בלה חדיד, קנדל ג'נר, ליידי גאגא. ספלאש
ספלאש

להתלבש כמו בלה חדיד מכף רגל ועד ראש בפחות מ-250 שקלים

גל סלונימסקי

17.12.2018 / 21:17

מי מאיתנו לא חולמת להתלבש כמו הכוכבות הכי גדולות? הבעיה: אין לנו את התקציב שלהן ואף מעצב-על לא מחלק לנו מתנות. לכן, החלטנו לאסוף את ההשראות לאאוטפיטים במחירים נגישים כדי שכולנו נוכל להרגיש קצת ליידי גאגא או קנדל ג'נר

זה נכון שלכל אישה יש טעם אישי שאימצה לעצמה והאישיות היא זו שעושה את הבגד, אבל את ההשראה שלנו לאאוטפיטים אנחנו שואבות מידועניות על כל גווניהן: דוגמניות, שחקניות, זמרות ומשפיעניות ברשת.

הבעיה היא שהרבה מאותן סלבריטאיות מקבלות את הבגדים שלהן בחינם, בדיוק מתוך ההבנה הזו בקרב בתי אופנה שהן מעין "שטח פרסום" מהלך, וכשהן לובשות בגד - רמת ההתעיינות בו עולה.

כך למעשה נוצר מצב שאותן משפיעניות סטייל לובשות בגדים של מעצבי-על מאוד יקרים, כאלה שאנחנו פחות יכולות להרשות לעצמנו, ובעיקר משאירות אותנו עם הקנאה. גם אם נחליט להתפנק בבגד אחד מאוד יוקרתי - הוא כנראה יהיה אחד, יחיד ובודד, ורוב הסיכויים שנחרוש עליו כל חיינו או לחילופין - שלא נלבש אותו לעולם מחשש שהוא יתבלה ויהרס.

ואחרי שעברנו על כל מה שאין לנו, הנה מה שיש לנו - יש לנו זה את היכולת להעתיק את הסטייל שלהן במחירים נגישים. הרבה מרשתות האופנה מציעות פרשנויות שונות לאאוטפיטים הפופולריים במחירים הגיונים, שגם אנחנו יכולות להרשות לעצמנו, בלי לקבל מתנות מאוסקר דה לה רנטה או דולצ'ה וגבאנה. כך תאמצו את הסטייל של הידועניות בזול.

אז הכינו את כרטיס האשראי ותתחילו להזמין:

מה היא לובשת: קנדל ג'נר מסתובבת במסיבות בניו יורק כשהיא לובשת את אחד הטרנדים הכי לוהטים - פרינטים של חיות. היא בוחרת במכנס מנומר בצבע אדום של טום פורד, וכך היא בטוחה שהיא לא הופכת לקורבן של הפרינט המנומר, שבכנות מתחיל להמאיס את עצמו. היא מצרפת ללוק טישירט שחורה מקולקציית וינטג', שהופכת את הכל להרבה יותר אדג'י - אך גם לגמרי משדר קז'ואל.

מה אנחנו נלבש: כמעט וכל רשת אופנה מציעה היום פרינטים של חיות - מנומר, מזובר, מנוחש. רק תבחרו. הצבע האדום הדומיננטי הוא הטוויסט הנחוץ. אנחנו מצאנו דגם דומה בזארה וצירפנו לו טישירט שחורה מקושקשת מאסוס להשלמת הלוק.

תוספת הביוטי: קנדל שומרת על פנים נקיות - מייקאפ הוא בגדר חובה (שימו לב לפנים החלקות שלה, שהן לא ככה באופן טבעי ואנחנו יודעות את זה משלל תמונות תקריב), מסקרה להארכת הריסים ושפתון בצבע ניוד.

חשבון בבקשה: מכנסיים 199 שקלים
חולצה 110 שקלים
סך הכל - 309 שקלים

אאוטפיט קנדל ג'נר. צילום מסך
שילוב של טרנד רותח עם טישירט אדג'ית/צילום מסך

מה היא לובשת: מאז שיצא לאקרנים הסרט "כוכב נולד" בכיכובה של ליידי גאגא, הזמרת-שחקנית עברה מהפך סטייל בלתי מוסבר. היא זנחה את הטראש והפרובוקטיביות ועברה לאאוטפיטים שיקים במיוחד. להקרנה של הסרט שלה בניו יורק היא בחרה להתחבר לג'סיקה ראביט שבה ולבשה שמלת מקסי גולף בצבע אדום עם שסע נדיב של המעצב אלכסנדר ווטייר ומגפי ירך בצבע שחור. להשלמת הלוק היא צירפה משקפי שמש עגולים וכהים. קלאסי.

מה אנחנו נלבש: כדי להפוך את הלוק לקצת יותר קז'ואל בחרנו שמלת גולף אדומה מאסוס בגזרת מידי. צירפנו מגפי ירך גבוהים בצבע שחור דמוי עור, גם כן מאסוס, להשלמת הלוק.

תוספת הביוטי: משקפי שמש עגולים וכהים ובלונד כמה שיותר בהיר - שלחו לכאן מי חמצן דחוף.

חשבון בבקשה: שמלה 165 שקלים
מגפיים 275 שקלים
סך הכל - 440 שקלים

ויתרנו על

אאוטפיט ליידי גאגא. צילום מסך
ויתרנו על גזרת המקסי והשסע העמוק וצירפנו מגפי ירך שיתאימו לכל כך הרבה לוקים/צילום מסך

מה היא לובשת: קווין בי מאמצת את אחד הטרנדים הכי לוהטים של השנים האחרונות: החליפה הגברית. אולי זה עידן ה-Me Too, אולי זו תחושת ההעצמה הנשית באוויר ואולי זה סתם התרופפות מושגי המגדר - אבל הדבר הכי נשי באופנה בשנים האחרונות זו הפאוור-סוט. ביונסה לא מוותרת על מחשוף עמוק (כי בשביל מה צריך ללבוש חולצה מתחת לחליפה?) ואת האפור הדומיננטי היא שוברת עם תיק צבעוני. אל תשכחו משקפי דיסטנס בשביל האאטיוד.

מה אנחנו נלבש: חליפות אפורות יש בשפע. כל מה שצריך למצוא זה את הגזרה המחמיאה לכן. כמובן שאפשר לוותר על המחשוף הנדיב וללבוש טי לבנה מתחת. אנחנו איתרנו חליפה שווה בזארה וצירפנו לה תיק צבעוני מאסוס.

תוספת הביוטי: שפתון סגול חציל הוא לגמרי צבע עונתי. זה נכון שאפשר לבחור בו גם בקיץ, אבל מדובר בצבע שהוא בגדר חובה בעונה הקרה. כדי להשלים את הלוק בחרי שפתון סגול וצאי מהבית בלי בושה. (כן, אנחנו יודעות שלפעמים צבעים כהים דורשים אומץ. זה הזמן לאזור אחד כזה).

חשבון בבקשה: בלייזר 199 שקלים
מכנסיים מחויטים 169 שקלים
תיק 231 שקלים
סך הכל - 599 שקלים

אאוטפיט ביונסה. צילום מסך
כשמושגי המגדר מתרופפים. חליפה גברית אבל נשית שני חלקים של זארה עם תיק צבעוני שישבור את האפרוריות/צילום מסך

מה היא לובשת: לא כולן יכולות להפוך את הסריג המחמם והכיפי שלהן לשמלה חשופת רגליים. בלה יכולה. בגלל שאין לנו כל כך הרבה ימי חורף כאן, גם אנחנו נשמח לאמץ את הלוק. אין ספק שמדובר באאוטפיט למתקדמות וחסרות בושה.

מה אנחנו נלבש: מצאנו סוודר כתום ומחמם בגזרת אובר-סייז באסוס שבכיף יכול לשמש כשמלה למי שמעוניינת בכך. צירפנו לו נעליים בצבע שחור מאסוס, שגם להן יש קישוט בצורת טבעת כסופה, בדומה לאלו שנעלה בלה, שילכו מעולה עם גרביים עד אמצע השוק בצבע תואם.

תוספת הביוטי: פנים נקיות, עגילי חישוק בצבע זהב, כוס טייק אוואי וחיוך.

חשבון בבקשה: סוודר 165 שקלים
נעליים 80 שקלים
סך הכל - 245 שקלים

אאוטפיט בלה חדיד. צילום מסך
רגליים חשופות, סוודר מחמם - בול לחורף הישראל/צילום מסך

מה היא לובשת: אם אתם עדיין לא עוקבים אחרי דואה ליפה, זה ממש הזמן. לא רק שהיא זמרת שמרימה כל מצב רוח - היא גם אושיית סטייל רותחת. על הבמה בשיקגו היא מחליטה לעלות עם אאוטפיט נוצץ וצבעוני, שזה בדיוק מה שתמצאו כמעט בכל רשת שתגיעו אליה. בעיקר עכשיו - בימים שלפני ערב השנה האזרחית החדשה.

מה אנחנו נלבש: בחרנו עבורכן שמלה נוצצת צבעונית של מנגו, שמבטיחות שהיא תגנוב את ההצגה בכל מקום שאליו תגיעו.

תוספת הביוטי: אייליינר עבה - וכמה שיותר ממנו. אם השמלה היא לא מספיק דרמה עבורכן, האייליינר יתן את הסיומת הנחוצה. לפעמים דווקא הפס השחור על העפעף הוא שמאזן את הלוק הצבעוני ונוטף הגלאם.

חשבון בבקשה: שמלה 559 שקלים

שמלה נצנצים מנגו. מנגו, צילום מסך
נצנצים שיעשו לך שמח בלב. שמלה, 559 שקלים/צילום מסך, מנגו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully