דה באלם. חו"ל,
חו"ל

מותגי איפור מחו"ל ומחירים נגישים: רשת הפארם החדשה בישראל

28.11.2018 / 14:33

בניגוד לאירופה וארה"ב, בארץ היתה רק רשת פארם אחת בעשורים האחרונים (עם כל הכבוד לניו-פארם) והיא סופר-פארם. רשת הפארם החדשה של שופרסל, בשם BE, הושקה אתמול עם מיתוג צעיר, מותגים מחו"ל, ומחירים נוחים - כל הסימנים למתחרה רציני. פארמים - מאחוריכם

בהשקעת ענק של 120 מליון שקלים בשנים הקרובות, מהלך ההשקה כולל השקה של 10 סניפי קונספט, שדרוג מערך הסניפים הקיים, ופתיחה של כ-50 סניפים חדשים ברחבי הארץ. סה"כ מתוכננים להיפתח 120 סניפים בשלוש השנים הקרובות.

אורי וטרמן המנכ"ל מבטיח שהפארם החדש יהיה אלטרנטיבה ראויה לקיים, שהחנויות יספקו חוויה עדכנית, לא של בית מרקחת אלא של מותג איפור, עם עמדות איפור יפות, מדפים צמודים לקיר כמו בחנויות בחו"ל, ומגוון מוצרים ומותגים שירגש אותנו, חובבות האיפור והטיפוח. מלבד זאת ההשקה תכלול גם מותג פרטי מבית BE באיכות גבוהה ובמחירים משתלמים, לדבריו.

גם בית מרקחת ומוצרי טואליטקה בסיסיים יהיו בפארם החדש הזה, אבל בניגוד לפריסה המוכרת לנו בחנות, כאן תהיה הפרדה בין שני המתחמים, כך שחווית הקניה של מכורות האיפור לא תופרע על ידי משחות שיניים וטמפונים.

כשתרצו לבחור מייק-אפ או פלטת צלליות, יעזרו לכן בוגרות Be ביוטי קולג', מאפרות מקצועיות, שיושיבו אתכן ליד עמדת איפור מפנקת עם מראה ענקית, וינסו אתכן את המוצרים, ואם לא בא לכן לדבר עם אף אחת, דברו עם המערכת הדיגיטלית האינטראקטיבית שתספק מידע, הנחות וקופונים לגבי המוצרים שמעניינים אותך, ולסיום, תוכלי גם לסרוק ולשלם במקום לעמוד בתור.

כמובן שיהיה גם אתר! איך אפשר להבטיח חוויה עדכנית בלי אתר? אל תהיו מצחיקים. חדשות טובות לכל מי שקונה באפליקציה של שופר סל - אם תרצי לקנות גם פלטת צלליות וכמה ויטמינים (תרופות במשלוחים יהיו החל מ-2019), תוכלי לעשות זאת. השליח יבוא עם שקיות נפרדות למוצרי מזון ולקוסמטיקה עד סף דלתך, באותו משלוח ובאותו מחיר למשלוח.

בואו נעבור למה שבאמת חשוב. הנה חלק מהמותגים שיהיו שיימכרו ב-BE

פארם חדש. סיוון פרג,
ככה ייראו סניפי הקונספט/סיוון פרג

Catrice

קטריס. חו"ל,
המותג הגרמני שכל הבלוגריות אוהבות. המוצר הכי יקר 32 שקלים/חו"ל

Ofra

ofra. חו"ל,
מותג שניתן היה למצוא רק בגילטי עד עתה - בנוסף, המחירים של המוצרים יורדים בערך בשליש לכבוד השת"פ עם BE./חו"ל

The Balm

דה באלם. חו"ל,
סוף סוף גם לנו יש את ההיילייטר מרי- לומינייזר. המותג עם המיתוג הכי חמוד בעולם/חו"ל

Pretty by Flormar

be pretty פלורמר. חו"ל,
אחותו הצעירה של מותג האיפור פלורמר. המוצר היקר ביותר מגיע ל-24 שקלים/חו"ל

Chill

chill. חו"ל,
פתרונות טיפוח לגוף ולפנים בעיצוב צבעוני וכיפי. פתרון מעולה למתנות/חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully