דניאלה פיק (ימין) קוונטין טרנטינו (שמאל) באירוע בלוס אנג'לס, יוני 2017. AP
AP

קיל פיק: 5 סיבות למה אנחנו שונאות את דניאלה טרנטינו

22.11.2018 / 13:56

ההתבלטות היחידה שלה קרתה לפני 15 שנה וגם לעולם המוזיקה נכנסה בחסות אבא שלה, ועכשיו היא מתחתנת עם במאי הקולנוע בין המבריקים בעולם. למה? לעולם לא נבין, אבל זה לגמרי מספיק כדי לשנוא אותה

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו הם אולי הזוג הכי מעניין באטמוספירה, ובימים הקרובים הם יתחתנו. דניאלה פיק מתחתנת! בגיל 35, אחרי שנים של זוגיות טראנס אטלנטית שידעה עליות ומורדות, דניאלה הולכת לצעוד מתחת לחופה עם הבמאי ההוליוודי קוונטין טרנטינו וכל ישראל מרגישה גאווה! בדבר אחד אנחנו לא גאות, ושזה בעובדה שקצת קשה לנו לפרגן לה. כי גם אנחנו רוצות בעל שאפשר לעשות לו ניים דרופינג, והכי אנחנו רוצות לשתות שמפניה עם אומה. בקיצור, שונאות אותה, והנה למה:

בגלל ה-Style
לבחורה יש סטייל וכמויות של פאסון מלידה. וזה מרתיח. היא נולדה לאבא שהוא במקרה אחד האנשים המפורסמים והמוכשרים בישראל, וישר הפכה לסמי אצולה ביצתית. ואז אמרנו לעצמנו שהנה, חובת ההוכחה היא עליה ועכשיו היא צריכה להצליח בגדול, עם יותר משיר אחד, אחרת תצטרך לקבוע לאנץ' עם שון לנון ולהתמרמר על כך שהיא לא מצליחה לצאת מצילו של אבא. או לפחות להכיר בדאדי אישיוז קשים ולבכות על כך בתוכנית זבלית כלשהי. אבל לא. שיר אחד, אחד בלבד - לא בדיוק הצלחה מוזיקלית, ובמקום ליפול לדיכאון או משהו הגיוני, היא אכשהו תמיד נראית זוהרת ורגועה ולא מנסה יותר מדי חזק. לפחות לא בפומבי. מעולם היא לא נתנה לאף אחד שום סיבה לבוז או לרחם עליה. אין מה להגיד - יש לה פאסון בכמויות. והפאסון משתלם, כי הנה, עכשיו היא בהוליווד, מסננת הזמנות לטקסים ומתלבטת מה ללבוש לגראמי. ואנחנו איפה? באוטובוס, כי גשום מדי בשביל אופניים, בלי טיפה של סטייל. פשוט בלתי נסבל.

בגלל ה-Age
רצינו לרחם על דניאלה פיק, זה יכל לעשות לנו קצת טוב בנשמה השחורה שלנו לחשוב שגם לה קשה כי היא רווקה שחצתה את גיל ה-30 בתל אביב, שזה יכול להיות מאוד מעצבן. אבל היי, מסתבר שהשטות הזאת שתמיד אומרים ולא האמנו, היא אשכרה נכונה. 35 זה באמת ה-22 החדש. וחוץ מזה שליד קוונטין היא תמיד תהיה עלמה פורייה ומלאת עזוז. מסתבר שכל האימהות המלחיצות שאומרות לנו להתפשר טועות - עכשיו כל מה שנשאר לנו זה לחפש לעצמנו במאי הוליוודי שווה, או לפחות פרסומאי מרחובות שלא כואב להקשיב לו, ולקוות שה-30 החדש זה 47.

בגלל ה-Cash
הכי מתחשק לנו להגיד על דניאלה שהיא גולד דיגרית. מה?? זה מתבקש! הוא מבוגר ממנה, מפורסם ועשיר, וזה פשוט מדגדג לחפש משהו מנצנץ עם ביטוח חיים שערורייתי להיתפס בו. לא נעים להודות, אבל מעבר לעובדה שהיא מתתחנת עם מישהו שכנראה לא מחכה לסייבר מאנדיי כדי לשדרג טלוויזיה, אנחנו מבינות שבעלה לעתיד הוא פשוט מציאה שממש לא חייב שיהיה לו מלא כסף כדי שנתאהב בו בשבע דקות. הוא מצליח, חד, מעניין ועם המון עומק ותחומי עניין. וגם עשיר! אז כן, אולי היא היא נתנה השראה לנשים באשר הן, אבל מבחינתנו זו פשוט עוד סיבה לשנוא אותה. כאלה אנחנו.

בגלל ה-Wedding
בזמן שאנחנו התלבטנו אם להזמין את דודה אסתריקה מעפולה שבטח תבקש לעצמה תוספת מנה עיקרית הביתה בחמגשית ותגנוב את הואזות עם הפרחים כי "ממילא זורקים את זה!", דניאלה עושה סידורי הושבה עם שמות כמו מדונה, אומה תורמן וברוס וויליס. בין לבין היא מתלבטת איזו שמלה של איזה מעצב (שבטח יעצב לה אותה במיוחד) ללבוש לחתונה ההוליוודית שלה ואיזו לישראלית, שהיא מתכננת לעשות מאוחר יותר. ספוילר: זה גם לא יהיה משהו שהיא קנתה בזארה

בגלל ה-Wedding Movie
לנו יש סרט חתונה מהמם! הוא מתחיל בצילום רחפן שמראה את כל העיר ואז מתמקד בכלה מתאפרת. יש בו המון אימג'ים של נעליים לבנות, שרשרת יהלום עדינה, טבעת אירוסין על יד מטופחת וכמובן כמה שוטים של עיניים מאופרות. אחר כך יש קצת פריימים של חתן מתרגש שקושר שרוכים של נעליים חדשות ונוסע לפגוש את הכלה. כן, יש גם רגע מרגש בו הוא רואה את הכלה וגם ריקודים, עם איזה דוד מבוגר מפזז לבד במרכז הרחבה. זה הסרט שלנו והוא יחיד ומיוחד ונראה כמו כל הסרטים של כל האנשים שהתחתנו בעשור האחרון. ולדניאלה יש את טרנטינו. אז כן, יש לו קצת נטיה לאלימות בסרטים והכלה בקיל ביל לא קיבלה חוויה קסומה במיוחד, אבל זה סרט החתונה היחיד שהאנשים שיופיעו בו מוזמנים גם לאוסקר. ואנחנו, ובכן, לא.

גם את חושדת שג'ני דנסון היא לא אישה אמיתית? בקרי אותה באינסטגרם שלה ותראי

תעשי לנו לייק אם גם לך קרו דברים מגעילים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully