lush 2. שנטי גדרון
שנטי גדרון

הגיע הזמן להכיר: שלושת מותגי האיפור שכבשו את ניו יורק

22.10.2018 / 15:59

מותגי הקוסמטיקה lush, גלוסייה, ו-Milk הם מותגים שאין להם אמא עשירה כמו אסתי לאודר שמממן אותם, וזו הסיבה שהם לוקחים סיכונים יצירתיים ולרוב הם חדשניים, ייחודיים ומדוייקים. קבלו את שלושת המותגים שאתן חייבות להכיר

בואו נודה בזה, ניו יורק היא ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות כשזה מגיע לשופינג, ועדיין אני מוצאת שיש מותגים וחנויות שחובה לבקר בהם, בעבור מי שקוסמטיקה היא חלק אינטגרלי מחייה (וזה, ובכן, בערך כולנו). לצד מותגים שמקדשים את תרבות ה'יותר' (יותר מבריק, יותר גדול, יותר בוהק ויותר צבעוני), יש זרם מינימליסטי שמקדש את כל השאר.

ומה זה בדיוק אומר? מעט, מדויק, טבעי, מנומק. יש לא מעט חברות מבוססות שחרטו על דגלן אמירות שכאלה, אבל אותי מעניין לדבר דווקא על מותגי האינדי הנישתיים שאתן חייבות להכיר (וכמובן לרכוש) כשאתן מגיעות לעיר.

GLOSSIER

גלוסייה. שנטי גדרון
גלוסייה/שנטי גדרון

יש סיכוי סביר שכבר שמעתן על המותג ההו-כה טרנדי בעל האריזות הורדרדות והמוצרים המינימליסטיים. גלוסייה הוא מותג שפרץ לתודעה הרבה בזכות היוטיוב והאינסטגרם, ושיהפוך במהרה לחברה הטוב ביותר של כל מכורות ה-No makeup makeup look. מרבית ממכירות המותג מתבצעות באתר אונליין, אבל מאז פתיחת השואורום היפהפה בסוהו בניו יורק, מדובר על חוויית רכישה שלא כדאי לפספס. הכל שם מגניב ומדויק, לא מתאמץ אבל גם לא מזלזל, נעים, מזמין, לא מאיים. עם הכניסה ללופט רחב הידיים המואר, תראו שלל עמדות בהן תוכלו לנסות את המוצרים בלייב, להתייעץ עם מוכרות מתוקות ולהנות מהאווירה הנכונה והמוזיקה הכיפית. זרימת האנשים מנותבת על ידי שתי בנות חייכניות שיחכו לכן בכניסה לבניין, כך שאף פעם אין תחושה של עומס או מחנק.

למה כדאי לשים לב?
ג'ל הניקוי המפורסם, הקונסילר הקליל, ההייליטר היפהפה, הבאלמים הכיפיים וכמובן ג'ל הגבות שפשוט אסור להשאיר מאחור. את המוצרים שתבחרו תקבלו ארוזים בתיק נסיעות ורוד שעשוי מנייר פצפצים ועושה חשק לעוד. גלוסייה זה לא רק הייפ, זה מהות.
איפה קונים? באתר ובשואורום: 123 Lafayette st. New York, NY

LUSH

lush 1. שנטי גדרון
lush 1/שנטי גדרון

מותג טיפוח הגוף והפנים הזה מציע מוצרים איכותיים המיוצרים בעבודת יד, נטולי חומרים משמרים ורוויי דברים טובים כמו שמנים ארומתיים ותמציות פירות ושאר אלמנטים מהטבע, שלגמרי עושים נעים. החנות עצמה מציעה רכישה היא מאוד חווייתית, ומבוססת על הדגמות פיזיות של המוצרים על ידיכן, מה שמבטיח הפוגה קצרה וריחנית מהרחובות הסואנים. פצצות האמבט של המותג הן בין המוצרים המוכרים והאהובים ביותר ובצדק, כי הן לא רק ריחניות וצבעוניות להפליא, הן גם מגיעות בשלל גדלים וצורות משמחים שהופכים את השימוש לחגיגה של ממש.

למה כדאי לשים לב? לסקראב הגוף בעל השם המחייב Rub Rub Rub, לקלינסר הפנים Angels on bare skin ולפריימר Magical Moringa שהומלץ לי על ידי אחד המוכרים הצבעוניים, ומטרתו הענקת גימור מאט לעור והכנתו בצורה מושלמת לאיפור. רק חשוב לשים לב לתאריכי התפוגה של המוצרים ולהשתמש בהם באדיקות מפתיחתם, שכן היות והם אינם מכילים חומרים משמרים, אורך חיי המדף שלהם הוא די קצר.
איפה קונים? באתר וברחבי מנהטן

MILK

milk. שנטי גדרון
milk/שנטי גדרון

ומשני מותגים שכבר עומדים זמן רב בזכות עצמם, אני גולשת למותג קצת פחות מוכר שעושה את צעדיו הראשונים ומבסס עצמו כמותג איפור נכון, קליל ומאוד מגניב. המותג מתהדר בכמות מרגישה של מוצרי בסיס, שיחליקו, יאירו ויעדנו את מרקם ונראות העור, מבלי להכביד עליו בשכבות מיותרות של איפור כבד. בדומה לגלוסייה, גם הפעם מדובר במותג שכל כולו מתהדר ב'פחות זה יותר'. האריזות לבנות וקלות, מרקם המוצרים עושה חשק לנסות והמראה הכללי שמתקבל הוא של 'ככה קמתי הבוקר', רק על הצד הטוב ביותר.

למה כדאי לשים לב?
תכשיר בסטיק שמנמנן שמיועד לקירור הפנים וכן תכשיר באותו הסגנון, לטשטוש והכנת העור לאיפור, וכן מייקאפ דקיק וקליל ברולר, שיעניק לעור גימור חי ובריא.
איפה קונים? באתר ובחנויות ספורה ברחבי מנהטן.

גם אנחנו מותג אינדי! תני לייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully