ראשית טיפוח חגיגי. סתיו ברגר, אתר רשמי
אתר רשמי/סתיו ברגר

קטנים ומרימים: מוצרי הטיפוח המפנקים של השנה

סתיו ברגר

6.9.2018 / 11:27

לכבוד אווירת מיוחדת ההתחדשות קיבצנו עבורכן את חידושי הטיפוח הכי מהודרים ומפנקים שיש. מתאים כמתנה מושקעת או כתוספת אלגנטית למדף הטיפוח שלך. פותחים שנה חלק א'

אתר רשמי

טרנד המסכות הביתיות תופס תאוצה - מסיכת פנים לפני אירוע חגיגי היא פינוק אולטימטיבי, והמבחר רק הולך וגדל. קבלו את השנה העברית החדשה בפנים מוארות עם ממתקי טיפוח חדשים ונטולי קלוריות מבית לוריאל פריז המציעים שלוש מסיכות פנים המבוססות על גרגרי סוכר משובח. אהבנו במיוחד את המסכה הירוקה - מסיכת טיהור מועשרת בזרעי קיווי אשר מתחממת במגע עם העור. מסיכת הזוהר לעור קורן מועשרת בשמן זרעי ענבים ונפלאה גם לשימוש על אזור השפתיים העדין, ומסיכת ההזנה המבוססת על חמאת קקאו נעימה ומטפחת.
מחיר: 59 שקלים להשיג ברשתות הפארם או אונליין.

מותג המסכות גלאם גלואו מפגיש בין שתי מגמות טיפוח חזקות - מסיכות הבד הקוריאניות ופחם במבוק. בנוסף עשירה המסכה בנוגדי חימצון ויש גם גימיק מדליק, כאשר מניחים את המסכה על הפנים היא מתחילה לבעבע! לאחר שלוש דקות מסירים את המסיכה ומעסים את הפנים עם הקצף שנוצר לניקוי עמוק במיוחד. מחיר: 39 שקלים ליחידה, להשיג ברשת אפריל או בדיוטי פרי.

מסכת יופי מסורתית אך עדיין חגיגית ניתן למצוא בג'יג'י - מסכת לחות עשירה במרכיבים חיוניים המסייעים לעור לתקן נזקים ולייצר מאגר לחות. מכילה קומפלקס ייחודי של אצות, פפטידים ופוליסכריד. המרקם של המסכה חלומי ולאחר השימוש העור זוהר במרקם מאט, נקי ורענן למראה וללא ברק לאורך זמן. 50 מ"ל, 159 שקלים, להשיג אצל קוסמטיקאיות מורשות.

טיפוח חגיגי 1. קולאז',
מסיכות מפנקות/קולאז'

אמנם כבר ספטמבר אבל הטמפרטורות עדיין לוהטות והדרך הנכונה ובמקרה גם המפנקת ביותר לרענן את האיפור היא באמצעות תרסיסי לחות - ניתן ורצוי להגניב מהם התזה גם לפני וגם אחרי האיפור. מאק מחדשים את סדרת פיקס פלוס המצליחה עם תוספת מפנקת- תרסיס fix + strobe העשיר במיקרו חלקיקים זוהרים ומעניק מראה זוהר במיוחד. 106 שקלים, להשיג בחנויות מאק.

סמאשבוקס מחדשים גם הם את סדרת primer water בשיתוף פעולה עם היוטיוברית המצליחה ניקול קונסיליו, בתוספת ריחנית: קוקוס, הדרים או מלפפון. התרסיסים משמשים כפריימר נוזלי וקליל או כמקבעי איפור והם עשירים ברכיבים מלחחים ומזינים. 165 שקלים, להשיג ברשת אפריל או בחנויות סמאשבוקס.

קלרינס משיקים קולקציה עוצרת נשימה בשם White Flowersהמאופיינת בריכוז גבוה במיוחד של רכיבי בישום על טהרתם של פרחים כמו מגנוליה, נירולי ויסמין. הסדרה כוללת קרם גוף עשיר המחדש את העור ומסיר בעדינות תאי עור מתים למראה חדש ומגע משיי. מכיל תמציות צמחים: חלב אפרסק, חמאת שיאה, שמן קוקוס ושרף עץ התפוז.
תכולה: 75 מ"ל מחיר: 89 שקלים

עוד בסדרה הפרחונית - קרם יופי לידיים ולציפורניים השומר על רקמת העור העליונה, מוסיף לחות ומשאיר עור ידיים עדין ורך. עשיר בתמציות של שמן שומשום, חמאת שיאה ותמצית מור. 30 מ"ל מחיר: 59 שקלים, להשיג במהדורה מוגבלת בסניפים נבחרים של רשת סופר פארם. המוצרים מגיעים באריזות לבנות מעוטרות באיורים עדינים ומשמחים פרי יצירתה של המאיירת הצרפתייה סולדד ברבי - יצירת אמנות וטיפוח במוצר אחד.

טיפוח חגיגי 2. קולאז',
מסתכלות בקנקן - מוצרים יפים במיוחד/קולאז'

הניחוחות החגיגיים ממשיכים גם בעולמות הבישום לגוף ולבית:
הבושם היוקרתי ביותר שנתקלנו בו מגיע מבוטיק אינדיווידואל, המציג בגאווה את מותג הבישום בית העוד. מפגש בין אמן הבישום האיטלקי אנדרה קאסוטו לבין מוחמד אבו נאשי, חובב תרבות ואמנות מאיחוד האמירויות הוליד את קולקציית בשמי הפרפיום המגיעה בעשרה ניחוחות משכרים. החוויה היא חושית וגם ויזואלית - קסמו של המותג טמון בשפה החזותית שלו הממחישה בצורה מובהקת את הקשר שלו לעולם הערבי העשיר והשופע: בקבוקים מרהיבים ביופיים מעוצבים כביצי פרבז'ה יקרות עשויות שיש ואמייל, המונחות על כס מתכתי מוזהב מעוטר ריקועי ערבסק. עוצר נשימה וחד פעמי.
100 מ"ל, מחיר: 950 שקלים

מוצר ניחוחי וחגיגי במיוחד, והפעם דווקא לבית. בית הבישום ספרינג מציע מפיץ ריח ענק וחגיגי עם נצנצים מוזהבים בבקבוק דקנטר. זהו ללא ספק מפיץ הריח המהודר ביותר שפגשנו, החל מריח האירוס היוקרתי ועד עניבת המשי החובקת את צווארו. מושלם לחגים ולכל השנה.
מחיר: 199 שקלים להשיג בחנויות המותג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully