דיקור קוסמטי. שנטי גדרון
שנטי גדרון

בלי זריקות (רק קצת דקירות): אנטיאייג'ינג הוליסטי לא חודרני

2.9.2018 / 18:19

כולנו תמיד מחפשות את הדבר הבא שימנע, ירים, ימחק את סימני הזמן, וברוך השם, אחת לדקה נולד לו טיפול חדש שהוא ה-דבר בתחום. שנטי גדרון עם שתי המלצות הוליסטיות: יומנה של דיילת

שנטי גדרון

בין טיסותיי הרבות בעולם אני נתקלת לא מעט בטיפולי קומסטיקה מיוחדים, שלא נאמר משונים. כולנו כבר נתקלנו באותן תמונות מעט מבהילות של קים קיי, כשזו מרוחה בדם של עצמה, במה שמכונה כיום 'טיפול הערפד'. אבל אותי עניין לגשת לכל העניין הקוסמטי ממקום קצת יותר הוליסטי, ולפני שאני מתנסה לראשונה בטיפולים מסוג זה ולחפש טיפולים שיתרמו למראה עור הפנים, מבלי לשכוח את הנפש בדרך. וכך התנסיתי בדיקור קוסמטי ובעיסוי יפני ייחודי, שניהם, ניחשתן נכון, מיועדים לפנים.

מרכז הטיפולים החדש של ד"ר לריסה ברק Magic Touch Up, מציע סוג של עסקת חבילה לגוף ולנפש. לצד טיפולים קוסמטיים מתקדמים שכוללים גם הזרקות, מילויים והרמות, תוכלו להתנסות גם בטיפולים פולשניים פחות, במטרה לשחרר לחצים ורעלים, להמריץ זרימת דם חיונית ולהעניק הן לגוף והן לפנים, עיסוי מכוון ומדויק שמותאם באופן אישי. יניר, המטפל שאחראי לכל טיפולי הגוף, נתן לי טעימה מעיסוי רפלקסולוגי לניקוי רעלים, שהיה אינטנסיבי ומדויק. עיסוי זה משחרר חומצות חלב ששוקעות בתוך השריר, ממריץ זרימת דם איטית ומאפשר לבלוטות הלימפה לפעול ביתר קלות. הטיפול מותאם למטופל ומתמקד בכאב ואי נוחות שמרביתנו חשים, במטרה לשחרר את הגוף (וגם הנפש) מהעול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

לאחר מכן המשכתי לעיסוי פנים יפני בטכניקה שנקראת קובידו מבית ז'רמן דה קפוצ'יני. העיסוי עובד על רמת השרירים בפנים, במטרה למצק את השריר, לתת ליפטינג לעור, להמריץ זרימת דם ולימפה ולשחרר בצקות, אם יש כאלו. הטכניקה מעודדת ייצור קולגן והיא מתאימה בעיקר לגיל 30 ומעלה, על מנת לחזק את העור ושרירי הפנים. ההמלצה היא להגיע לסדרה של 5-6 טיפולים (אחת לשבוע-שבועיים), בכדי לראות תוצאות שגם יחזיקו מעמד. במהלך הטיפול זהבית המטפלת כמו רקדה על פני בתנועות קטנות, נמרצות וחלקות, חלקן ארוכות, חלקן קצרות, כולן עדינות אך מורגשות.

לאחר הטיפול היא הניחה על פניי מסיכת ויטמין C להבהרה וליחוח העור. בסיום הטיפול העור מרגיש חיוני רך ומלא, Plump תהיה המילה המדויקת לתאר אותו. האפקט נשמר לאורך כל היום, וגם למחרת, למרות שבאמצע עברתי טיסה בת 12 שעות, העור נותר בהיר, מואר ונעים.
עיסוי רפלקסולוגיה/רקמות עמוק (שעה): 400 ¤, עיסוי קובידו (45 דקות): 500 מרכז הטיפולים של ד"ר לריסה ברק נמצא ברחוב הרכבת 58 בתל אביב. לבירורים ותיאומים

טיפול קובידו. שנטי גדרון
מסיכת ויטמין C בטיפול קובידו/שנטי גדרון

ואז הכרתי לראשונה את הדיקור הקוסמטי. כי אחרי עיסוי יפני, וול, זה כמעט ומתבקש. המחטים הדקיקות אינן זרות לי, שכן אני מאמינה גדולה באמנות הדיקור, אבל הפעם לא הגוף אלא הפנים הן אלה שהופקדו בידיה המיומנות של ליאת ריבלין, המטפלת ובעלת הקליניקה. הדיקור משלב טכניקות טיפוליות כמו כוסות רוח מסיליקון, מזותרפיה ושימוש בצמחי מרפא מחוממים המוחדרים אל העור, והטיפול עצמו מפנק במיוחד. הדיקור משפר את זרימת הדם, תורם לטיפול בפיגמנטציה, מספק חמצן מוגבר לעור וכך מפחית את הקמטוטים. באופן כללי, מדובר בווין ווין סיטואיישן, למי שלא מעוניינת להיכנס לעולם ההזרקות כעת (או בכלל).

טיפול הפנים המפנק מתחיל עם ניקוי עמוק ויסודי של העור שעושה פלאים לעור עייף מטיסות הלוך ושוב מסביב לעולם. לאחר שמכינים את העור, מתחיל תהליך הדיקור עצמו, בו מוחדרות מחטים דקיקות ועדינות לאזורי הקמטים עצמם, כלומר במצח, בצדי העיניים ובצדי השפה. לחוששות, לא מדובר בטיפול כואב, אולם בעת החדרת המחטים יש מעט אי נוחות. לאחר הסרת המחטים העור מרגיש חיוני, ואני הרגשתי תחושת מתיחה נעימה באזור העיניים, שגם המשיכה בימים שלאחר הטיפול. מסיימים את הטיפול עם מסכה מפנקת ומצב רוח מרומם, שכן פרט לתועלות הקוסמטיות של הדיקור, הוא גם משפיע על הנפש.

מחיר טיפול פנים עם דיקור: 420 ¤. הקליניקה של ליאת ריבלין נמצאת ברחוב נחלת בנימין 35 בתל אביב (ויש גם אחת בירושלים). לבירורים ותיאומים כנסו לפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully