סומק. ShutterStock
ShutterStock

רעננה או ליצנית: כל מה שרצית לדעת על סומק - דיתיפדיה

25.9.2018 / 11:40

סומק יכול לגרום לך להיראות רעננה כתינוק, או צבעונית כליצן החצר, אם את לא יודעת באיזה גוון להשתמש או באיזה איזור בדיוק להניח אותו. הנה כל מה שרצית לדעת על סומק ואיך להשתמש בו - דיתי מסר מלמדת

ShutterStock

סומק הוא מוצר קסום. הוא מאיר את הפנים, נותן תחושת רעננות, אבל כדי להשיג מקסימום תוצאות צריך לדעת כמה דברים.

מרקמי הסומק שקיימים בשוק מתחלקים לשניים: קרם במיכל או ב"סטיק", או סומק באבקה שמגיע בצורה המסורתית שאנחנו מכירות.

הגימורים הקיימים בשוק הם גימור מאט או גימור מבריק, שהם בדרך כלל הסמקים האפויים או המינרליים. גווני הסמקים מתחלקים לוורדרדים, כתמתמים וחומים - אלה הן שלושת הקטגוריות העיקריות.

איך תדעי איזה גוון מתאים לך? אם את בחורה בהירה, הסמקים בגוונים הקרירים יתאימו לך. אם את שזופה, התמקדי בסמקים החמים בעלי הצבע העז יותר, כמו ורודים פוקסיה שגובלים בניאון. אם את מתאפרת מתחילה, אני ממליצה להשתמש בסומק שהוא מבריק, כי הוא הרבה יותר קל לטשטוש מאשר סומק מאט.

מברשת סומק טובה היא אובלית ופלאפית יחסית, כדי שלא תאסוף יותר מדי חומר. זכרי שתמיד כדאי להשתמש בפחות מדי מאשר ביותר מדי - להוסיף תמיד אפשר, ולהוריד זה כבר יותר מסובך.

המיקום הנכון לסומק הוא תלוי צורת פנים, אבל לרוב הנשים תחמיא הסמקה טבעית באיזור תפוחי הלחיים. כדי לגלות בדיוק היכן הם נמצאים את צריכה לחייך, והחלק הבולט בזמן החיוך הוא האיזור שעליו תניחי את הסומק. קיימות גם אסכולות שדוגלות בהסמקת החלק הגבוה של הלחי - כמעט על עצם הלחי, מה שמרים את הפנים, וזה מחמיא בעיקר לנשים עם פנים עגולות. נשים עם פנים מאורכות יפיקו את המירב מהנחת סומק על תפוחי הלחיים.

רוצה עוד דיתי?
עקבי אחריה באינסטגרם, הירשמי ליוטיוב שלה, וכנסי לאתר שלה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully