בחורות עושות יוגה. ShutterStock
ShutterStock

תנוחי: כל הסיבות האמתיות להתרחק מחדר הכושר. בריצה

11.10.2018 / 17:35

מצוקה, בושה, צחנה - אלו רק חלק מן המילים שמתארות את החוויה שלי ממכוני כושר. יש הרבה סיבות מצוינות לא ללכת לחדר הכושר - The struggle is real

ShutterStock

אישית הייתי ממליצה לכל אדם לעשות כושר, אבל ללכת למכון כושר? זה ממש לא לכל אחד. יש סוג מאוד ספציפי של אנשים שהולכים לחדר כושר - "אנשי חדר כושר", יש את אלו שלא סובלים את זה, ויש את אלה שנרשמים, הולכים פעמיים ונוטשים- הם אלה שמחזירים את ההפסדים שיוצרים האנשים שגרים בחדר הכושר, מתקלחים שם, מנהלים שם חיי חברה, וכולי. כן כן, אתם יודעים מי אתם. חראם.

תירוצים למה לא ללכת למכון הכושר לכולם יש. אבל אלה תירוצי עצלנות - כי זה קשה, כי מי רוצה לקום מהספה, כי חם, כי קר. אני מדברת על סיבות אמתיות, כאלה שמפתחים רק כשנרשמים לחדר כושר ומבינים מה רע בו. תאמינו לבחורה שהייתה במכון כושר אחד או שניים, ושרדה כדי לספר. יש סיבות אחרות, טובות יותר או פחות, להיעדר ממרתף העינויים בתשלום הזה, ואפילו לא כללתי את המכשיר שנראה כמו ביקור אצל הגניקולוג עם קהל. ואם זה לא היה ברור, לא לרצות ללכת לחדר כושר זה עדיין לא תירוץ לא לעשות ספורט בכלל! אפשר להצטרף לקבוצות אימון (שזה מה שאני עושה), ריצה בחוץ, הליכה, טי אר אקס בפארק, אפליקציות אימונים, מאמן אישי ועוד. יש מגוון אינסופי של אופציות להזיז את התחת. ברור? עכשיו שני סיבובים בחוץ ושלושה סטים של קראנצ'ים. תודה.

הידעת? לעשות לנו לייק בפייסבוק שורף 3 קלוריות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully