אישה עם פלס. ShutterStock
ShutterStock

שלומית או עצמאית? דברים שבגללם אני עדיין צריכה גבר בחיי

20.9.2018 / 18:27

מי אמר שלהיות רווקה זה תמיד כיף? שלומית הזאתי, שבנתה את הסוכה של עצמה, באמת כל הכבוד לה, אבל אני עדיין צריכה גבר, והנה הסיבות:

שיעשו דברים במקומי
אולי אנחנו רוצות גבר שיודע לתקן דברים כי לפעמים זה פשוט לא ברור למה אבל אני מעדיפה לשבת בחושך ולהזיע מאשר להחליף נורה או להחליף פילטרים במזגן. הוא לא חייב להיות הנדימן אבל האמת היא שזה ממש נחמד אם הוא כזה. כשאני רווקה, לוקח לי קצת זמן עד שאני נזכרת איך לטפל בעצמי ובינתיים אני פשוט נותנת לדברים להתקלקל. כשאין לי גבר, אני סובלת ומתלוננת, נותנת לזמן לעבור, בסוף קונה חדש, כשאני חייבת, וגם על זה אני מתלוננת.

שמישהו יזכיר לי לעשות דברים
מה הקטע עם זה שאנחנו דוחות משימות פשוטות? "מחר אני אעשה את זה" - שקר קטן שאנחנו מספרות לעצמנו בנוגע לדברים שאין לנו כוח להתמודד איתם. לפעמים מדובר בדברים פשוטים ומינוריים שמרגישים כמו סוף העולם באותו רגע. מצד שני אם מישהו מזכיר לי ומציק לי, אני עושה את זה בשביל שהוא יפסיק.

כדי להיות נסיכה צריך נסיך
אין מה לעשות, אני צריכה מישהו שיפנק, יחמיא ויפתח לי את הדלת לפעמים. בקטע אולד סקול מלכותי.

מישהו שירגיע אותי
זוגיות היא אף פעם לא מושלמת אבל היא בהחלט משרה נחת - כשאני רווקה יש לי צורך להיראות טוב כל הזמן וזה די מתיש. כשאני רווקה, יש לי קוצים בתחת, אני צריכה כל הזמן לצאת כדי לא להרגיש לבד, וגם זה מתיש.הידיעה שיש לי חצי שני בבית, נותנת לי את המרחב שדרוש לי כדי להירגע.

מישהו לטפל בו
לא כולנו נולדנו אימהיות אבל זוגיות היא בהחלט אימון טוב (שלא לדבר על תירוץ טוב לסדר את הבית). זה נכון שגברים חולים הם בלתי נסבלים או כשהם חושבים שזה התפקיד שלנו לבשל להם או להרים גרביים מהרצפה, אבל גם נחמד שיש מישהו לטפל בו. עובדה - כשאני לבד, פריכית עם גבינה לבנה זאת אחלה ארוחה אבל פתאום כשאני יוצאת עם מישהו, הבית לפתע מתמלא ריחות מתובלים של בישולים.

האם גם את צריכות גבר לפעמים ופשוט לא מסוגלת להודות בכך? כנסי לשאלון וגלי עד כמה את עצמאית באמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully