מאיה בוסקילה. צילום מסך
צילום מסך

למה אנחנו רוצים שמאיה בוסקילה תייצג אותנו באירוויזיון

6.1.2018 / 10:21

מאיה בוסקילה משתתפת ב"כוכב הבא לאירוויזיון", לא הפעם הראשונה שהיא הולכת לטלוויזיה כדי לקאמבק. לפניכן סקירת היסטוריית הריאליטי של בוסקילה שחלקם צלחו וחלקם קצת פחות, ומדוע הפעם אנחנו ממש מאחלות לה להצליח

אני לא יודעת אם ידעתם, אבל זה לא הפלירטוט הראשון של המלכה האם עם האירוויזיון. מאיה לא התמודדה אך ביצעה מחרוזת מדהימה עם הראל סקעת כבר ב-2005, בשידור קדם האירוויזיון. ב-2012 היא כן ניסתה להתקבל, ואחד העיתונים הידועים אפילו הדפיס בטעות שהתקבלה, ואכן, מאיה תטוס לתחרות הנוצצת ותייצג אותנו. אך ועדת רשות השידור חזרה בה מההחלטה, ובחרה במקומה בלהקת איזבו. וזוהי, ילדים, ההגדרה המילונית למילה "טעות".

כיום, ב"הכוכב הבא" חבריה לקריירה שופטים אותה אילו היא עולה עכשיו לראשונה על במה, ואנחנו בבית מכרסמים ציפורניים. מה יהיה? איך זה ייגמר? האם היא תודח? הרי זו לא הפעם הראשונה שהיא פונה לריאליטי כדי לקאמבק - עברו עליה מיני גלגולים טלויזיוניים משונים יותר ופחות. להלן:

2005 - מלצרית/זמרת ב"ימים של אהבה"

איזה ליהוק הסטרי של מנחם גולן, בו שיחקה מאיה את אהובתו של נירו לוי, סרט שגרם לי לקנות בגיל 12 את "סיפור מכור", האלבום הראשון של הדיווה. נכון שאין לכן מושג על מה אני מדברת? אז זהו, זה באמת קרה, אבל עצם העובדה שאף אחד לא זוכר את זה מדברת בעד עצמה.

2009 - האח הגדול VIP

"מבחינתי, ניצחתי" אמרה בוסקילה בראיון לוואינט אחרי שיצאה מבית האח; "טעות חיי, אני מתעבת את הפורמט" אמרה לעיתון גלובס על אותו דבר, אמירה שגרמה לויכוח פומבי בינה לבין אסי עזר. נשמה של תות, את מבלבלת אותנו עם האישיות הזו שלך, וזו בדיוק הסיבה ששמחנו על הרגע בו החלטת להשתתף בעונה הראשונה של האח הגדול VIP, אי-שם ב-2009. נכון, התחפפת מהבית תוך חודש, אבל זה היה שווה את המפגש הדרמטי עם האקס דודי מליץ. זו הייתה תקופה מטריפה: הנוכחות של מליץ ובוסקילה באותו חלל יצרה מחנות, הנוכחות של מנחם בן ובני-אנוש אחרים יצרה מחנות, ובקיצור - זו הייתה עונה מטורפת, ויש האומרים: הכי טובה של "האח".

עוד באותו נושא

לא, אתה הורסססס: המילים המטופשות שחייבות לעוף מהחיים שלנו

לכתבה המלאה

2012 - חי ב-LA-LA לנד

מהי שגרירות רעה? זה. הסדרה הזו. אם יש אמריקאי אחד באל.איי שלא נבהל מהחבורה המוחצנת המסתובבת בעירו ועושה בלגאן, במה שמכנה את עצמו סדרת-טלוויזיה, אז אני חציל. אבל אין דבר, יש עלינו רושם רע איתה או בלעדיה, והכי חשוב שב-2013 נעשה צדק פואטי בעולם ומאיה זכתה במקום הראשון. לאור זאת, היא זכתה להפיק אלבום באל.איי, כשכבר הייתה אמא צעירה שצמאה להצליח Once again; וכמעט כל העיתונאים הסכימו שהזכייה לחלוטין הגיעה לה. זו הייתה עונה משונה שבה מאיה חלקה במה עם, למשל, כוכב המטאל מהניינטיז אלי זולטא - אבל גם אחריה זכייתה, מאיה לא שבה להיות כוכבת כשהייתה. וידענו, ידענו שהיא לא תעצור פה.

2014 - משפחה בהופעה

משפ - מה? אתם צורחים אל מול המסך, ואני משיבה: משפחה בהופעה. זה לא חלום, זוהי האמת, וזה קרה ב-2014, בלי ששמתם לב: הרכבי משפחות שונים ומשונים, מכל סוג וזן, גיל וחיבור, הגיעו להופיע מול משפחות השופטים של צביקה הדר, מאיה בוסקילה והפרויקט של רביבו. זה טלטל אותנו לקצת זמן, ונעלם כמו פרפר בן-יומו. זה היה טריפ מהיר, משונה, שאין לי מה להוסיף עליו, שאמנם לא השיב את מאיה בוסקילה לימי הוויטני-יוסטון-באל.איי שלה, אבל מה, לפחות זכינו להציץ קצת על בנה, לני.

הכוכב הבא לאירוויזיון

הגענו להווה. מאיה הגיעה לתוכנית, שהיא אחת הנצפות כיום בטלוויזית ארצנו. ברור שאת האודישן היא עברה, וברור שהם ימשיכו להעביר אותה כמו גדולים, פרק אחר פרק. כי יודעים משהו? היא זמרת מצוינת, פלפלית אמתית, אישה נועזת ושוברת שגרה, ופשוט מגניבה.

אז הכינו את הנצנצים, כי זו הולכת להיות העונה הכי מעניינת של הכוכב הבא, ובניגוד לפעמים הקודמות, דווקא ה"כוכב הבא" מרגיש כל כך נכון. תכל'ס, מאיה, אנחנו פשוט רוצים אותך באירוויזיון. פליז תנצחי!

איזה מילים צריכות לצאת מהלקסיקון? כנסי והצביעי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully