למשל, זה ממש חשוב, ומכיוון שבמהלך היום עור הפנים חשוף למזהמים למיניהם, יש חשיבות גבוהה לניקיון עמוק של עור הפנים בשעות הערב. ניקוי הפנים בערב חשוב ביותר גם בכדי לשמור על ייצור שכבת שומן חדשה על עור נקי, שתפקידה הוא הגנה על עור הפנים המתחדש בשעות השינה. בשעות הבוקר לעומת זאת אפשר לנקות את הפנים בצורה עדינה יותר, לרענון העור לאחר שעות השינה בלילה.

בגדול, מומלץ להשתמש בשני תכשירים:
1. תכשיר העושה פעולה של הסרת איפור, לכלוך וזיהום מהעור. יכול להיות במרקמים שונים: חלב פנים/ ג'ל/ מוס /דו פאזי (שמן שהופך למים)

2. מי פנים - משלים את פעולת הניקוי, מנטרל את האבן-סידן שיש במים, אחרת האבן שוקע ומצטבר בעור. מומלץ לסיים את פעולת הניקוי במי פנים גם אם המוצר הראשון נשטף במים, כי מי הפנים מסייע בכיווץ נקבוביות, חיטוי והענקת לחות.

מים מיסלאריים / מסירי איפור דו פאזי (ערבוב של מים ושמן)

גרנייה מים מיסולריים 35.9 מסיר איפור. אתר רשמי
מים מיסלארים ומסיר איפור של גרנייה/אתר רשמי
מסיר איפור זו פאזי של פופה להסרת איפור עמיד בעיניים. אתר רשמי
מסיר איפור דו פאזי של פופה, להסרת איפור עמיד בעיניים, כגון מסקרה/אתר רשמי

מסירי איפור דו פאזיים הם שילוב של מי פנים וחומר שומני. חשוב לזכור לנער אותם היטב לפני שמוזגים מהם על צמר גפן, כדי לקבל את האפקט המלא. זה מסיר האיפור לישימוש כאשר מורידים איפור עמיד, בעיקר מהעיניים. הדרך הנכונה לעשות זאת היא להניח את הצמר גפן על העין העצומה, לתת לחומר להיספג ולרכך את המסקרב למשך 30 שניות ואז לשפשף בעדינות רבה. גם לליפסטיקים עמידים מסיא איפור דו פאזי הוא המומלץ ביותר, מאותה סיבה - באיזורים עדינים רצוי לנהוג בעדינות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

חלב פנים

חלב פנים לניקוי יסודי ולהסרת לכלוך ואיפור. אתר רשמי
חלב פנים לניקוי יסודי והסרת איפור/אתר רשמי

חלב הפנים הוא גם תחליב ניקוי לעור באופן כללי למי שלא אוהבת לשפשף את הפנים עם סבון. מדובר בבסיס תחליבי המכיל שומן, אם כי יש היום גרסאות של חלב פנים שהן נטולות שומן. תחליב הניקוי מעניק לחות לעור יבש ומעורב, ובו זמנית ממיס לכלוך, שאריות איפור ומעניק מגע קטיפתי לעור. יש לעסות בתנועות סיבוביות מקו הלסת כלפי מעלה, ומומלץ להשתמש בו כשלב אחרון אחרי ניקוי הפנים, ולא להסתמך רק עליו להורדת איפור, במיוחד אם הוא כבד.

מי פנים

וישי 3 מוצרים באחד - חלב פנים, מי פנים, מסיר איפור. אתר רשמי
3 ב-1: מי פנים, חלב פנים ומסיר איפור של וישי/אתר רשמי

מים מינרלים, שפעם הכילו בתוכם אלכוהול, אבל מאז שהבינו שאלכוהול אמנם מנקה, אבל בתמורה הוא מייבש, רוב המוצרים הללו נטולי אלכוהו, או מכילים אלכוהול בריכוז ממש נמוך. השימוש במי הפנים נעשה על ידי הספגת צמר גפן ומעבר על עור הפנים בתנועות סיבוביות, עד אשר צמר הגפן נקי. מי הפנים מסירים שומן ושאריות איפור בצורה מעולה, מכיוון שהאלכוהול ממיס את הלחות. בנוסף, הם גם גורמים ל"כיווץ" הנקבוביות שעל פני העור, ועל כן השימוש בהם חשוב לסיום תהליך הניקוי, לאחר חלב הפנים.

סבון ג'ל / קצף או מוס ניקוי

סבון פנים של פולה לניקוי אופטימלי של העור. מבוסס על מי ורדים. אתר רשמי
סבון פנים של פולה לניקוי אופטימלי, מבוסס על מי ורדים/אתר רשמי
מוס קצף לכל סוגי העור 75 שקל. אתר רשמי
מוס קצף לכל סוגי העור/אתר רשמי

סבון ג'ל או סבון בצורת מוס קצפי ואוורירי, הוא מוצר ניקוי עדין שמיועד לפנים, ובמקרה של המוקצפים למינהם, רצוי להשתמש בהם בבוקר, כשבערב רצוי להשתמש בסבון שמכיל יותר חומצות ואמצעי קילוף. כשאנחנו קמות בבוקר העור שלנו לא מלוכלך, אלא רק זקוק לרענון, ואי לכך, סבון מוס או ג'ל עדין הם האופציה הטובה ביותר להתחיל איתה את היום.

פילינג

פילינג משחתי בעל גרגרים עדינים לניקוי יומיומי. אתר רשמי
פילינג משחתי בעל גרגרים עדינים לניקוי יומיומי/אתר רשמי

תפקידו של הפילינג הוא לקלף את התאים המתים משכבת העור העליונה ובכך לגרום לרענון העור. ישנם סוגים שונים של פילינג, כשהנפוץ ביותר הוא פילינג גרגרים. תנועות סיבוביות עם החומר הגרגרי גורמות לתהליך קילוף פיזי של התאים המתים. לעור רגיש/ מגורה רצוי להשתמש בפילינג משחתי ללא גרגירים, ולעור בוגר רצוי להימנע מפילינג גרגרים ולהשתמש בפילינג כימי שמכיל חומצות קילוף עדינות שעושות את העבודה בהדרגה ותורמות לחידוש תאי העור מבלי לפגוע בו.

מסכה

מסיכה מכילה פחם ומסייעת בהחלקת העור. אתר רשמי
מסיכה המכילה פחם ומסייעת בהחלקת העור, מפחיתה יציאת פצעונים במיוחד לבעלות עור שמן/אתר רשמי

מסיכה היא שלב מפנק בשגרת הטיפוח, מומלץ לעשות מסיכה לפחות פעמיים בשבוע, להרגעת העור, להזנה אינטנסיבית שלו, ולהגברת הלחות. שימו לב שביום שאחרי מסיכה, העור נראה טוב יותר, זוהר יותר, ו"רגוע" יותר בבוקר. המסיכה מהווה השלמה חשובה לפילינג, כי היא סוגרת את הנקבוביות חזרה ומרגיעה את העור שגורה על ידיד הגרגרים. חשוב לדעת לבחור את המסיכה הנכונה -מסיכה לעור שמן תספח שומן, בעוד שמסיכה לעור יבש ורגיש תוסיף לחות ותרענן את העור.

תכשירי ניקוי

אס אר קוסמטיקס לניקוי הפנים עם קטיפת זהב לעור זוהר. אתר רשמי
תכשיר ניקוי של אס אר קוסמטיקס - לניקוי עור הפנים עם קטיפת זהב לעור זוהר/אתר רשמי
סבון מחדש של הקוסמטיקאית הלגה רקנטי מנקה את העור. אתר רשמי
סבון מחדש ומנקה את העור של הקוסמטיקאית הלגה רקנטי/אתר רשמי

אז בין אם התאפרנו ובין אם לאו, עור הפנים שלנו חשוף לשמש, אבק, פיח ושאר רדיקאלים מזהמים, ולכן כל הלכלוך הזה נדבק לנו בפנים. יש לנקות במוצרי ניקוי ולא להסתפק רק במגבוני איפור שאינם מסירים לכלוך. חג שמח וזוהר!

רוית אסף, היא בעלת רשת בתי ספר למקצועות האיפור והיופי 1-700-70-70-54.

לאתר של רוית אסף
לעמוד האינסטגרם של רוית אסף
לעמוד הפייסבוק של רוית אסף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully