אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מערכת וואלה!/צילום מסך

בעד מי את: מירי רגב VS אופירה אסייג

23.10.2018 / 8:43

זה לא הריב התקשורתי הראשון של אף אחת משתיהן, ובטח לא האחרון, אבל הפעם גם יאיר נתניהו מעורב בו. מי צודקת? מי טועה? מה יקרה, ואם יאיר נתניהו הוא בעצם התאום הרשע של עצמו? נמשיך לעקוב באדיקות אחרי המאורעות. אבל הכי חשוב - בצד של מי את?

כל פוסט של יאיר נתניהו בפייסבוק הוא כמו שמן על מדורת הרשת בישראל, ובימים האחרונים האינטרנט פה עלה בלהבות בעקבות הפוסט שפרסם נתניהו ג'וניור על מגישת הטלוויזיה אופירה אסייג.

תקציר העלילה: "אופירה אסייג היא בהמה גסה", כתב יאיר נתניהו בפייסבוק על המגישה בתגובה לראיון שהתקיים בתכניתם של אסייג וברקוביץ' עם אורנה פרץ, תושבת קריית שמונה שקטעה את נאומו של ראש הממשלה בקריית שמונה ונענתה בתגובה כי היא "משעממת את הקהל". נתניהו הצעיר הוסיף כי "הסיבה היחידה ש'קשת' משדרים את התת-רמה הזאת היא בגלל ההסתה שלה נגד אבא שלי ומשפחתנו ונגד ציבור הימין. ההתחנפות שלה לשמאל בשביל להיות מקובלת בברנז'ה מבחילה".

זה הספיק כדי ששרת התרבות והספורט מירי רגב תתייצב לצד הנתניהוז ותגיב לאסייג. רגב אמרה כי אופירה אסייג "צריכה להיות המבוגר האחראי. מה מצפים מילד שפוגעים בהורים שלו? שלא יגיב?". היא כינתה את אסייג "אישה רעה", והוסיפה: "אני לא מגיבה לה אבל למה לפגוע כל הזמן בשרה נתניהו. במשפחה לא לגעת".

ובכן, אין ברירה, אלה מסוג המצבים שבהם האומה נחלקת לשניים ויש לצלול אל המים המעופשים של הציבוריות הישראלית כדי לגלות משהו על עצמנו: באיזה צד אתם, שלי מירי רגב או אופירה אסייג?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully