קוטון און. שנטי גדרון
שנטי גדרון

מציאות מדרום אפריקה: ארבע חנויות שוות לשופינג זול ואיכותי

7.10.2018 / 15:06

אחד הדברים החשובים לפני נסיעה הוא לברר את נקודות השופינג החמות ביעד. למזלך, שנטי גדרון נסעה לדרום אפריקה לפנייך, והנה הרשימה המושלמת שלה: יומנה של דיילת

לדרום אפריקה יש מקום חם מאוד אצלי בלב, ולא רק בגלל שאני חצי דרום-אפריקאית (היוש אמא!). מאז ומעולם דרום אפריקה תמיד היתה בעיני יעד שווה לקניות, אבל הדמיון והמציאות לא תמיד הלכו יד ביד. נדמה שככל שאני רציתי לרכוש בה, האופנה המקומית קצת צחקה לי בפרצוף, עם גזרות והדפסים שכמו נלקחו ממופע אימים של שנות ה-70. אך עם כניסת רשתות האופנה המוכרות דוגמת הייץ' אנד אם, זארה ומנגו אל קניוני הענק האופייניים ליעד, נדמה שלא היתה ברירה גם לשאר החנויות להעלות הילוך ולהציע אופנה עדכנית ומעניינת יותר. תוכלו למצוא שלל מותגים אוסטרליים (וגם מקומיים) שלא סביר שתמצאו במקומות אחרים בעולם, ובכדי לא להתבלבל הרכבתי עבורכן רשימת חנויות אהובות ומומלצות, אליהן אני חוזרת בכל פעם שאני מבקרת ביעד.

Cotton On

קוטון און 3. שנטי גדרון
coton on/שנטי גדרון

החנות הצבעונית הזו (אותה אני מבקרת גם כשאני בהונג קונג), מציעה אופנה קלילה, צעירה, פשוטה ועכשווית, וכמו שמרמז שמה תוכלו למצוא בה הרבה בגדים קלילים מכותנה. שמלות קיץ בגזרות ובדים נעימים, טי שרטים עם כיתובים רלוונטיים, אקססוריז זולים והלבשה תחתונה בשלל צורות וצבעים יבטיחו שמהחנות הזו לא תצאו בידיים ריקות.
למה כדאי לשים לב? לג'ינסים בגזרה גבוהה, לחולצות מכופתרות מבדים אווריריים, לבגדי הספורט היפים וגם לקולקציית הגברים המצוינת, כי גם לחצי השני מגיע קצת תשומת לב מאיתנו כשאנחנו בדרכים.

Country Road

קאנטרי רואוד 1. שנטי גדרון
Country Road/שנטי גדרון

המותג האוסטרלי מציע בגדים בקווים קלאסיים עם טוויסט, בדים איכותיים ואווירה כללית מתוחכמת. קהל היעד של הרשת מבוגר יותר ומבוסס יותר, והצבעים הבולטים בעיצובים הם בדרך כלל צבעי בסיס קלאסיים ששומרים על איפוק עדין. בגדי בייסיק יפים שילוו אותי לאורך זמן, מבלי להיות משעממים? זה בהחלט נשמע לי כמו דיל.
למה כדאי לשים לב? לסריגים הרכים, לנעליים הנוחות ולזמנים של הסייל במיוחד, אז ניתן למצוא מציאות ממש ממש שוות.

אגב, אם התחברתן לסגנון, כדאי שתקפצו לבקר גם ב-Witchery, עוד חנות שמציעה סגנון בגדים בקו נקי ובדים וגזרות קלאסיים ואיכותיים.

Lovisa

לויסה. שנטי גדרון
Lovisa/שנטי גדרון

אני לא יכולה לעבור ליד חנות התכשיטים הזו ולא להיכנס לגן עדן הצבעוני והמנצנץ הזה. תוכלו למצוא שם הכל מהכל, באיכות טובה ובמחירים נוחים. כל הטרנדים הבולטים ביותר נמצאים בהישג יד כשתג המחיר נמוך, ולא פעם מתקיימים בחנות מבצעי 1+1.
למה כדאי לשים לב? לעגילי החישוק הגדולים שמצליחים לשמור על משקל נוצה, לתכשיטי הכסף הטהור למי שרגישה, וגם לקולקציית השעונים החמודה.

Mr. Price Home

מיי פרייס 3. שנטי גדרון
Mr. Price Home/שנטי גדרון

כפי ששמה מרמז, מדובר ברשת גדולה וזולה, והיא חולשת על מספר תחומים. החנות הרגילה נקראת פשוט Mr. Price והיא מציעה אופנה לכל המשפחה במחירים זולים במיוחד. האיכות, לטעמי, לא מספקת ועל כן אני לא מרבה לרכוש בה, אולם ייתכן שדווקא לילדים, ההיצע הצבעוני יכול להתאים. Mr. Price Sport מציעה בגדים ספורט במחירים נוחים, וההיצע דווקא בסדר גמור. חזיות הספורט בהחלט שוות מבט שני, והטייצים טובים למדי. אבל גולת הכותרת, היכל התהילה או הסיבה שלשמה התכנסו כאן היום זו חנות עיצוב הבית של הרשת Mr. Price Home. מצד אחד ריהוט פרקטי לבית, מצעים, מגבות, וילונות ושלל פתרונות אירוח ואחסון בעיצובים עכשוויים ומצד שני אלמנטים מושקעים של עיצוב שכל חובבת פיצ'יפקעס תשמח להוסיף למדף הקסמים.
למה כדאי לשים לב? למוצרי הנייר, לכריות הצבעוניות ולכל אותם פריטים קטנים שאנחנו לא באמת צריכות (אבל לגמרי, לגמרי רוצות).

אחות, לייק בפיסבוק כבר עשית?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully