טרזמה. TRESemmé,
TRESemmé

ערכת טיפוח שיער במתנה באינסטגרם שלנו

16.12.2018 / 17:11

חגיגת המתנות של עמוד האינסטגרם שלנו ממשיכה, והפעם אנחנו מפנקות אתכן בלא פחות מ-6 ערכות לשיער מסדרת Beauty Full Volume של TRESemmé

רוצה הזדמנות לזכות?

כל מה שאת צריכה לעשות הוא הוא לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם שלנו, להיכנס לפוסט האחרון, לתייג חברה שעדיין לא עוקבת אחרי העמוד ולספר לנו מה הדבר החשוב ביותר בשגרת טיפוח השיער שלך!

התשובות המעניינות, המקוריות והמשעשעות ביותר יזכו אותך באחת מ6 הערכות המדהימות!

TRESemme הוא מותג עיצוב השיער המוביל בארה"ב ועם הגעתו לישראל, הביא בשורה חדשנית בעולם טיפוח השיער - במקום לחפש מוצרים לשיער הקיים (שביר, דק או נפוח) הצרכניות בוחרות את מוצרי הטיפוח על פי מראה השיער שהן מעוניינות לקבל.

מה במתנה?

סדרת Beauty Full Volume של TRESemme' כוללת : מרכך לפני חפיפה, שמפו למראה מלא נפח ומקסימייזר- קרם למראה מלא נפח.

סדרת Beauty Full Volume היא סדרה שעובדת בשיטה הפוכה מזו שאנחנו רגילות אליה עד היום ומשנה את כללי המשחק עם שימוש במרכך לפני השמפו. המטרה בשיטה ההפוכה היא היא למנוע את "הכבדות" שמשאיר המרכך ולתת לשיער מראה בריא ומלא נפח.

כך, על פי TRESemme, משתמשים במרכך לפני החפיפה, ורק לאחר מכן שוטפים את השיער עם השמפו מהסדרה כדי שישטוף את שאריות המרכך, יקטין את המשקל שהמרכך הותיר על השיער ויהפוך את השיער לקליל ומלא נפח.

את יצירת הנפח משלימים עם קרם המקסימייזר אותו יש למרוח על שיער לח, לאחר החפיפה, מהשורש ולכיוון קצוות השיער, לסיום מומלץ לייבש בפן.

אז למה את מחכה? כנסי עכשיו לאינסטגרם שלנו!

TRESemmé ברשת:

אתר

פייסבוק

אינסטגרם

יוטיוב

בפייסבוק שלנו כבר היית? בואי!

  • עוד באותו נושא:
  • שיער

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully