תחפושת קיילי ג'נר ג'יימס צ'ארלס. צילום מסך
צילום מסך

גולגולת? ערפד? קיילי ג'נר? 5 תחפושות האלווין מלחיצות

25.10.2018 / 13:52

לא באמת משנה לנו איזה חג חוגגים עכשיו ובאיזה צד של הכדור, אבל אם זה חג שכולל תחפושות, מסיבות ומלא איפור, אנחנו בעניין. אספנו מהרשת חמישה מדריכי איפור שווים במיוחד ודירגנו לפי דרגת קושי ודרגת גלאם. תיהנו במסיבה!

גולגולת סקסית של קיילי ג'נר
נתחיל כמובן בתחפושתה של קיילי ג'נר שהכתה גלים ביוטיוב, כי מה לעשות, זה מה שקורה כשג'יימס צ'ארלס מאפר את קיילי ג'נר, שביחד יש להם כמעט 130 מיליון עוקבים, רק באינסטגרם. - פי 15 מאוכלוסיית ישראל. בסרטון הזה תראו את ג'יימס מאפר את קיילי, איפור גולגולת די פשוט, האמת, כזה שכל אחת יכולה לעשות בבית עם קצת סבלנות. אם לא מתחשק לכן לשמוע את שני אלה מקשקשים, על כל ה-13 דקות הראשונות אפשר לדלג (הן מוקדשות לאיפור העינים שלה, שהוא לגמרי רגיל) כי החלק של הגולגולת מתחיל רק אחרי, ונמשך 6 דקות בלבד.
דרגת קושי: קל
מוצרי איפור דרושים: יש לכל אחת בבית
דרגת גלאם: גבוהה

גולגולת-ערפד מפחידה
איפור די מורכב, אבל מאד מרשים, של משהו שהיא קוראת לו "גולגולת-ערפד". שזה ערפד שהתחפש בהלווין לגולגולת, אני מניחה. זה תהליך שכדאי ללכת עליו רק אם את אוהבת את העשייה, כי זה לא מסוג הלוקים מסתיימים בחצי שעה. הייתי מהמרת על שעתיים. לפחות. שעתיים כיפיות, אבל בכל זאת.
דרגת קושי: קשה
מוצרי איפור דרושים: דורש הכנה/קניה מראש
דרגת גלאם: נמוכה

פנטום האופרה של ניקי טוטוריאלז
איך אפשר בלי ניקי? אי אפשר. במיוחד כשכל שנה היא עושה שבוע שלם בו כל יום היא מעלה סרטוני הדרכה של תחפושות איפור. היא אחת המוכשרות, הסרטונים שלה תמיד מאד אינפורמטיבים, והיא נוטה להציע תחפושות שנראים בהן טוב. אני ממליצה להיכנס לכל שאר סרטוני ההאלווין שלה, אפילו אם לא מתחפשים, סתם כי זה יפה.
דרגת קושי: בינונית
מוצרי איפור דרושים: דורש הכנה/קניה מראש
דרגת גלאם: גבוהה

תחפושת פופ ארט
זה אחד המרשימים - מנסיון. פעם עשיתי אותו לפורים, ועצרו אותי להצטלם בערך אחת לדקה. מדובר בסך הכל בשילוב בין איפור עיניים קצת מתקדם, עם אייליינר שמציירים איתו קווים באיזורים שונים של הפנים, לבין נקודות והצללות פשוטות בטירוף. בקיצור כל אחת שמאפרת את עצמה יכולה להתחפש פופ ארט, הדבר היחיד שצריך כאן זו סבלנות.
דרגת קושי: קלה-בינונית
מוצרי איפור דרושים: יש לכל מתאפרת בבית+פאה
דרגת גלאם: בינונית

בת ים צבעונית
הצעה לחובבות דיסני למינהן, ולמי שבאמת אין לה כוח להתאמץ יותר מדי אבל רוצה להיראות כאילו לא סתם לבשה את המיני הכי קצר שיש לה בבית וגרביוני רשת ויצאה מהבית. כן, עלייך אני מדברת. זה איפור שמתאים מעולה לתלבושת חושפנית (בכל זאת בת הים הסתובבה ערומה) זה צבעוני ושמח, ויגרוף מחמאות. תוסיפי פיאה כחולה ארוכה ולגמרי שיחקת אותה.
דרגת קושי: קלה
מוצרי איפור דרושים: יש לכל מתאפרת בבית+פאה
דרגת גלאם: בינונית-גבוהה

יא קריפית, תפסיקי לעקוב אחרינו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully