דניאל לוי. פזית גואטה PMA, אתר רשמי
אתר רשמי/פזית גואטה PMA

לא תאמינו מה עשתה אושיית האינסטגרם דניאל לוי עם תחתונית

16.12.2018 / 13:54

לא חשבת שתחתונית יכולה לשמש למטרות שונות, אבל הנה - גם את זה אפשר לעשות עם תחתונית, ותוך כדי כך לחסוך עוגמת נפש וכסף. דניאל לוי, אושיית האיסטגרם היפיפיה, מדגימה

אתר רשמי

צופות היוטיוב ומכורות הטוטוריאלים שביננו יודעות כמה זה הורס מצב-רוח כשהבסיס שלך מושלם, אבל הצלליות מתפקששות. זה יכול לקרות בכל כך הרבה דרכים מפתיעות - למשל, כשהצלליות הכהות שהשתמשת בהן מתפוררות מתחת לעיניים ועל הלחיים, או סתם יום איפור לא טוב שיכול לגרום גם למיומנת שביננו לפשל עם העין המעושנת ולהפיל לעצמנו את זוית העין החיצוני עד הברך.

אין דבר שקשה יותר לתקן מאשר צללית כהה שהתפוררה לה על הלחי - מגבון לח סתם ימרח אותה ויהפוך הכל לגרוע יותר. מסיר איפור קשה להגביל לאיזור ספציפי, וגם אם פידרת היטב את הפנים, לא תמיד מברשת תצליח להעיף את הלכלוך.

בנוסף, אם את גם רוצה קו נקי בזויות החיצוניות של העיניים, ושגם יהיה שווה בין שתי העיניים, יש שיטה מאד פשוטה לקבל את שניהם בלי להתאמץ כל כך. משתמשים ב-Shadow Shields, מעין מדבקות שמיועדות לאיזור של מתחת לעיניים, בדיוק למטרות האלה. הבעיה היא שזה פריט שעולה כמעט 20 דולר, ונראה ועובד בדיוק כמו תחתונית שגזרו אותה.

מה עושים?
חותכים תחתונית לשלושה חלקים ומדביקים את שני החלקים החיצוניים מתחת לעיניים - ככה תלכדי שתי ציפורים במכה - הלכלוכים ייתפסו על התחתונית ולא על הלחיים, והתחתונית תתווה לך קו אחיד שאותו לא תעברי. כשתסיימי עם הצלליות פשוט הסירי את ההדבקות לקבלת מראה מושלם.

תנו לייק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully