תינוקת מכבה נר יומולדת. ShutterStock
ShutterStock

כן, זה אפשרי: להפיק יום הולדת לילדים בפחות מ-200 שקלים

אן נצח

22.10.2018 / 8:34

לא ייאמן שהשנה הזאת עברה. נכון שצפויות לך עוד כמה כאלה, אבל בכל זאת, יומולדת שנה חייבים לחגוג, ולא חייבים להוציא בשביל זה מאות שקלים. הנה כמה פריטים זולים שעושים את העבודה:

בואו נודה באמת, יום הולדתו הראשון של הזאטוט זוהי החגיגה שלנו, הוריו טרוטי העיניים, לציון סיום השנה המאתגרת בחיינו. אנחנו מציינים שנה שהתנהלה על אדי שינה, שנה מלאה בגזים, ואז שיניים, קקי גב, קקי בטן, חיתול נוטף, חיתול על הראש, נמר על העץ, זחילה אינדיאנית, הצעד הראשון ובעיקר מצפים לשמוע אותם כבר מתחילים לקשקש ולתקשר. ואז זה קורה, הזאטוט מסתכל עליך בעיניים ענקיות וסוף סוף אומר את המילה הראשונה שלו : "אבא". מה אבא מה? א-מאאאא!!
אספנו לכבודך 9 מציאות סופר שוות מהרשת בעזרתן תוכלי לארגן הפקה מדהימה לכם ולילד מבלי לפתוח את תוכנית החיסכון שסגרת לו בדיוק לפני שנה.

בלונים

כלל ידוע שהקישוטים הם החלק הכי חשוב ביצירת האווירה הרצויה. ואין קישוט משמח כמו בלונים - הם צבעוניים, חגיגיים ומוסיפים את הטון לכל אירוע.
שרשרת בלונים מעוצבים עם הכיתוב Happy Birthday, קיימים במגוון צבעים, וכל מה שנותר לכם זה לנפח (לא צריך הליום), לבחור לוקיישן מרכזי עבורם ולתלות.
מחיר: 18 שקלים ו-8 שקלים דמי משלוח

בלונים. צילום מסך
בלונים/צילום מסך

חבילה של 100 בלוני לטקס בהשראת עולם החי - מנומר, מפוספס מנוקד ועוד. ניתן לבקש מהמוכר לערבב בין הסוגים השונים שהוא מציע באותה העלות.
מחיר: 50 שקלים ומשלוח חינם

עוד באותו נושא

החופש נגמר - איך לחזור לשגרה בסטייל

לכתבה המלאה

שרשרת תמונות

שרשרת תמונות. צילום מסך
שרשרת תמונות/צילום מסך

שרשרת מיוחדת עם מקום ל-12 תמונות כנגד 12 חודשיו הראשונים של התינוק. האמת? התוצאה הסופית מקסימה ומרגשת ואחרי היום הולדת ניתן להעביר לחדר התינוק ולתלות על הקיר כמזכרת נהדרת מהשנה הראשונה.
מחיר: 18 שקלים משלוח חינם

באנר יום הולדת

שרשרת. צילום מסך
שרשרת/צילום מסך

באנר אותיות עם הכיתוב ONE, שניתן לחבר בקלות לכסא האוכל, לתלות בחדר מעל המיטה או פשוט כקישוט בבית. הכי חשוב שלא תשכחו לתעד את הביייבי יחד עם השלט, הרי לשם כך התכנסנו. One
מחיר: 14 שקלים משלוח חינם

מארז קישוטים

מארז קישוטים. צילום מסך
מארז קישוטים/צילום מסך

סט קישוטים הכולל באנר Happy Birthday, עם שרשרת של 6 פונפונים תואמת ושרשרת קישוט נוספת. מארז נהדר שקיים במגוון צבעים!
מחיר: 38 שקלים משלוח חינם

סט כוסות חד פעמיות

כוסות. צילום מסך
כוסות/צילום מסך

ואיך נשפוך דברים על הרצפה? בעזרת כוסות חד פעמיות מלאות במיץ תוסס ודביק! הכוסות האלו כ"כ יפות שפייר בכלל לא בא לנו לשתות מהם.
מחיר: 10 שקלים משלוח חינם

סט צלחות חד פעמיות

צלחות. צילום מסך
צלחות/צילום מסך

וכמו שלכל סיר יש מכסה כך גם לכל כוס יש צלחת. צלחות מסוגננות ומעוצבות הן לגמרי הקטע שלנו ואלה מתאימות לא רק ליום הולדת של הזאטוט אלא גם ליום הולדת של החברה מהמשרד. זה ששכחת.
מחיר: 14 שקלים משלוח חינם

סט קישוטים לעוגה

קישוטים לעוגה. צילום מסך
קישוטים לעוגה/צילום מסך

וכמובן גולת הכותרת - העוגה. בין אם תבחרו בעוגת בצק סוכר מעוצבת שמבטיחים לכן שהיא ללא צבעי מאכל, לבין עוגת שוקולד או עוגת גזר כוסמין. זהו סט קישוט חובה, כי אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי בלי עוגה.
מחיר: 5 שקלים משלוח חינם

מארז קישוטים לקאפקייק

קישוטים לקפאקייק. צילום מסך
קישוטים לקפאקייק/צילום מסך

והלהיט התורן של ימי ההולדת - הקאפקייקס. הם יפים, צבעוניים, מלאים בצבעי מאכל זרחניים ומצטלמים נהדר. וכמובן שננעץ בתוך כל היופי הזה קישוט עם הספרה 1 למקרה ומישהו שכח את גילו של הפעוט שכבר רוצה שהחגיגה תגמר ושכל האנשים האלה שצובטים לו את הלחי ילכו הביתה. מתוקי, הנה רק עוד תמונה אחת עם דודה לאה וזהו זה. אה רגע, יש לנו תמונה עם סבתא? מארז של 10 קישוטים לקאפקייקס, כי אם אין עוגה, תאכלו קאפקייק.
מחיר: 5 שקלים משלוח חינם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully