סילבסטר 2019. ShutterStock
ShutterStock

סילבסטר 2019 שמח: המקומות ששווה לחגוג בהם השנה

24.12.2018 / 7:41

לצאת בקור, לעמוד בתור, לשלם הרבה, וכל זה כדי להצטופף עם עוד מיליון איש במסיבה ממוצעת, במקרה הטוב. אם גם לכן נמאס ממסיבות נדושות של סילבסטר, או להתנשק בחצות מול הסלקטור, הנה כמה אלטרנטיבות לבילוי נטול הקאות בערב השנה החדשה

אמירם טובים בבית ציוני אמריקה
מה יותר כיף מלחגוג את השנה החדשה עם בטן כואבת מצחוק, ולא מאלכוהול זול? הוא השתתף בתוכניות "זוג מנצח", "מחוברים 2", "צחוק מעבודה" ועוד, ובסילבסטר הקרוב הוא יעלה על הבמה כדי לעשות לכם ערב שמח במיוחד. ידבר על החיים, הלימודים, הצבא, הזוגיות והעבודה תוך כדי אילתור עם הקהל והרבה הומור עצמי.

איפה: בית ציוני אמריקה, דניאל פריש 1, ת"א

מתי: 31.12.18 בשעה 21:30

מחיר: 96 שקלים

לרכישת כרטיסים

Monti Fiori - סילבסטר הופעה
לא בדיוק מסיבה, אבל לא בדיוק ישיבה במסעדה, סוג של אמצע שמח, דגש על השמח. מונטי-פיורי הם אחד הצמדים הכי שמחים בפופ-רוק איטלקי ים תיכוני. לראשונה מאז סגירת רוטשילד 12, הם יופיעו בערב השנה החדשה במקום החדש.

איפה: הרצל 16

מתי: 21:30

מחיר: חינם!

יעל לבנטל בתיאטרון הקאמרי
אם אתן יותר בקטע של סטאנדאפ נשי (ואנחנו הכי בעד), שחקנית התיאטרון והטלוויזיה, יעל לבנטל, במופע סטאנדאפ מנקודת מבט של אמא לשלושה ילדים, שבעצמה לא לגמרי התבגרה. אתן אולי זוכרות את הדמות המשוגעת והמשגע שלה ב"החיים זה לא הכל", אז בסילבסטר הזה יש לכם הזדמנות לראות את הביצועים שלה בלייב על הבמה.

איפה: תיאטרון הקאמרי, שאול המלך 19, תל אביב

מתי: 31.12.18 בשעה 22:00

מחיר: 105 שקלים

לרכישת כרטיסים

מרתון סטאנדאפ בבית ציוני אמריקה
אם גם אתן מפחדות ממחויבות, או שסתם בא לכן לגוון, מרתון סטאנדאפ הוא בדיוק בשבילכן. על במה אחת עולים מגוון סטאנדאפיסטים בזה אחר זה. מי מופיע בדיוק? זו הפתעה. אבל תהיו בטוחות שהולך להיות מצחיק. ישנם שני סבבים של המרתון, אחד מוקדם יותר בשעה 21:30 ואחד שמתחיל בשנה הנוכחית ונגמר בשנה הבאה, בשעה 23:30.

איפה: בית ציוני אמריקה, דניאל פריש 1, תל אביב

מתי: 31.12.18 בשעה 21:30 או 23:30

מחיר: 86 שקלים

כרטיסים לשעה 21:30
כרטיסים לשעה 23:30

סילבסטר שכונתי בסאצ'מו
המקום היחיד בעיר שלא עושה שום דבר, אבסולוטלי כלום, לסילבסטר. אנחנו בעד. אז למי שלא מתחשק על כל ההופלה, בסאצ'מו פשוט יניחו לכם לבוא לעשות דרינק ולשמוח עם החברה. משעה 18:00 - 21:00 הפי אוור 1+1 על בירות יין וקוקטיילים, וצ'ייסר על כל בירה כל הערב. וככה זה בכל ערב, כאמור.

איפה: ויטל 2, פלורנטין תל אביב

מתי: שבא לכם

מחיר: רגיל אומרים לכם. ערב רגיל

סילבסטר אירופאי
לכבוד השנה החדשה, המסעדה האיטלקית בנווה צדק תלבש חג, העיצוב יהיה אירופאי, והמוזיקה תהיה חיה עם סקסופון, גיטרה וזמר. המסעדה תציע גם תפריט ארוחת טעימות חגיגית, החל מהשעה 22:00, שתכלול מנת פתיחה, מנות ביניים, מנה ראשונה ועיקרית. לכל סועד תוצע כוסית של וודקה או וויסקי, כוס יין לבן ואדום, לימונצ'לו ביתי וקאווה מבעבעת בחצות. צ'ירס.

איפה: איטלקיה בתחנה - מתחם התחנה, תל אביב, 053-4293949

מתי: החל מ-22:00

מחיר: 500 שקלים לסועד, או 450 שקלים למזמינים עד ה-15 בדצמבר

סילבסטר כשר
בכל זאת, סילבסטר זה סיבה למסיבה, וגם למי שאוכל כשר מגיע לחגוג את השנה האזרחית החדשה. מסעדת ווסט סייד הכשרה מציעה לכבוד הערב החגיגי תפריט טעימות זוגי של השף עומרי כהן. את הערב יפתחו כשבע מנות ראשונות, בהן טרטר טונה אדומה וגזר מרוקאי, קרפצ'יו בקר קלאסי, ריזוטו פטריות וערמונים ועוד. לאחר מכן עיקרית לבחירה, ולבסוף קינוח כמובן. עם ארוחת הטעימות יוגש בקבוק יין לכל זוג סועדים.

איפה: ווסט סייד - הירקון 19, תל אביב, 053-7104537

מתי: החל מ-19:00

מחיר: 450 שקלים לסועד

סילבסטר הצגה - יד אלוהים בצוותא
ואם כבר הצגה, למה לא קומדיה שחורה ובועטת שאחריה לעולם לא תוכלו להסתכל על בובות כמשחק ילדים? ההצגה יד אלוהים היא דבר נפלא לפתוח איתו שנה. מדובר על קומדיה חסרת מעצורים ששוחטת כל פרה קדושה, בהומור כמובן, בסגנון "סאות'פארק" ו"איש משפחה". מדברת על אמונה דתית, בובות יד והשטן הפנימי שנמצא בכל אחד. תודי שסיקרנו אותך.
איפה: צוותא, אבן גבירול 30, תל אביב

מתי: 21:00

מחיר: 50 שקלים

לכרטיסים

את יכולה גם להישאר בבית ולקרוא כתבות. תני לייק

  • עוד באותו נושא:
  • סילבסטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully