בחורה בטינדר. ShutterStock
ShutterStock

למחוק או לא למחוק (את הטינדר): מתי ואיך תבררי את סטטוס היחסים שלכם

3.10.2018 / 16:20

לחטט לו בטלפון זה קצת עקרות בית נואשות, לעשות שיחת יחסינו לאן זה, ובכן, סתם נואשות. אז אם נפגשתם בטינדר, מתי ואיך נכון לברר אם אתם אקסלוסיביים? צפי

חופרות - למחוק או לא למחוק (את הטינדר): מתי ואיך תבררי את סטטוס היחסים שלכם/מערכת וואלה!

כבר שנים שאת מחליקה ימינה ושמאלה, את כבר חושבת שעברת על כל הגברים ברדיוס 70 ק"מ ממך, ובגדול חווית את הדברים הכי גרועים שיש לטינדר להציע.
עד שסוף כל סוף זה קרה- מישהו נורמלי. הוא נראה ממש לא רע, ויש לך דיבור אמיתי איתו. מישהו שהוא לא סתם עוד סטוץ, אבל הסקס בהחלט מצויין. מישהו שלא תפחדי לצאת איתו באור יום, ואולי אפילו, ביום מן הימים, להביא הביתה להורים. א-מה-מה, הכרתם בטינדר, וזה אומר ששניכם עוד מחזיקים באמתחתכם הדיגיטלית את האפליקציה, זמינים להצעות, ומותרים לכל איש. בעיה.

את יודעת שאת רוצה משהו רציני איתו, ולא לגמרי סגורה אם הוא מרגיש אותו הדבר כלפייך. האם צריך לעשות את שיחת "יחסינו לאן" עם בחור שהכרת באפליקציית הכרויות, או שיש איזה סימן שרומר שהפכתם לזוג? ואם בכל זאת צריך, באיזה שלב יהיה הכי נכון לעשות את השיחה ומהי הדרך הנכונה לעשות אותה- במפורש? ברמיזה? את כל השאלות האלה ועוד תהיות על מערכות יחסים, זוגיות ונפש ננסה לפתור בפרק הזה של חופרות. אגב, אם צלחת את כל הפרק, ברכותינו! זה אומר את בשלה למחויבות.
צפייה מהנה!

משתתפות

עימנואל קדוש
דונה וינברג
רועי רוז
קארין ארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully