קים קרדשיאן לובשת ונועלת את המותג ייזי של קניה ווסט. אינסטגרם, אתר רשמי
אתר רשמי/אינסטגרם

נועזת כמו קים? רגישה כמו קלואי? עני וגלי איזו קרדשיאן את

30.10.2018 / 8:06

הן משפיעות, מעצבות מציאות, דעת קהל ובעיקר, יודעות לייצר כותרות רועשות, וסביר להניח ששמעתן עליה, למעשה, אין שום סיכוי שלא שמעתן עליה

כבר יותר מעשור שמשפחת קרדשיאן סוחפת אחריה את כל העולם. אפשר לאהוב אותן אפשר שלא, אבל לא ניתן להתעלם מהן. הסיבה העיקרית שרובינו ממשיכים לעקוב אחרי קורטני, קים, קלואי, קנדל וקיילי במשך כל כך הרבה שנים זאת העובדה שהן נגישות. אנחנו צופים בהן אוכלות, מתלבשות, ישנות, יולדות, בוכות, צוחקות, רבות אחת עם השנייה ומבצעות פעולות טריוויאליות שכל אדם רגיל יכול להזדהות איתן, וכל זאת לעיני המצלמות של תוכנית הטלוויזיה הפופולרית ועתירת הרייטינג שלהן, "משפחת קרדשיאן".

הקרדשיאנס מהוות אסמכתא לכך שלא צריך בהכרח כישרון מסוג כלשהו בשביל להיות מפורסם. היום, אנשים מפורסמים מעצם היותם מפורסמים - ככתוב בסיומו של הקליפ Famous של בעלה של קים קרדשיאן-ווסט, קנייה - עם רשימת תודות לכל המופיעים בקליפ "For Being Famous".

מעצמה כמו הקרדשיאנס לא אוחזת רק בתוכנית טלוויזיה, מדובר בעסק מפואר המכיל בתוכו מותגי אופנה, קוסמטיקה, ביוטי, פרסומות, אפליקציות, משחקים, מרצ'נדייז, כתבות בכל רגע נתון ועמודי אינסטגרם גדושים בתמונות, סטוריז וכמובן, עוקבים. (נכון לדקה זו יש לכל חמשת האחיות ביחד כמעט כחצי מיליארד עוקבים וכל שניה שעוברת המספרים עולים ובמקרה שלהן, לא מדובר רק על כמות העוקבים, אלא גם על הכסף) ובנות הקרדשיאנס ידועות ככאלו שלא שומרות את הסחורה שלהן לעצמן, הן מתפשטות ונחשפות בכל הזדמנות, ומבחינתן בצדק - התמיכה בהן ובמוצרים שהן מפרסמות רק הולכת וגדלה ואנשים עוקבים אחריהן לכל פינה נידחת ברשת שיבחרו להאדיר באותו יום. תגידו מה שתגידו, טראש או לא, אבל הקרדשיאנס פשוט עובדות, ועם עובדות לא מתווכחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully