קולקציית ה שטרן בהשראת להקת המחול Grupo Corpo.

התכשיטים הייחודיים שנוצרו בהשראת הריקוד הברזילאי הנועז

בשיתוף HStern

26.11.2018 / 8:12

קולקציית Grupo Corpo של HStern היא בדיוק ההפתעה שחיכינו לה, כאשר בהשראת להקת המחול המפורסמת בשם זה, נוצרו טבעות, עגילים וצמידים במגוון עיצובים יפהפיים

יח"צ - חד פעמי

תכשיטים תמיד מצליחים לרגש אותנו, ובין אינספור תכשיטים קלאסיים, ההשקות הנוצצות של ה.שטרן מצליחות להפתיע אותנו בכל פעם מחדש. המותג הוותיק לא מסתפק בעוד טבעת שכבר נראתה או ענק יהלומים בנאלי, אלא שואב השראה מהעולם, מאנשים מעניינים, מארכיטקטורה ואדריכלות, ומצליח לשלב חדשנות מפתיעה לכדי קלאסיקות איכותיות.

קולקציית Grupo Corpo היא בדיוק ההפתעה שחיכינו לה - תכשיטים ייחודיים שנוצרו בהשראת להקת המחול הברזילאית בשם זה, המפורסמת ברחבי העולם הודות לקטעי ריקוד בהשראת השורשים הברזילאים של הקבוצה, ההיבטים המסורתיים של הבלט הקלאסי וסגנון הריקוד המודרני.

Grupo Corpo היא לא עוד להקת מחול, אלא תצוגה של כוריאוגרפיה חדשנית יחד עם תפאורה קסומה וחד פעמית. ארבעת הליינים החדשים מצליחים לתפוס בצורה מדויקת את המהות והתחושה של כל קטע ריקוד הבא לידי ביטוי במגוון של טבעות, עגילים וצמידים מזהב צהוב, זהב אצילי וזהב ורוד 18 קראט בסגנונות ועיצובים שמדמים תנועה וחלקם אפילו גמישים ממש כמו תנועות הריקוד.

BREU - משמעות קטע הבלט "ברו" הוא חושך מוחלט. בקטע ריקוד זה הרקדנים לובשים תלבושות גיאומטרית ומבצעים תנועות ריקוד חדות ומכשפות, שבהשראתן עוצבו התכשיטים הדרמטיים בצורת רשת זהב צהוב מתפתלת עם חללים פתוחים וצורות תלת-ממדיות נועזות.

קולקציית ה שטרן בהשראת להקת Grupo Corpo.
קולקציית ה שטרן בהשראת להקת Grupo Corpo

TRIZ - תכשיטים שמורכבים מרצף פסי זהב אצילי 18 קראט בגוון שמפניה בלעדי לה.שטרן מעוצבים בצורת חוטי זהב מתפתלים בשיבוץ יהלומים. ההשראה לעיצוב היא קטע הריקוד "טריז", שבו הופכת התפאורה העשויה חבלים לחלק בלתי נפרד מהריקוד עצמו, כאשר הרקדנים מחליקים לאורכם, מופיעים ונעלמים מאחוריהם לסירוגין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קולקציית ה שטרן בהשראת להקת המחול Grupo Corpo.
קולקציית ה שטרן בהשראת להקת המחול Grupo Corpo

SYMPHONIC DANCE - ליין המורכב מתכשיטים העשויים מלהבי זהב אצילי, חדים ומבריקים בשילוב זהב ורוד. תכשיטים אלה מזכירים וילונות תיאטרון מפוארים מקטיפה ואת בגדי הגוף האדומים של הרקדנים. ריקוד זה משלב בין סקסיות דרמטית לבלט קלאסי ונותן את הבסיס המושלם לתכשיטים המעוצבים ברוח זו.

קולקציית ה שטרן בהשראת להקת המחול Grupo Corpo.
קולקציית ה שטרן בהשראת להקת המחול Grupo Corpo

WHITE SUITE - תכשיטי סטייטמנט מדהימים וגדולים במיוחד, עשויים זהב אצילי ואבני קריסטל שצלעותיהן הא-סימטריות עוצבו במיוחד עבור הקולקציה. ההשראה לקולקציה היא קטע הריקוד WHITE SUITE בו מופיעים הרקדנים בלבוש לבן, כאשר מאחוריהם נחשפת בהדרגה תפאורה מרתקת שמדמה קרחון ענק.

קולקציית ה שטרן בהשראת להקת המחול Grupo Corpo.
קולקציית ה שטרן בהשראת להקת המחול Grupo Corpo

כשמביטים בקולקציה החדשה של ה.שטרן השילוב בין קטעי ריקוד ותכשיטים נראה לפתע טבעי. מבט מהיר בכל אחד מקטעי הריקוד מתקשר מיד לקולקציה שנוצרה בהשראתו - בין מדובר בסגנון סקסי ודרמטי, עדין וקסום או מפתיע וחדשני. עכשיו מגיע החלק המענג - לבחור את התכשיט שמדבר אלינו.

הקולקצייה מושקת בחנויות מובחרות במהלך נובמבר- דצמבר. לפרטים נוספים לחצו כאן

לעמוד האינסטגרם של ה.שטרן

מערכת Sheee, בשיתוף HStern

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully