בחורה בקמפינג. ShutterStock
ShutterStock

א' אוהל ב' זה בית -איפה עדיף לבלות את חופשת סוכות?

נועה גורן וקארין ארד

25.9.2018 / 11:07

האם שווה לוותר על הנוחות של הבית, המקלחת והמיטה הרכה לטובת שירים סביב המדורה עם חברים, וצחצוח שיניים עם בקבוק מים מינרלים? נועה גורן וקארין ארד מתווכחות

מה שיפה במגזין שלנו, זה שהוא נותן מקום גם להיפיות סרוחות-משהו כמו נועה גורן, וגם לפקאצות אוהבות-נוחיות מסוג העורכת שלנו, קארין ארד. כולן גם יחד יכולות להיפגש ולכתוב בו, אבל ברגע שמתגלע ויכוח, מתחילות הבעיות.
זה התחיל בישיבת מערכת נאה בחיק השמש. נועה אמרה בפשטות, "מהי הדרך הכי טובה לבלות בחג? ברור, לצאת לקמפינג!", וקארין ירקה את השרדונה שלה ודרשה שנועה תחזור בה מהמילים הגסות. מאז, התחילו השתיים להתווכח, כשאף אחת לא ממש שומעת את השנייה, וכשהמטרה האחת של נועה היא להצליח לגרור את קארין לאוהל איתה, כמה שיותר רחוק מהציוויליזציה. קארין הזהירה שהיא תשרוף את המקום, ונועה חדלה.

"אבל הנה, עכשיו אין לך תירוץ יותר", אמרה נועה בחיוך; "כי בחג סוכות יושבים כמובן בסוכה, וזה הכי קרוב לחיק-הטבע שיש, כאן בתל-אביב". קארין הנהנה בכניעה והסכימה לשבת בסוכת החג, אבל במספר תנאים: שאף עלה לא ינשור עליה, שאף רוח לא תדביק לה את השיער לליפגלוס, ושאף אחד לא ינפנף לעברה לולב. כמובן, אנחנו מסתפקות במה שיש, ולהכניס את קארין לסוכה היה הדבר הכי מרגש שקרה לנו מאז הכרזת העצמאות; אבל הוויכוח בין השתיים לא הפסיק, ולפניכן עיקריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully