פיראס נסאר, אורן חזן. yes, ערוץ הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
מערכת וואלה! NEWS/yes, ערוץ הכנסת

שווים התבוללות: הרווקים הלוהטים ששווה להסתבך בשבילם עם אורן חזן

15.10.2018 / 12:49

בתור בת למתבוללים בעצמה, קארין ארד מסבירה למה לוסי אהריש וצחי הלוי עושים בשכל ומאחלת מזל טוב לזוג המאושר - חוץ מזה, הנה רשימת הגברים ששווה בשבילם להסתבך עם אורן חזן

בתור אחת שהיא בעצמה תוצאה של התבוללות, לא היתה ברירה - הייתי חייבת להגיד משהו. אחרי הכל, אני ההוכחה החיה לעובדה שילדים של מתבוללים יוצאים תקינים פלוס וגדלים להיות אנשים די חביבים. קודם כל, בדיוק כמו כלבים מעורבים, אני הרבה יותר בריאה פיזית מחברי הגזעיים שכל עונת שפעת תופסים אותה פעמיים, דבר שני, גדלתי דו לשונית ועקב כך המוח שלי מפותח יותר משל חד לשוניים. דבר שלישי, יש לי סיפור חיים הרבה יותר מעניין מלרוב האנשים, ותסביכים שהופכים אותי לאדם מורכב ועמוק. מותר לי לצחוק גם על יהודים וגם על ערבים ואף אחד לא יכול להגיד לי שום דבר, אני משתזפת היטב, והכי חשוב, בתור אחת שגדלה במדינה הזאת בתור חצי חצי, אחרי שעברתי את כל מה שעובר כאן כל אחד שהוא טיפה יוצא דופן במוצאו, שום דבר (כולל הטוקבקים המטופשים שבטח יהיו כאן למטה) לא יכול לשבור אותי.

רק דבר רציני אחד לפני שניגש לחלק הכיפי של הכתבה הזאת (כי עם כל הכבוד, פשוט חייבים לצחוק על הטירוף שהתרחש כאן בימים האחרונים) - אני מבינה שהתרגלנו לחשוב שמוצא של בני אדם משנה משהו, בדיוק כמו שהתרגלנו להאמין שטריטוריות גיאוגרפיות באמת "שייכות" למישהו, אבל אני באמת חושבת, בשיא הכנות, שהגיע הזמן להתקדם מהמקום החשוך הזה ולהבין שאין משמעות אמיתית לשום דבר מהדברים האלה, מלבד המשמעות שהמצאנו להם מתישהו בימי קדם, ופאקינג לצאת מזה. לוסי אהריש התחתנה עם צחי הלוי, וכל מה שיש לי לאחל לזוג הטרי זה מזל טוב, אני מקווה שילך לכם יותר טוב מלהורים שלי (כי זוגיות זה מסובך, לא בגלל משהו), ושתצליחו לפתח חירשות סלקטיבית לכל השיט שמסביב, במהרה בימינו, אמן.

עכשיו, אני אומרת שאם את כבר שוקלת להתבולל, אז תעשי את זה כמו שצריך. לצורך העניין אספתי כמה רווקים לוהטים מתחומים שונים, כולם מוצלחים, כולם מוכשרים, וכמובן, ממש חתיכים:

מורד חסן, שחקן תיטארון וקולנוע, בן 35

מוראד חסן שחקן הבימה. צילום מסך
מורד חסן - בעל עקרונות שדובר ארבע שפות. כבר היינו עם פחות מוצלחים/צילום מסך

הוא אומן, בתור התחלה, מה שבטח הופך אותו למישהו שמעניין לבלות איתו. הוא איש חזק שלא פוחד להתפטר מעבודה למען עקרונותיו, הוא חכם, והצטיין בלימודים בשתי אוניבסיטאות שונות, והוא מצליח - חסן שיחק כמעט בכל תיאטרון הארץ וגם בסרטי קולנוע וסדרות. וכאילו זה לא מספיק, גם הוא מזל תאומים, דובר עברית, ערבית אנגלית וגרמנית. (בדיוק כמוני!) בקיצור, הוא הפייבוריט שלי.

פיראס נסאר, שחקן קולנוע ותיאטרון, בן 25

השחקן פיראס נסאר בסדרה פאודה. yes
פיראס נסאר - באנו בשביל פאודה, ונשארנו. פשוט נשארנו./yes

קודם כל, כי, בחייאת, תראו איזה גבר. דבר שני, הוא שיחק בפאודה את דמותו של אל מקדסי, שמשם אנחנו מכירות אותו, ואין בחורה בארץ שלא התאהבה בו, אפילו ששיחק טרוריסט. זה אומר משהו על כישורי המשחק שלו, לטוב ולרע. כי אם הוא כזה משכנע, מי יודע מה הוא יכול למכור לך. אבל עדיין, מרשים. אז הוא שרמנטי, הוא חתיך, ולפני כמה חודשים הוא נפרד מבת זוגו ועכשיו הוא פנוי. מה עוד צריך?

בירם כיאל, שחקן כדורגל בברייטון, בן 30

שחקן נבחרת ישראל בירם כיאל. ברני ארדוב
בירם כיאל - אירופאי עם קוביות בבטן/ברני ארדוב

הוא בכושר, נתחיל מזה. חוץ מזה, הוא שחקן נערץ בנבחרת ישראל, ומאחר והוא גם משחק עבור קבוצת ברייטון, כרגע הוא גר באנגליה ועושה לא מעט כסף, מה שמשאיר לך לא מעט זמן פנוי לשופינג. יש כסף, יש קוביות בבטן, ויש טיולים לאירופה. מושלם, כבר אמרנו?

שיבל מנסור, מגיש חדשות, בן 29

שיבל כרמי מנסור. צילום מסך
שיבל מנסור - מרגיע ומשרה ביטחון/צילום מסך

יש לו עיניים כחולות יפות, והמון ידע כללי שאותו הוא משתף בקול רדיופוני שנעים להקשיב לו (גם אם הוא מדבר על אקטואליה). הוא היה בין 100 האנשים המשפיעים במגזין פירמה. אמנם הוא לא מסוקס כקודמיו אלא בעל לוק עדין יותר, אבל מצד שני הוא גם נראה יותר יציב נפשית. אי אפשר להכחיש שזה גם סוג של יתרון, למקרה שהתקשורת תתקוף גם אתכם.

מצחיק איתנו, נכון? מגיע לנו לייק בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully