אילוסטרציה בגדי חג. ShutterStock
ShutterStock

7 לוקים לערב השנה החדשה ומה שהם אומרים עלייך

2.9.2018 / 13:23

אומרים שמה שקורה ביום הראשון של השנה יקבע את כולה - שזה קשקוש כמובן, אבל הבגד שלך בהחלט קובע את מה שאת משדרת בארוחת החג. חוץ מזה, בכל הנוגע לג'ינקס תמיד רצוי לא להתגרות בגורל

ShutterStock

לוק "שחררו אותי מהשאלות"
השאלות סביב שולחן החג היא תופעה מוכרת של חגי תשרי. "מתי תכירי מישהו?", "מתי חתונה?", "מתי ילדים?". מתי תפסיקו? הגיע הזמן לשים סוף לכל השאלות האלה בעזרת שמקרין ביטחון ומשדר: אני אישה חזקה ועצמאית, לא צריכה גבר בחיי כדי להיות מאושרת, ובטח לא צריכה שתשאלו אותי על זה כל חג מחדש. עמכם התודה. שמלת המקסי של אייס קיוב עושה בדיוק את העבודה. משדרת נוכחות חזקה, מחמיאה לגוף (כך שהבעיה בוודאות לא אצלך) ובאופן כללי מנטרלת ווייבים מציקים של דודות, אימהות, ושאר קרציות.

שמלת פסים אייסקיוב. צילום מסך
שמלת פסים, אייס קיוב 599 שקלים/צילום מסך

לוק "I'm bringing sexy back"
גם אם בסופו של דבר מדובר בסך הכל בארוחה משפחתית, מי אמר שאת צריכה לבוא דהויה ונטולת נוכחות? ובואי נודה באמת, את יודעת שיש תחרות סמויה בינך לבין בת הדודה: מי רזתה, מי התחטבה ומי השתזפה. אז למה לא ללכת על לוק שמדגיש את כל התכונות הטובות שלך? הרי ממילא המשפחה שלך רואה אותך פעמיים בשנה, אז למה לא לתת להם את המיטב? שמלת המעטפת של קסטרו יושבת במקומות הנכונים, סקסית במידה, חגיגית אבל לא מדי. שימי אותה עם איזה עקב נחמד ויש לך לוק שאת יכולה גם להמשיך איתו לבר אחרי הארוחה המשפחתית (אם תצליחי לזוז).

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שמלה פרחונית קסטרו. צילום מסך
שמלה פרחונית קסטרו 199 שקלים/צילום מסך

לוק "ארוחה ראשונה בצד שלו"
הקשר נהיה רציני ואת הולכת לארוחת החג אצלו? מזל טוב! עכשיו תקשיבי ותקשיבי לי טוב, את לא יכולה לבוא עם סתם בגד. הבגד שאת באה איתו צריך מצד אחד לשדר ווייבים של ילדה טובה, ומצד שני לא להיות מתחסד מדי. להיות חגיגי מחד ולא מתאמץ מאידך. בקיצור, יש המון מקום לטעויות, ואנחנו כאן כדי לעזור. שמלת המקסי הצהובה של קסטרו משדרת בדיוק את הדבר הנכון. יש לך סטייל, ואת מקסימה וחיננית כחרצית. בקיצור- זיווג הגון.

שמלה צהובה קסטרו. צילום מסך
שמלה פרחונית קסטרו 159 שקלים/צילום מסך

לוק "באתי לאכול"
לא משנה אם את מבלה את ערב החג במשפחה מזרחית או אשכנזית, שולחן החג תמיד עמוס במטעמים מוגזמים. מיטב הדודות הפשילו את מיטב השרוולים והכינו את המאכלים הכי חגיגיים שרק אפשר לחשוב עליהם. אז תגידו לי אתן, איך אפשר שלא לטעום? אני לא בן אדם שפוסח על אף מנה ראשונה, עיקרית, תוספת או קינוח. לא רוצה להעליב. לכן השנה, את יכולה להיות מוכנה מראש "להעמיס" בלוק קצת יותר משוחרר, שלא יראו את הבטן ההריון המדומה שלך גם אחרי שלב הקינוחים. שמלת הדנים של H&O עושה את העבודה. לא רק שהיא מראש משוחררת ומבד נעים, יש לה מאחורה גומי שמתרחב ומתאים את עצמו למידות שלאחר הבליסה. תוסיפי לה קצת אקססוריז ואיפור כדי לשדרג את הלוק, ולשכלל את אפקט ההסתרה, ובתאבון!

שמלה H&O. צילום מסך
שמלת קז'ואל H&O מחיר: 99 שקלים/צילום מסך

לוק "התחלות חדשות"
הרבה אנשים רואים את ראש השנה כהזדמנות להתחלות חדשות (לא אני), כזמן לתיקון (לא שלי), ומחליטים להתחיל ולשפר את עצמם (אני באמת שלא צריכה, נכון?) כל הטוב הזה יכול גמרי לבוא לידי ביטוי גם בבגדים שלך. אין דבר שמסמל התחלה חדשה כמו הצבע הלבן. החולצה הלבנה של המעצבת רינה צין לא רק מסמלת התחלות חדשות, אלא נותנת לך להתחיל את השנה החדשה בסטייל. מראה קלאסי עם טוויסט לשנה החדשה.

חולצה רינה צין. צילום מסך
חולצה לבנה קלאסית עם טוויסט של רינה צין, 940 שקלים/צילום מסך

לוק "אני קלאמזית אך חיננית"
לא בשבילך ללבוש לבן או כל גוון בהיר יותר מחום. את יודעת, וגם אנחנו יודעים שגם בערב השנה החדש יקרו לך תקלות - רהיטים שמים לך רגליים, המסך של הפלאפון שלך נראה כמו רננה רז ב"ישראל מתייבשת" וכל מאכל עם רוטב הוא למעשה אויב פוטנציאלי. זה בסדר, את מכירה את עצמך ולא עושה מזה עניין, יש מצב שאת כבר מסתובבת עם חולצה להחלפה בתיק, על כל מקרה שלא יהיה. אבל בערב החג בא לך לדפוק הופעה בסטייל. ברור! זה לא הזמן לשים טריינינג עם כתמי פליטה של הקטן. השמלה השחורה של אייס קיוב עשויה להתאים לך במיוחד. מצד אחד היא שחורה ומחמיאה, ומצד שני יש לה אופי חגיגי ולא משעמם מדי. את יכולה להיות רגועה- את ארוחת החג הזאת את תצלחי בשלום, רק תזהרי שהשרוול לא ייכנס ברוטב

שמלה אייסקיוב. צילום מסך
שמלה- אייס קיוב, 499 שקלים, נעליים- סקופ, 49.90 שקלים/צילום מסך

לוק "באתי כדי לגרוף מחמאות"
זו לא בושה, וזה בסדר גמור לרצות לקבל מחמאות. זה מעלה לנו את הביטחון העצמי, נותן לנו להרגיש טוב לרגע ואולי אפילו להיות מרוצות מהמראה שלנו. לוק של מחמאות הוא לא סתם עוד לוק, הוא חייב להיות גם יפה בפני עצמו, גם מחמיא על הגוף וגם הכרחי שיהיה לו "קטע". למשל- להיות אוברול! השנה, אם בא לך לגרוף את כל המחמאות סביב שולחן החג, את יכולה להצטייד באוברול הסופר מגניב של revolve, ובלי תוספות מיוחדות, פשוט לתת לו לעשות את העבודה בשבילך. פשוט

אוברול ריזרב. צילום מסך
אוברול Reserved, מחיר: 249 שקלים/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully