מדונה. אינסטגרם, צילום מסך
צילום מסך/אינסטגרם

מהפכנית, סטייליסטית או ביקורתית -גלי איזה סוג של אישה חזקה את

12.9.2018 / 14:55

תמיד קראת או שמעת עליהן, על הנשים החזקות לאורך ההיסטוריה, ונזפת בעצמך שאת לא אחת מהן - אז את דפנטלי כן (לפחות בדרך לשם) ואנחנו פה כדי לספר לך לאיזה מהן את הכי דומה

כפי שאנו מקוות ששמת לב, אנחנו אתר נשים. כל התכנים שלנו מותאמים לנשים ומבוססים על אהבתינו הבלתי נדלית לעצמינו. ובתור אתר שכזה, לא ראוי שנתעלם מהמעשים הדגולים של נשים דגולות, במיוחד כשבעבר היה אפילו יותר קשה מהיום שאישה תפרוץ את הדרך לדורות הבאים.
תחשבי כמה דרכים היה עליהן לפרוץ, החל ממהפכות אנטי-גזעניות וכלה בהשתתפות במלחמות מאסיביות; שינוי הלבוש והיחס העולמי לנשים, הענקת זכויות הצבעה וזכות ללמוד, ועוד ועוד. כל זה קרה, וקורה בכל יום. ואת האומץ הזה, החידון הנוכחי מקדש.

תמיד קראת או שמעת עליהן, על הנשים החזקות לאורך ההיסטוריה, ונזפת בעצמך שאת לא אחת מהן? אז לא נכון! את דפנטלי כן (או לפחות בדרך לשם) ואנחנו פה כדי להוכיח לך, לחזק את ידייך הענוגות, ולהוביל אותך כל הדרך לחתונה עם עצמך מרוב נרקיסיזם. במילים אחרות: אם תמיד תהית למי מהדמויות הגדולות ביותר בהיסטוריה את הכי דומה, ואיזו מהפכה הכי מתאים לך לעשות, את במקום הנכון. אגב, גם אם לא תהית את במקום הנכון כרגע, שיהיה ברור.

הבחירה בין הדמויות לא הייתה קלה, מרוב המגוון. אבל החלטנו ללכת על כמה אבות טיפוס, סליחה אימהות-טיפוס וגם, איך לא, לעשות את זה מצחיק. מה מחכה לך כאן, בעצם? רק כמה שאלות מוזרות שיובילו אותך לידע הנכסף על עצמך, כשאת התשובות תוכלי לשתף כמובן בדף הפייסבוק שלך או לקעקע אותן על המצח. כל אחת והתענוג שלה.

וצחוק בצד, דעי שאנחנו רוצות שחידון זה יעניק לך את ההשראה לבטא את עצמך; כי כל אחת מהדמויות שנבחרו הייתה מספיק נועזת, אולי אפילו מספיק מטורפת, כדי להיות עצמה עד הסוף ובכל מחיר. אז אם נתנו לך אפילו פוש קטן לעשות זאת באמצעות המילים הללו, אנחנו שמחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully